IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • поръчах две отделни поръчки от emag (цепя ги, за да правя оборот на куриерите и да видя с кой ще дойде)
    еми emag прати с еконт куриер
    а външен продавач в емаг прати по рапидо

    Къде е Спиди?

    Знам че емаг има таблица с цени и лимити и може би Спиди вече е прелято от поръчки и последните ги дават на други

    Някой ако може да ориентира ще бъде добре
    Иначе онзи ден ходих в SPS на Спиди за първи път
    на бул. Сливница в София в М Комплект 33 (помните го от рекламите едно време)
    Еми ситуацията е, че си мислех, че са отделили един ъгъл от 4 кв. м. и междудругото приемат-предават поръчки

    а то целият офис само за Спиди, магазина за авточасти на М Комплект 33 е изместен наляво
    две жени само това правят, Спиди поръчки, офиса брандиран като Спиди, работно време Спиди, никой не може да разбере че това е SPS
    за 5-те минути дето стоях там влязоха 2 клиента да пращат, един да вземе
    Един куриер товареше камионче и му помогнах да натовари едно две по-едри неща

    вътре беше пълно с поръчки, все едно бях в стар собствен офис на Спиди, докъдето ходех досега

    В общи линии доволен от СПС

    Хляб май има за всички и за Спиди и за Еконт

    Сега погледнах и отчета на Еконт за 2014 (по-нов няма)
    ръст от 19% на годишна база, от които 6% при куриерските услуги и 100% при пощенските (тези за евтините без ДДС, където при Спиди са само 3 лв. за 3 кг, 5 лв. за 5 кг. и 8 лв. до 8 кг, или т. нар. 3-5-8)

    Пазарът явно като расте с 15% годишно има хляб за всички и не се ритат по кокалчетата

    Тоже същото и за Румъния

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
      Мишокът си е готин, ама ного се набалончи - слава богу, че поизлязох отчасти на 40 кинта.
      Готин е много даже, но не струва повече от 7 лв. Айде за готското да кажем 8 лв.
      Bulls on BSE

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        ...., ама ного се набалончи - слава богу, че поизлязох отчасти на 40 кинта.
        Браво Импе! Преди време когато пробва на спекула с медика не ти се върза, но вече я чувстваш и периодиката - кога да и кога не !!! Човек се учи нон стоп
        ++
        Не е препоръка... !!!
        "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

        Коментар


        • Мишокът си е готин, ама ного се набалончи - слава богу, че поизлязох отчасти на 40 кинта.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Ами така е, като няма фундамент да подкрепи цената почваме да се хващаме за очаквания, я Румъния, я Зара. Мисля урока от 2007, че е грешно да се търгуват очаквания и да се калкулират предварително в цената
            Bulls on BSE

            Коментар


            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
              Дали Спиди ще доставя и Zara?
              http://www.investor.bg/novini/346/a/...edmica-212740/
              A за рапидо какво ще остане тогава, огризките ли, нали няма да фалира горкото !?!? ) Да не стане обратно с тая Zara !??
              Не е препоръка... !!!
              "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

              Коментар


              • Дали Спиди ще доставя и Zara?
                http://www.investor.bg/novini/346/a/...edmica-212740/

                Коментар


                • Булсон,

                  не знам дали си от София, но за едно нещо не си прав - определено не са таратайки... на ден виждам поне 3-4-5 нови бусчета и изглеждат доста добре, доста по-добри и нови дори от тези на ДХЛ, коиуто виждах в Германия...

                  нямам тук акции, но бих си купил с удоволствие, не разбирам защо прогнозираш провал за спидито.

                  може и да си прав, времето ще покаже, но за таратайките не съм съгласен категорично.

                  п.с. бизнеса с куриерските услуги не виждам откъде ще му дойде криза.. даже напротив - с нарастване броя интернет магазини, търговии, поръчки.
                  Last edited by vendetta89; 09.03.2016, 11:49.

                  Коментар


                  • Историята на ЕУБГ в Румъния, трябва да е серизна лампичка за тези дет купуват Спийти над 7 лв. (реалната цена за дружество, което основния актив са амортизиращи се таратайки).
                    Спийди има всички шансове както и ЕУБГ ще се провали сериозно в Румъния. Спомнете си, че и ЕУБГ навлезе в Румъния, защото там било по растежно като бизнес, нали и Спийди ни умайва уж с незнайните си разтежи, за които хорта плащат по 30 лв. отгоре за акция за над 200 милиона лева капитализация. Не се лъжете, това в Румъния е същото като ЕУБГ. Така изглежда.
                    Bulls on BSE

                    Коментар


                    • http://www.romania-insider.com/dpd-r...-by-23/165670/

                      Added on February 24, 2016 11:30 am

                      Local courier DPD Romania posted a EUR 20.5 million turnover last year, up by 23% compared to 2014. The growth was related to a 33% advance in the volume of deliveries, according to the company.

                      The courier expects to increase its turnover by 30% this year, as well as boost its deliveries by 23%.

                      DPD Romania plans to invest in expanding its logistics capacity.

                      The turnover increase will be supported by the development of the e-commerce market. The e-commerce will generate 50% of the business this year too, said Lucian Aldescu, general director of DPD Romania.

                      The local courier market will reach EUR 420 million this year, Aldescu added. The market will grow by some 13% compared to last year, when it amounted to EUR 370 million.

                      Целият им пазар ще расте с 13%, по бързите с повече

                      https://translate.google.bg/translat...htm&edit-text=

                      Lucian Aldescu, ръководител на DPD Румъния: местен пазар куриер ще достигне 420 милиона евро през тази година, в резултат на онлайн пазаруването
                      от Adrian Vasilache HotNews.ro
                      Вторник, 23 февруари 2016, 13:35 Икономика | фирми


                      местен пазар куриера ще достигне 420 милиона евро през тази година, в сравнение с около 370 милиона през 2015 г., прогнозира Lucian Aldescu, ръководител на DPD Румъния, един от водещите играчи в местния пазар парцел и експресна доставка. Компанията обяви, че обемът на доставките е нараснал миналата година с 33%, оборот над 20,5 милиона евро, до 23% в сравнение с година по-рано.

                      Миналата година компанията имаше най-много доставките в региона Букурещ-Илфов, 50% от общия брой, следвани от Клуж окръг, с около 10%, Тимиш, Яш и Арджеш.

                      "DPD има широк спектър от клиенти, така че можем да кажем, че римляните са получили или доставят продукти от всички индустрии и включва най-вече на мода, дом и деко, играчки, книги, красотата, храни или животни. Делът на доставките през цялата година е балансиран, 50% от парцелите са били изпратени от играчи в B2B и B2C сегмент 50% ", каза Lucian Aldescu, главен изпълнителен директор на DPD Румъния.


                      По отношение на доставките, направени от международни куриери на DPD миналата година, повечето от тях остави областите Bucuresti-Илфов, Клуж, Тимиш, Iasi и Брашов, до Германия, Великобритания, Италия и Унгария. И сред румънците, които са получили парцели от чужбина също се председателства от Букурещ, Ilfoveni, Клуж и Тимишоара, Констанца и Яш, последвано от. Повечето парцели стигнаха до Румъния от Германия, Великобритания, Италия и Унгария, съответно.

                      Целта на тази година DPD Румъния насочена към предварително оборот от 30% и обем е нараснал с 35% в сравнение с 2015 г. основните двигатели на растежа ще бъдат в размер на над 50%, е-търговия, инвестиции за съхранение, обработка и доставка, и PalletOne нов режим на доставка на услуги куриерски палети, за фирми, работещи в FMCG, отпечатването, канцеларски материали, дома и деко и автоматично.

                      DPD Румъния е част от DPDgroup, европейски лидер в пътната куриер. В Румъния, DPD е в топ 3 на куриерските фирми. С екип от над 600 служители и франчайзополучатели и да имат достъп до европейска мрежа от 16 000 клонове Pickup, DPD Румъния 7 милиона пратки доставени годишно.

                      Не е препоръка
                      Last edited by oslo; 05.03.2016, 11:40.

                      Коментар


                      • http://www.investor.bg/bloomberg-tv/...2020-g-211932/

                        Спиди възнамерява да удвои бизнеса си в Румъния до края на 2020 г.

                        а фрий флоутът - около 9%. Стана ясно също, че има план за увеличаването му в рамките на следващите две години
                        може би ще има програма за стимулиране на служителите с акции?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнение
                          Кога ли ще стигнем щвейцарците?

                          Swiss group reveals plans for underground freight network
                          Monday, February 15th, 2016

                          Cargo Sous Terrain (CST) has announced plans to build an underground freight delivery network that will use autonomous vehicles to ferry pallets and packages between Switzerland’s major cities and towns.

                          CST plans to start by building a 70 kilometre (km) tunnel between Härkingen-Niederbipp and Zurich, and then expanding the system to stretch from Lake Geneva to Lake Constance, with branches to Thun, Luzern and Basel.

                          The autonomous (aka self-driving) electrically-powered delivery vehicles will travel on rails at around 30km an hour. The tunnel will be about 50 metres below ground and there will be elevators to bring the pallets and packages up to ground level to the city hubs. They will then be distributed by eco-vehicles to their final destinations. (Alternatively, of course, the hubs could also provide parcel pick-up facilities.)

                          According to media reports, the system will feature a “suspended upper rail for rapid parcel delivery” which will travel at around 60km and cater to the express e-commerce delivery market.

                          Because the CST rail vehicles are environmentally friendly and travelling underground, they will not be subject to restrictions on city night-time operations and they will also help to reduce traffic congestion.

                          CST President Peter Sutterlüti has been quoted as saying that the planned new tunnel system will “stand the world of logistics on its head”.

                          The CST Executive Committee features some important figures from the Swiss logistics community, including Swiss Post’s Stefan Luginbühl. DPD is listed on the CST website as being one of the project partners.

                          CST released an official statement and feasibility report on 26 January and sources report that there are plans to create a joint-stock company within the next couple of years. This is very much a long term project: the group hopes to have the network up and running by 2030.
                          DPD отново, тоест французите влезли в СПиди

                          Спиди избра добра компания

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от obafeme Разгледай мнение
                            аз следя тука пак да влеза, обаче искам да видя как им е потръгнала година и дали ще има силни ръстове, тъй като оценявам дружеството като такова с голям потенциал за ръст. Ще изчакам до края на април, дано не е късно.
                            Тука няма да има ръст на приходи повече от 20%, печалбата може и с повече към края на периода, засега в Румъния искат ръст, не рентабилност.

                            Тук ръст с повече няма да има, защото това е сериозна фирма, със органичен постепенен ръст. ВИдяхте как в Q4 на 2015 г. в българия ръста е само 3%, защото отказваха поръчки дори на Емаг, за да не се претоварят, с цел добро обслужване.

                            Просто този бизнес си има капацитети, не само на куриерите, но и на разпределителните центрове и т.н.

                            Утрояваха складови площи в някои градове и т.н. за да поемат Палетите,но всичко в реалния свят си има граници.
                            Няма как ръст от 50%, системата няма да издържи според мен
                            но до 2020 може и да е 100% ръст на приходите, а може и повече , не е препоръка

                            Мектупчиян пипа здраво като мениджър, в това съм се убедил
                            няма нагоре-надолу
                            само нагоре и напред с няколко хода

                            не е препоръка
                            имам акции

                            Коментар


                            • аз следя тука пак да влеза, обаче искам да видя как им е потръгнала година и дали ще има силни ръстове, тъй като оценявам дружеството като такова с голям потенциал за ръст. Ще изчакам до края на април, дано не е късно.

                              Коментар


                              • Кога ли ще стигнем щвейцарците?

                                Swiss group reveals plans for underground freight network
                                Monday, February 15th, 2016

                                Cargo Sous Terrain (CST) has announced plans to build an underground freight delivery network that will use autonomous vehicles to ferry pallets and packages between Switzerland’s major cities and towns.

                                CST plans to start by building a 70 kilometre (km) tunnel between Härkingen-Niederbipp and Zurich, and then expanding the system to stretch from Lake Geneva to Lake Constance, with branches to Thun, Luzern and Basel.

                                The autonomous (aka self-driving) electrically-powered delivery vehicles will travel on rails at around 30km an hour. The tunnel will be about 50 metres below ground and there will be elevators to bring the pallets and packages up to ground level to the city hubs. They will then be distributed by eco-vehicles to their final destinations. (Alternatively, of course, the hubs could also provide parcel pick-up facilities.)

                                According to media reports, the system will feature a “suspended upper rail for rapid parcel delivery” which will travel at around 60km and cater to the express e-commerce delivery market.

                                Because the CST rail vehicles are environmentally friendly and travelling underground, they will not be subject to restrictions on city night-time operations and they will also help to reduce traffic congestion.

                                CST President Peter Sutterlüti has been quoted as saying that the planned new tunnel system will “stand the world of logistics on its head”.

                                The CST Executive Committee features some important figures from the Swiss logistics community, including Swiss Post’s Stefan Luginbühl. DPD is listed on the CST website as being one of the project partners.

                                CST released an official statement and feasibility report on 26 January and sources report that there are plans to create a joint-stock company within the next couple of years. This is very much a long term project: the group hopes to have the network up and running by 2030.
                                “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                                Коментар

                                Working...
                                X