Според мен се насочват към бизнес клиентите.
Оставиха Интернет търговията на Еконта. Щото сега като влезеш в някой офис на Еконт и редовната гледка е някой да си проверява пакета за "отвори преди да платиш". Особено ако жена получава дреха - се почва едно налагане да види дали и пасва, дали и харесва. Дали да я плати, дали да я върне. Ако реши да я връща, отива по 10-15 минути докато я обслужат. В офис на Спиди още не съм виждал такова нещо.

Оставиха Интернет търговията на Еконта. Щото сега като влезеш в някой офис на Еконт и редовната гледка е някой да си проверява пакета за "отвори преди да платиш". Особено ако жена получава дреха - се почва едно налагане да види дали и пасва, дали и харесва. Дали да я плати, дали да я върне. Ако реши да я връща, отива по 10-15 минути докато я обслужат. В офис на Спиди още не съм виждал такова нещо.



Коментар