If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Този чеп сигурно се казва БМФ. И ще бягаме от КИ след като сме ги сменили за акции
Много весело, когато наближи добра новина за КИ и темата се напълва с хора (един човек пишещ с 10 имена), които ни придумват да продаваме. Няма ли толкова балъци, които не четат форума, за да ти продадат, че се излагаш да пишеш глупости тук?
Коментар
Стойко
флота ще го видим догодина
state и неграмотен,ако знаете какъв чеп ви чака ще си продадете веднага компенсаторките и ще бягате
от тях като дявол от тамян.
стига си бълнувал тези 83%
не видя ли че това е брокерска грешка
веднага след това като имаше предлагане на 75-75,5 защо никой не купува
а вчера дори паднаха към 73%
нещата отиват на зле за жалост
може пак да видим номинал но няма да е тази година
Обърнете внимание на:
"Останалите 30% ще бъдат пуснати на фондовата борса преди продажбата на мажоритарния пакет. "
"решиха депутатите от икономическата и от транспортната комисия. "
Щом комисията го е приела, остава само да го гласуват в парламента.
До КРАЯ на АПРИЛ ще го видим на борсата срещу КИ !!!
:-)
Прави сте, приватизацията на БМФ ще бъде след изборите :-),но приватизацията на 30% срещу КИ ще бъде през м.АПРИЛ 2005 :-)
Далновидните купуват вече и на 83% и не им пука, разбирам,че има желаещи за по-ниски цени, но НОМИНАЛЪТ е пред нас...:-)
ужас!
стейт си балнува и сънува но прецакването е налице
ще видим 30% от БМФ на борсата не по рано от 2 г.
Коментар
bmf
БМФ ще се продава след изборите
БМФ ще се продава след изборите
Два месеца преди търговете компенсаторките ще поскъпнат
Надя Христова, Христо Николов
Парламентът ще обсъжда днес стратегията за приватизация на "Българско речно плаване", става ясно от дневния ред за извънредното заседание. 30% от речния флот вече са собственост на ДЗИ. Застрахователната компания ги купи през фондовата борса и дружеството сега трябва да стане публично, коментираха експерти. Сега ще се решава приватизацията на мажоритарния дял. Според предложената стратегия за покупка могат да кандидатстват стратегически и финансови инвеститори.
Проектът на стратегия за раздържавяване на Параходство "Български морски флот" не е раздаден на депутатите, казаха някои от тях вчера. При последното му гледане на съвместно заседание на икономическата и транспортната комисия остана нерешен въпросът дали пускането на 30% от акциите на БМФ на борсата срещу компенсаторки ще е преди продажбата на мажоритарния дял, както настоява транспортното министерство, или след това. Преди няколко дни вицепремиерът Николай Василев заяви, че ако до три седмици не се приемат стратегиите за речния и морския флот, по-добре приватизацията им да остане за след изборите.
Ако има ясна дата, посочена за приватизация, компенсаторките ще поскъпват поне 2-3 месеца преди това, коментира Цветослав Цачев от Инвестиционен посредник "Елана трейдинг". Слуховете на пазара са, че приватизацията на БМФ ще се отложи след изборите. Вчера компенсаторките поскъпнаха с 1.55% до цена 75.89 ст, което според брокери не е много. Според председателя на сдружението на притежателите на компенсаторки Валентин Христов в момента има 525 млн. лв. в компенсаторки, 70 млн. лв. може да поемат 30% от БМФ на борсата. В момента предлагането е слабо и хората имат психологическа нагласа да не продават, защото очакват цени като на акциите на БТК. Според Христов до 300 млн. лв. в компенсаторки няма да "излязат" на борсата заради проблеми с наследници поне още няколко месеца.
По-правилното е пускането първо на 30% от БМФ срещу КИ защото:
1.Ще се направи авансово роуд шоу пред целия свят,което ще казва "Вижте в България се приватизира БМФ с 80 кораба,елате и купете мажаритарно"!В момента ако се обяви 70% за приватизация с месеци навън никой няма да разбере за това и ще пита къде е България!Хайде роуд шоуто да започне сега :-)))Предмет на дейност на БМФ:
търговско корабоплаване и свързаните с него производствено – технически, спедиторски и посреднически дейности; инвестиционна и инженерингова дейности; подготовка и квалификация на кадри; научно – развойна дейност; вносна и износна търговия.
Транспортни услуги:
- превоз на насипни -, генерални -, течни -, едрогабаритни -, и контейнерни товари;
- комбинирани превози: река – железопътен транспорт – море;
- спедиторска и посредническа дейност и чартиране на кораби;
- фериботни превози до Украйна и Грузия;
- агентийски услуги на български и чужди кораби във всички български пристанища
Собствен флот: 80 плавателни съда, с общ капацитет 1 409 000 dwt (бруто регистър тона) към 30.09.2004, в това число:
- кораби за превоз на насипни товари;
- комбиниран тонаж;
- танкери;
- контейнеровози;
- ферибот
Силни страни
• значителен дял от българския пазар - БМФ е най-големият корабособственик в България и един от най –големите в региона на Черно море и източното Средиземноморие; параходството осъществява транспорта на по-голямата част от товарите, превозвани по море от и за България, което гарантира постоянни приходи от местния пазар;
• добър имидж - повече от 110 години БМФ предлага на своите клиенти качествени транспортни услуги със собствен разнообразен флот, което е основен фактор за утвърждаването му на световния пазар и набирането на портфеийл от лоялни клиенти;
• добре развита и контролирана агентийска мрежа - действащата мрежа от дъщерни дружества и представителства в чужбина, формира основната част на агентийската мрежа на параходството, която осъществява връзката с клиенти и партньори по целия свят;
• достъпът до финансиране от първокласни европейски банки при благоприятни условия осигурява изгодно финансиране за инвестиционната програма;
• наличният капацитет и ресурси са предпоставка за обслужването на големи дългосрочни договори, което осигурява пазарно предимство на параходството по отношение на конкурентните по - малки флоти;
• собствена търговска марка - контейнеровозите на БМФ работят под търговската марка БУЛКОН, която е добре позната сред агентите и патрньорите на параходството;
• собствените съоръжения за ремонт и поддръжка намалват съответните разходи;
• лоялни клиенти - параходството поддържа добри взаимоотношения с някои от най - известните чартьори, което гарантира лоялни клиенти и осигурява стабилно ниво на приходи
2.Ще се види приблизително каква ще е цената на мажоритарния пакет. Ако бяха пуснати първо 35% от БТК твърдя,че цената на мажоритарния пакет щеше да бъде поне 50% по-висока!
3.Дружеството е на печалба и мисля,че е възможно да се обяви минимална цена от 70-80 лв. на акция в КИ, според Румен Овчаров една акция на БМФ струва минимално 57 евро (111лв.) !
3.Ще бъдат занулени около 250+ МИО КИ,практически всички живи!
4.Още доволни готови да направят верния избор м.юни :-)
============
До края на манда си "жълтото" правителството едва ли ще успее да приватизира "Параходство Български морски флот" (БМФ). За сметка на това пък ще направи всичко възможно да продаде миноритарния дял от компанията. Намерението на кабинета е 30% от акциите да бъдат пуснати на фондовата борса срещу компенсаторни инструменти, и то преди раздържавяването на мажоритарния пакет. Съобщението бе направено от заместник-министъра на транспорта Никола Янков пред парламентарните комисии по икономическа политика и по транспорт и телекомуникации, които на 19 януари одобриха стратегията за раздържавяване на морския флот
======
СТРАТЕГИЯТА за приватизация на "Български морски флот" спешно ще бъде гласувана в парламента.
Веднага след това 30 процента от капитала на дружеството ще бъдат предложени на фондовата борса за закупуване срещу компенсаторни инструменти, категоричен беше пред "168 часа" депутатът от НДСВ Борислав Ралчев.
========
Ако пуснем флота на борсата, цената на компенсаторните записи веднага ще се качи отново до номинала от 1 лев", сигурен е Стефан Минков, депутат от управляващата партия. За този вариант на раздържавяване са настояли много сериозно и от "Новото време" - новият коалиционен партньор на жълтите.
=======
:-)
Хубаво е , че всеки може да говори каквото иска за това е и демокрацията . Сдружения , БСП , брокери и финансови къщи ..... кучетата си лаят а керванът си варви .
Здравейте всички инвеститори, които не спите в този празничен ден!
ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК!!!!!!!!!!! :-)
state, как мислисш, може би единствено това, което Христов и ко не отчитат е, че ако се стигне до варианта първо 70%, наистина се очаква по-голяма цена, но вичко това ще отнеме много повече време. Едва ли ще може да стане в рамките а този мандат и после нищо не се знае. Ако спечелят социалистите, може да не видим нито БМФ, нито КИ повече....
Горял,
по-долу ти се казва какво казват в Парламента,а не извън него :-) от друга страна пък брокерите и Христов смятат,че КИ ще имат по-високи цени след като се приватизират първо 70% т.к. че всички прогнози и правилните и неправилните :-) вещаят НОМИНАЛ :-)
Честит празник!
Коментар