Партньорството на Рапидо и DHL звучи по-различно от всичко предлагано досега. Важно е какви цени ще бъдат предложени, като вероятно всичко ще зависи от обемите, които съответния клиент ще прави. Трасграничната търговия в Европа има още дълъг път да изварви и засега си остава малка пазарна ниша, но има бъдеще.
Относно Спиди - в Румъния по-голям процент от пратките са международни, докато в България са около 10% за миналата година. Не успях да намеря разделени на международните приходи на ДПД Румъния по палети и куриерски пратки, но по спомени първите бяха повече и то най-вече към съседните страни.
Нещо интересно от статията на Капитал в последния брой:
"Все по-ясно ще става и разделението между експресните и пакетните доставки, прогнозират от "Рапидо". "В България, а и въобще в Източна Европа, границата между двете услуги почти не съществува, като клиентите очакват пакетните пратки да пристигат бързо като експресните. В Западна Европа не е така", коментира Крумов. Според него колкото по-развит става пазарът, толкова разграничението между двете ще бъде по-голямо, а бързите доставки ще поскъпват."
Относно Спиди - в Румъния по-голям процент от пратките са международни, докато в България са около 10% за миналата година. Не успях да намеря разделени на международните приходи на ДПД Румъния по палети и куриерски пратки, но по спомени първите бяха повече и то най-вече към съседните страни.
Нещо интересно от статията на Капитал в последния брой:
"Все по-ясно ще става и разделението между експресните и пакетните доставки, прогнозират от "Рапидо". "В България, а и въобще в Източна Европа, границата между двете услуги почти не съществува, като клиентите очакват пакетните пратки да пристигат бързо като експресните. В Западна Европа не е така", коментира Крумов. Според него колкото по-развит става пазарът, толкова разграничението между двете ще бъде по-голямо, а бързите доставки ще поскъпват."
Коментар