IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оптимизъм на БФБ (2)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

    Абе то във много африкански държави и такива от близкия изток прираста е положителен ,но борсите им не вървят някак си особено нагоре......!
    Според теб тук да ли вървим устойчиво на горе мислиш ли ,че ако някой от фонда реши да излиза с 1 милион ще има кой да купува ,а за втори евентуален да излиза ще е много-много трудно

    Коментар


    • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение

      Няма как да стане ,защото тук прираста е отрицателен и ПФ знаят това тоест тук да инвестират дългосрочно си е жива загуба ,все по малко ще стават осигуряващите и все повече чакащи на помощи и пенсии
      Абе то във много африкански държави и такива от близкия изток прираста е положителен ,но борсите им не вървят някак си особено нагоре......!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бик в атака
        Искате ли да си кажем най-после истината?
        Колко според вас са дружествата на борсата, в които наистина си струва да се инвестира? Според мен са не повече от 10-15. Хайде от мен да мине и да приемем че са 20. Та колко пари мислите, че може да се инвестират в акции на 20 дружества? Колко трябва да се надуят? Колко трябва да им станат коефициентите P/E и P/B?
        Може -би 10 но с капитал не повече от 2к ,всеки си прави сметките за мен са ако дойде криза най лесно и бързо ще изляза с до 2к на позиция ,макар че в момента съм с доста повече в 3CZ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

          Дали пък сами няма да си "вдигнем акциите"....!
          Няма как да стане ,защото тук прираста е отрицателен и ПФ знаят това тоест тук да инвестират дългосрочно си е жива загуба ,все по малко ще стават осигуряващите и все повече чакащи на помощи и пенсии

          Коментар


          • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
            Погледнато реално ,вече 10 години не са ни отразили някой да не мисли ,че сега ще ни отразят ,хората на вън знаят къде да си дават парите
            Дали пък сами няма да си "вдигнем акциите"....!

            Коментар


            • Погледнато реално ,вече 10 години не са ни отразили някой да не мисли ,че сега ще ни отразят ,хората на вън знаят къде да си дават парите

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ivan.b Разгледай мнение
                Как ще се отрази влизането ни в еврозоната на БФБ?
                Никак тук всеки се надява някой да дойде от някъде и да дигне борсата това няма как да стане ,всеки да си прави чиф тека кво купува

                Коментар


                • Как ще се отрази влизането ни в еврозоната на БФБ?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение
                    Тази алтернатива ли ни предлагате? Мерси!
                    http://www.investor.bg/evropa/334/a/...godina-240018/
                    нищо не ти предлагам освен , да не тролиш повече ...

                    Коментар


                    • Тази алтернатива ли ни предлагате? Мерси!
                      http://www.investor.bg/evropa/334/a/...godina-240018/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                        дълбоко се съмнявам че ще се случи ещо след мисия лондон.
                        заличени са трите. най-важни критерия: прозрачно управление, доверие. законодаетелство!!!!!!

                        бутафорията за бфб с трети мутренски мандат е програмирана за поне 5г нпред ОЩЕ
                        Емитент: Велграф Асет Мениджмънт АД-София (1VX)
                        Във връзка с решение на Общо събрание на акционерите проведено на 31.03.2017 г. и последващо оповестяване по реда на чл. 92а от ЗППЦК, а именно: публикации във в. Сега от 23.05.2017 г. и в. Телеграф от 23.05.2017 г., оповестяване чрез ТР по партидата на емитента от 23.05.2017 г. и чрез интернет страниците на емитента и на упълномощения инвестиционен посредник от 22.05.2017 г., относно увеличаването на капитала на Велграф Асет Мениджмънт АД, с нареждане на Директора по търговия, на основание чл. 30, ал. 2 във връзка с ал. 1 от Част III Правила за допускане до търговия от Правилника за дейността на Българска Фондова Борса – София АД, БФБ-София АД допуска до търговия следната емисия права:
                        - Брой акции преди увеличението: 52 312 770;
                        - Брой издадени права: 52 312 770;
                        - Брой акции, предложени за записване: 22 000 000;
                        - Номинална стойност на акциите: 1.00 лв.;
                        - Емисионна стойност на акциите: 3.24 лв.;

                        едни пари ще излезат от едни ПФ и ще влезат в едни други джоба...
                        Та продължава цирка...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bnight Разгледай мнение
                          https://vesti.bg/bulgaria/davat-na-b...zonata-6069515 извниявам се за източникът ама явно офертата според Горанов е неустоима за Еврозоната.
                          И аз се извинявам, че не давам линк, но по спомен - при потвърждаване на новината за приема на Естония в Еврозоната индекса там се изстреля с около 40% за два-три месеца ...

                          За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                          Коментар


                          • Скоро и в България ...
                            Европа ще конкурира Tesla с гигафабрики за батерии

                            Daimler започна изграждането на завод за литиево-йонни пакети

                            Германският автомобилен производител Daimler започна строителство на завод за батерии в източния град Каменц. В новото предприятие ще бъдат вложени близо 500 млн. евро. Тази технология е ключова в задвижването на следващото поколение зелени превозни средства, както и за съхранението на електрическа енергия от въздушни и соларни ферми, до момента, когато е най-необходима за мрежата, съобщава Reuters. Германският канцлер Ангела Меркел, която участва в церемонията, отбеляза, че е "важно е електрическата мобилност да е готова за пазара колкото е възможно по-скоро".

                            "Докато цените на батериите падат и тяхната енергийна плътност нараства, най-вероятно ще можем да видим по-евтини електроавтомобили, отколкото техният еквивалент с вътрешно горене, до 2030 г." зави Николас Сулопулос, анализатор в отдела за проучвания на Bloomberg LP.
                            Азиатските електрически тигри

                            В момента производителите на електроника в Азия контролират и бизнеса с батерии. Южнокорейските гиганти LG и Samsung са сред топ продавачите според Bloomberg New Energy and Finance (BNEF). Азия се очаква да запази своето лидерство с допълнителни фабрики, като само в Китай в момента се изграждат осем.

                            Автопроизводителите се движат бързо в тая посока, за да си осигурят нужния капацитет от батерии. Фабриката на Daimler ще бъде засега най-голямата в Европа и ще конкурира съвместния проект между Tesla и Panasonic в САЩ (в който са вложени 5 млрд. долара). Произведените в завода на Daimler батерии ще захранват както автомобили, така и домашни енергийни системи.

                            "Гледайки няколко години напред, когато сигурно ще имаме силно навлизане от електромобили на пазара, тогава ще има и по-солидно натоварване на мрежата, което ще трябва да се поддържа чрез съхранение на енергия", заяви Борис вон Борман, главен изпълнителен директор на Mercedes-Benz Energy Americas.

                            Гигафабриката на Tesla беше готова на една трета през януари, като се очаква да осигури капацитет от 35 гигавата на година след завършването си. Това ще отговаря и на плановете на компанията за производството на 500 хил. автомобила на година. По този начин компанията на Елън Мъск ще заеме второто място в снабдяването с батерии, директно зад LG. Tesla също така планира да изгради допълнителни гигафабрики.

                            "По-късно тази година ние очакваме да завършим локациите за гигафабрики 3, 4 и вероятно 5 (гигафабрика 2 е соларният завод в Ню Йорк)", обяви компанията изявлението си до инвеститорите в края на четвъртото тримесечие.
                            Мащабът на инвестицията на Daimler е по-малък и компанията не е разкрила производствения капацитет. Voklswagen е в преговори с производители на батерии за вероятни съвместни дейности и планира прототипна фабрика в Германия, за да развие собствена експертиза.

                            Базираният в Стокхолм стартъп North Volt AB, управляван от бившия вицепрезидент, отговарящ за доставките в Тесла, Питър Карлсън, също обяви планове да вложи 4 млрд. долара във фабрика за батерии в Швеция до 2023 г.

                            Южнокорейската LG Chem ще вложи 340 млн. долара в завод за батерии до Вроцлав. Плановете са производството да започне от 2019 г. с годишен капацитет от 100 хил. батерии, които ще осигуряват максимален пробег от 320 км.

                            В Унгария Samsung SDI също строи завод за батерии, който трябва да започне работа през втората половина на следващата година. Годишният му капацитет трябва да бъде достатъчен за 50 хил. електрически автомобила.

                            Мащабните инвестиции в предприятия за производство на батерии се очаква да намалят цените на литиево-йонни пакети с 43% до 2021 г. - до 156 долара за киловатчас от 273 долара сега. Вероятно това ще може да направи електроавтомобилите конкурентни с бензиновите и дизеловите автомобили през следващото десетилетие. Батериите са най-скъпата част от конструкцията на един електромобил, достигайки до една трета от цената му.

                            http://www.capital.bg/biznes/kompani...ki_za_baterii/




                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                              Според мен са на кръстопът да продават или да чакат мисия лондон на патерица....
                              Още малко да излезнат последните отчети и покани за ОСА и ще има разясняване на обстановката....
                              дълбоко се съмнявам че ще се случи ещо след мисия лондон.
                              заличени са трите. най-важни критерия: прозрачно управление, доверие. законодаетелство!!!!!!

                              бутафорията за бфб с трети мутренски мандат е програмирана за поне 5г нпред ОЩЕ

                              Коментар


                              • Скоро и в България ... Waberer’s International готви най-голямото IPO в Унгария от 10 години

                                Листването на транспортната компания е знак за опитите на държавата да възроди фондовия пазар в страната

                                Държавната борса

                                Централната банка на Унгария придоби фондовата борса през 2015 г. от Виенската фондова борса и оттогава провежда политика, целяща да увеличи ликвидността й и да стимулира развитието на малкия и среден бизнес. Търговията и листванията на борсата бяха забавени от приетото през 2011 г. ново законодателство, което увеличи размера на корпоративните данъци и затегна контрола върху дейността на пенсионните фондове. Въпреки че големите първични публични предлагания не присъстват в портфолиото на ФББ през последните години, все пак индексът BUX отчете ръст от близо 35% през последната една година.

                                Очаква се пазарната капитализация на Waberer’s при листването й да постави компанията на 5-о място по този показател на борсата, където най-големите компании са петролната и газова MOL, OTP bank, Richter Gedeon pharmaceuticals и Magyar Telekom.


                                http://www.capital.bg/biznes/kompani...liamoto_ipo_v/

                                Коментар

                                Working...
                                X