IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Харе, компенсаторки ъп,ъп...

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • /Поредните брътвежи на министър Мутафчиев,ясно говорят за менталните смущения по трасето на "стратегията"...е каквото можаха - направиха,резултатите за сега са ясни - влошиха състоянието на флота и съсвесм скоро ще започват с напълно нова стратегия - начинът им на мислене е по рождение грешен!
    Сега запазеното клише на министърa "стратегията ще се внесе до две седмици" е заменена с "ще се внесе най-късно до края на годината" :-)Вместо този министър да е министър на действието той се определи като министърът - Чакалня.Все изчаква, изчаква...какво ли ,вече сме си отговорили...Според мен стратегията ще се внесе от нови хора, казано накратичко ;-)
    ...............


    Петър Мутафчиев: До края на годината Стратегията за приватизация на "Български морски флот" ще бъде внесена в МС
    29 ноември 2006 | 12:34 | Агенция "Фокус"

    София. До края на годината ще имаме готовността да внесем в Министерски съвет (МС)Стратегията за приватизацията на "Български морски флот" ЕАД. Това заяви по време на месечната си редовна пресконференция министърът на транспорта Петър Мутафчиев, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Министър Мутафчиев уточни, че групата, работеща по изготвянето на стратегията, е подготвила вариант за приватизацията. В момента обаче се изчаквали промените в Закона за приватизацията.
    “Целта е да знаем по какъв начин трябва да приключим с изработването на тази стратегия, както и да изясним възможностите за закупуването на остатъчните дялови при една приватизационна сделка. Това е смисълът на т.нар. “бавене на приватизацията”, което за нас е изчакване”, обясни транспортният министър. Той изрази надежда, че ако Законът за приватизацията бъде приет, стратегията ще бъде внесена за разглеждане в Министерски съвет най-късно до началото на следващата година.
    Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

    Коментар


    • Ветеран, съжалявам братле че си се наръгал така с КИ, но не е нужно да се дразниш и да манипулираш. Каква е цената на КИ днес всеки може да види сам на сайта на борсата. И друг път не разчитай на толкова на чиновници да направиш доходност, след като си ветеран би трябвало да ги знаеш тия неща.

      Коментар


      • :-)
        Борисе,
        не подвеждай хората,явно тези цени които виждаш ги сънуваш :-)...последната сесия за КЗ изглеждаше така:
        Средна цена: 58,38%
        промяна: + 0,55% :-)
        Комповете са много далеч от потенциала си особено като ги съизмерваме с именитите гигантски балони веещи се над БФБ...
        ;-)
        Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Борис
          ами трябваше да ги продадеш когато се вдигна цената заради ТЕЦ Варна или докато пфбк сляпо поддържаха цената защото са набутани с доста пкб-та. Но и те не издържаха и сега като не се предлага нищо срещу тези хартийки е нормално да паднат под 50%
          Мдаа, под 50% са. И все още нищо не се чува за употребата им, а иначе се печатат нови номинали. Още 2 седмици така и ще са под 40%. Както знаем много реститути продават хартийки преди коледа.

          Коментар


          • !
            От 2004 до 2006г. имаме три пъти влошаване на финансовите показатели, ето какви бяха новините в края на 2004,

            "След успешна оздравителна програма очакваната печалба за Български морски флот (БМФ) през 2004 г. е 61 600 000 лева преди облагане с данъци, построени са и два нови кораба. Това се казва в отчета на транспортното министерство. Превозените от Параходство БМФ товари през деветмесечието на 2004 г. са с близо 570 000 тона повече от предходната."

            ...а днес новините са Почервенели :-) от СРАМ ...
            Но, ние трябва да си останем оптимисти :-), че след червената река ще дойде и златната такава... ;-)
            Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

            Коментар


            • Ама те тия от "министерството"излиза ,че са по-големи крадльовци от тези по "гетата":едните огравват контейнерите,а другите флота на нашата даржава!Едните са поне обществено полезни:"облекчават"проблема с отпадъците, и ги търпим,и заради ЕС,ами другите не са полезни,и не ни ги налагат,а защо ли ги търпим!?

              Е,сбогом ,може и да не ме 4уете ве4е1
              kraska

              Коментар


              • Това което става около приватизацията на БМФ е меко казано вбесяващо. Дружеството се източва, което се вижда и от слепците. Правят се безумни поправки в Закона за приватизацията и т.н. Всичко това, за да кацне БМФ, за минимум пари в ръцете на нашите хора, които после да снасят в касичките на партийните централи.
                А стратегия има, но за открадване на БМФ

                Коментар


                • :-)
                  ...новата скръбна вест за министър Мутафчиев е,че

                  "Нетната консолидирана печалба на Параходство Български морски флот ЕАД за деветмесечието намалява с нови 44,2% на годишна база ..."
                  ...цялата скръбна вест за министерството e тук:
                  http://www.investor.bg/?id=44486

                  Министерството , което нищо друго не прави за БМФ освен,че му увеличава ЗАГУБАТА последните две години!....и моля господата от това "министерство" да не споменават думичката стратегия, ако обичат...
                  ;-)
                  Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                  Коментар


                  • Ama tova sas Strasburg realno li e???
                    I az neznam nqkoi imali pove4e info otnosno PKB ?

                    Коментар


                    • ами трябваше да ги продадеш когато се вдигна цената заради ТЕЦ Варна или докато пфбк сляпо поддържаха цената защото са набутани с доста пкб-та. Но и те не издържаха и сега като не се предлага нищо срещу тези хартийки е нормално да паднат под 50%

                      Коментар


                      • Ei,za6to nikoi ni6to ne kazva za tozi spad?Ama tova sas Strasburg realno li e?Nqkoi ne6to da pod6y6ne kakvo da gi pravq moite skapani 20000 PKB-ta!POMOGNETE! -s informaciq!
                        kraska

                        Коментар


                        • V-K STANDART- Продават 100% от морския флот
                          Поправка в закона позволява на стратегически инвеститор да вземе цялото дружество


                          Законови промени ще позволят продажбата на 100% от морския флот на един инвеститор. Депутатите приеха вчера на първо четене поправки в Закона за приватизация, които позволяват стратегически инвеститор да вземе част от капитала, а после да изкупи и останалата. Това ще важи само за дружества, включени в забранителния списък, с приета от парламента стратегия за раздържавяване. Предложението за промените е на депутатите Йордан Цонев от ДПС, Йордан Мирчев от НДСВ и Петър Кънев от Коалиция за България.
                          Точно тази схема се предлагаше за раздържавяването на "Български морски флот". Дружеството още чака приемането на стратегия за приватизацията си от Министерския съвет. То не е включено в забранителния списък, но влиза в главата, касаеща националната сигурност. Там са 13 компании, които могат да се продават само с одобрението на парламента. Записът е направен така, че да включва и тези компании.
                          Поправките ще улеснят стратегическите инвеститори при приватизацията на държавни дружества, сочат мотивите на вносителите. Инвеститорът ще е склонен да даде по-висока цена за мажоритарния пакет, ако има гаранция, че след изпълнението на определени условия в бъдеще ще може да си купи и миноритарния. Освен това повечето купувачи предпочитат да придобият дружество изцяло, защото влизането на дребни акционери затруднява управлението

                          Коментар


                          • Razruha

                            Коментар


                            • :-) ето още нещо от в.Варна/14. Август 2006
                              също прозира някъде истината...
                              ---------------------------------
                              От самото начало на своето създаване Параходство “Български морски флот” винаги е бил един от основните символи на нашия морски град Варна. В момента то е сред най-големите корабособственици в региона на Черно море, както и в Източното Средиземноморие.
                              Хората от морския бизнес са на едно мнение, че приватизация на Параходство “БМФ” трябва да има.
                              Като основни доводи за тази необходимост са нуждата от подобряване на конкурентоспособността и осигуряването на социалния ангажимент на бъдещия собственик към заетите в бранша работници.
                              Друга причина, налагаща приватизацията на флота, е свързана с АНГАЖИМЕНТИТЕ, свързани с присъединяването на България към Европейския съюз. В мониторинговия доклад на Европейската комисия за 2005 година независимостта на морската ни администрация по отношение на държавния контрол на флота е определена сред така наречените “жълти зони”. Основна причина флотът ни да попадне в тези зони е фактът, че докато дружеството е държавна собственост, морската ни администрация няма да бъде осигурена.
                              Както всеки знае, кокошката, която снася златни яйца, е гонена и дърпана от всеки. Затова и разприте и скандалите около БМФ никога не са спирали, а и едва ли сега преди началото на процеса на приватизация ще спрат. Коя обаче е истината, не се знае! Ясно обаче е едно - всеки иска да хване поне едно златно яйце за себе си и поради тази причина сега тепърва ще се наложи да се наслушаме на всякакви междуличностни и междупартийни нападки, свързани със сагата БМФ и нейната приватизация и източване.
                              Тези дни интернет изданието “Седем” публикува материал, който доказва, че началото на споровете и доносите около Параходството и неговата приватизация започват да набират сила. Екипът на “Седем” публикува изказването на депутата от ДСБ Иван Иванов, който попита министъра на транспорта не мисли ли, че заложените в стратегията за приватизация на Параходството изисквания за тонаж, опит и паричен оборот на купувача определят еднозначно бъдещия собственик – консорциума между фирмите “Рибекс”, VST и БСМ, като последната фирма е практически на изпълнителния директор на БМФ.
                              Отново според електронното издание справката в АПИС показва, че 52 % от “БСМ Шипинг” ООД са собственост на Донелия Паскова Донева (дали това не е съпругата на шефа на Параходството Христо Донев?). По 16 % държат Александър Димитров Христов и Ралица Христова Христова (може ли те да са зет и дъщеря на изпълнителния директор на БМФ?), като Ралица Христова е и управител на дружеството. В същото време 90 % от “Навигейшън Рибекс” АД се държат от Генко Ангелов Карабаджаков, а Валентина Иванова Вълчева е едноличен собственик на “Вега спедтранс” ЕООД, което е регистрирало в Патентното ведомство марката VEGA VST.
                              От екипа на “Седем” също дават гласност на лидера на синдикат “Единство” към Параходството Петър Трифонов, според когото за трите години управление на Донев в БМФ интересите са ескалирали и целта вече не са няколко милиона печалба, а директно цялата фирма.
                              Синдикатът смята, че чрез продажбата на дълготрайни материални активи на уж стари и неефективни кораби и закриване на БУЛКОН се цели намаляване на цената на БМФ, която “не е лъжица за всяка уста”. Чрез предложенията за структурна промяна се преследва намаляване на персонала, така че бъдещият собственик на БМФ да няма проблеми с ограниченията за съкращения, смята още лидерът на “Единство” в параходството. Той подчертава, че Донев усилено агитира принципала за купуване на кораби “втора ръка”, за да бъдат похарчени парите по депозитните сметки на БМФ, които в противен случай биха довели до по-висока цена при приватизацията на параходството.
                              “От края на 2005 година е в ход реализация на общ бизнес между собствената фирма на Донев БСМ и най-големия частен корабособственик “Рибекс”. Дори господата са наели консултант, който да им разработи “Стратегия за приватизация на търговския флот на Република България”, твърдят от “Единство”. По данни на синдиката капитан Донев “има неприкрити интереси и към контейнерната ниша на българския пазар, които в момента може да реализира чрез освобождаването й от БУЛКОН”.
                              Електронното политическо седмично издание припомня също, че в началото на юли Петър Трифонов заяви на пресконференция във Варна, че отдадените под наем кораби на БМФ губят между 2000 и 6000 долара дневно, от което имат интерес хора от ръководството на параходството, като част от парите изтичали към партийни каси. Според синдикалиста английската фирма “Мур” е кандидат-купувач за БМФ. Нейни представители поискали от ръководството на параходството цялата информация за клиентите на БМФ, за обемите на превозваните товари, начина на мениджмънт на флота, банките партньори, баланса на дружеството, за финансовото му състояние и дали има финансиране от страна на държавата, твърди Петър Трифонов. Той подчерта, че това е грубо погазване на търговската тайна. По време на пресконференцията лидерът на синдиката “Единство” в параходството поиска оставката на изпълнителния директор на БМФ Христо Донев. Трифонов допълни, че синдикатът е изпратил писмо с информация за нарушенията до министъра на транспорта Петър Мутафчиев, но не е получил отговор от него. Ако не ни отговорят, ще сезираме еврокомисарите, категоричен беше синдикалистът. Като уточнява и че в последния си мониторингов доклад за България Европейската комисия критикува България за проточилата се няколко години приватизация на Параходство “Български морски флот”.
                              Кога ще бъде готова крайната стратегия за приватизацията на БМФ не е ясно, ясно е обаче, че винаги ще има скандали около нея.
                              Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                              Коментар


                              • NE SE NADDJAVAITE DRUGAR4ETATA DA PRAVJAT PRIVATIZACIJA, NO ZA6TO LI OT EC NE SA GI PODGONILI O6TE

                                Коментар

                                Working...
                                X