Дивидента го очаквам между 1,20-1,40 лв. за 2015 г.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
убеждавам се, че има зависимост между писането тук и размера на портфейла
зависимостта е обратнопропорционална
и като забележка - повечето писане е свързано с големи али-бали
дори и умен човек, няма как да пише само точни неща, а при големи обеми от драскане - глупостите стават големиLast edited by fortiss; 29.12.2015, 16:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение- Ето те пак ... почваш да пръскаш , а нищо не е свършило още !
Тук съм с дребни под 100броя - но не .кам.Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнениеда така е, най-добрата е, макар че и рапидо е много добра. А и Отгоре е само небето
- Ето те пак ... почваш да пръскаш , а нищо не е свършило още !
Тук съм с дребни под 100броя - но не .кам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнениеДобрата компания си е добра, никакъв спор !!!!!
Успех на акционерите тук !!!!!Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеот темата Няма станали милионери от взаимен фонд!
Значи ето кой вероятно купува Спиди на 38 лв. и други качествени хартии
ДФ с нови кинтош
Екстраваганца бейби
Не е препоръка за покъпко-продажба на ценни книжа. Имам
Коментар
-
от темата Няма станали милионери от взаимен фонд!
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеНа 23-ти имах възможност да обменя един мейл с фонд-мениджъра на ВФ на Елана. Повода бе, че изведнъж в седмичната справка за балансирания фонд(който ползвам като спестовна сметка) видях че % на почти всички акции и облигации рязко е намалял и кеша е станал 51%. Силно се възмутих и реших да попитам пича, защо е решил да разкеши на Софикс 430!!!
Пича обаче деликатно ми отговори да погледна размера на вложенията. До миналата седмица в Балансирания еврофонд имаше 9,1млн, а миналата изведнъж стават малко над 16млн. Казвам го само за инфо на когото може да му свърши работа - на ВФ на Елана им предстои да пазаруват, за да балансират портфейла
Поздрави и успех!
Значи ето кой вероятно купува Спиди на 38 лв. и други качествени хартии
ДФ с нови кинтош
Екстраваганца бейби
Не е препоръка за покъпко-продажба на ценни книжа. Имам
Коментар
-
Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнениеprecakanoto, тук от значение са представите за стойност на французите. Какво мислим с теб или Осло не е толкова важно.Last edited by precakanoto; 23.12.2015, 19:39.Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар
-
Logistics in 2015: A Year of Acquisitions
This year has officially ranked as the biggest ever for global M&A activity, with an expected US$4.7 trillion in deals to be agreed by the close of the year.
Logistics was no exception to this trend, with no fewer than eight major deals announced during the year, including FedEx’s ongoing acquisition of TNT, XPO’s transformation through the takeovers of Norbert Dentressangle and Con-Way, and Japan Post’s purchase of Toll.
A low-growth environment in which many corporations have been sitting on large cash piles, and those which haven’t have been able to access cheap debt, has created conditions amenable to a period of consolidation; this as suggested by Ti during December last year.
Furthermore, exchange rates represented a significant factor in encouraging such activity, with the CEO of XPO Logistics noting that the value of the Euro versus the US Dollar added a compelling incentive for his company’s acquisition of Norbert Dentressangle.
XPO Logistics was the most dramatic story throughout this process, with the company’s acquisitions propelling it into the top echelons of the global logistics market. From 2014 revenues of US$2.4bn, the company is expected to close 2015 with a total approaching $15bn (incorporating the incomes of the former Norbert Dentressangle and Con-Way businesses).
Another acquisition that formed part of a transformational change was Japan Post’s move to takeover Australia’s Toll Group. Japan Post went public in the biggest IPO of 2015, and of vital importance to this process was the company’s deal to buy out Toll Group, and therefore gain a significant array of logistics businesses throughout South East Asia. By becoming a logistics business, Japan Post is following the tried and tested model of other national post offices; whether it will be successful in its efforts remains to be seen. The company currently derives the bulk of its income from its insurance and banking operations which subsidise the Postal unit. Eventually though Japan Post Holding is scheduled to sell these off entirely, making the integration of Toll Group even more significant for the future of Japan Post.
That the news of FedEx’s successful bid for TNT comes below these two stories illustrates just how big a year it has been for consolidation in the logistics industry. With the two companies clearing the EU’s Competition Commission, a hurdle UPS was unable to overcome in 2012, the success of this deal now seems assured. An expected close in 2016 will reduce the number of global express ‘Integrators’ to three, with the aforementioned FedEx and UPS, along with DHL Express, set to control 85% of the market for time-definite international express and parcel services.
Will we continue to see M&A in 2016? There are many interesting trends to factor into any predictions. Firstly, oil prices look set to remain low, whilst the container shipping industry will still suffer from overcapacity. Something else to take into account is the US Federal Reserve’s decision to hike interest rates; the implications of which are covered in detail by this logistics briefing from Ti Economist David Buckby.
One thing is for sure; there remains much work to be done on the acquisitions agreed in 2015. Many are yet to be fully closed, and in all cases the integration process will be fascinating to observe.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнениеE като няма в БГ, ще пазаруваме навън. Възможности да искаш...Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеа ясно, имаш обаче искаш да имаш повече, защото не виждаш алтернатива
дано те огрее
а дано, ама надали“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнение20% надолу ще ми дойдат по-добре на мен.
дано те огрее
а дано, ама надали
Коментар
Коментар