If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
"Марицатекс"АД - Пловдив, дъщерно предприятие на "Доверие обединен холдинг"АД, започва пълно технологично обновление. Ще бъдат закупени и пуснати в производство най-модерни машини, които ще заменят настоящото оборудване, което е морално остаряло, съобщиха от компанията.
Инвестицията, която планира да направи "Доверие обединен холдинг"АД в дъщерното предприятие, ще бъде 3 млн. евро. Изцяло обновеното производство на "Марицатекс"АД трябва да заработи до 18 месеца.
"Марицатекс"АД в момента е единственото в страната дружество производител на фини памучни тъкани. С новото производствено оборудване ще се произвеждат най-фини памучни и тип памучни прежди за производство на платове за ризи, които ще бъдат от най-висок клас, уточняват от компанията.
С новата апаратура ще се произвеждат платове с ширина 150 см. От продукцията на дружеството ще се произвеждат луксозни ризи (в другите дъщерни предприятия на Доверие), които ще се продават във вериги магазини в Западна Европа.
Чрез произвеждането на висококачествена продукция холдингът възнамерява да се пребори с конкуренцията на идващите от Китай евтини и нискокачествени стоки.
Коментар
xtony
DOVUHL
днешния в. дневник
Веригата "Мосю Бриколаж" отчита 20% ръст на продажбите
КОНСТАНЦА ГРИГОРОВА 18/1 - 17:56 ч.
Собственикът на веригата "Мосю Бриколаж" - компанията "Доверие Брико", е отчела 20% ръст на продажбите от дейността на магазините за 2004 г. спрямо предходната година. Компанията работи по франчайзингова схема с френския гигант Mr. Bricolage и в сряда ще открие официално четвъртия си обект в България. Магазинът е във Варна, като обемът на инвестициите в него възлиза на 4 млн. евро. Разположен е на площ от 5 хил. кв.м, в това число откритите площи. "В този обект прилагаме нова концепция за вътрешната сигнализация, която ще работи в полза на ориентирането на потребителите за разположението на отделните групи артикули. Сигнализацията, базирана на модерни цветове, беше въведена във френските вериги от средата на миналата година", заяви маркетинг-мениджърът на "Доверие Брико" Магда Копулова.
Тя заяви, че плановете на компанията предвиждат до края на 2006 г. в страната да бъдат открити общо 10 магазина с марката "Мосю Бриколаж", като засега е известно единствено, че ще има обекти в Благоевград и Стара Загора. От досегашните три магазина на дружеството два са в София и един в Пловдив.
Основни акционери в "Доверие Брико" са "Доверие капитал" с дял от 55% и "Мосю Бриколаж" - Франция - с 45%. "Доверие капитал" е дъщерна фирма на "Доверие Обединен холдинг" АД.
Холдингът има намерения да създаде съвместно дружество с холандската McGregor Fashion Group N.V., която е сред най-големите европейски модни къщи. Съвместната компания ще се казва "Ритон класик" и "Доверие" ще държи 51% от нея, останалите акции ще са на "Макгрегър".
Коментар
спекулата
DOVUHL
ами още по добре.
щом ПФБК купиха, те имат яки клиенти и ще продължат с покупките
Коментар