Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеСъс сигурност доста синергии ще видим от придобиването на Рапидо през тази година. Определено очаквам да видим повишаване на рентабилността. Но ти как го възприемаш това: "Рапидо е и ексклузивен представител на DHL за България, а през миналата година придоби и бранда на D&D и портфолиото му от клиенти."
DHL и La Poste заедно ... хм
и
не мисля че има голям дял на DHL през Рапидо и не мисля, че е проблем ако договора остане, защото мрежите се преплитат
все тая
Коментар
-
Със сигурност доста синергии ще видим от придобиването на Рапидо през тази година. Определено очаквам да видим повишаване на рентабилността. Но ти как го възприемаш това: "Рапидо е и ексклузивен представител на DHL за България, а през миналата година придоби и бранда на D&D и портфолиото му от клиенти."
DHL и La Poste заедно ... хм
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеПоздрави, осло! Вярно много добър отчет. Много ме зарадва, а не са много наистина радващите отчети. На прима виста видях - Арома, Спиди, Трейс, Монбат ... Но като цяло за всички без първото са по-важни консолидираните отчети.
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеИначе чух от съседи, че Еконт вече не приемали пратки над 90 см. за Румъния, а за България ако са над 90 см., са по друга по-висока тарифа
Стандартната колетна пратка се състои от една или повече части с общо тегло до 50 кг. Всяка част от пратката може да бъде с максимални размери 90 х 90 х 90 см за пакет и 300 х 20 см за рулон.
не всички офиси приемат пратки над 3 м ........... веднъж получих една тента която беше 4,15 м. и трябваше да я взема от централния офис/склад на Еконт защото отказаха да я доставят до техен офис и до адреса ми ....... доставката струваше около 45 лв. от софия до пловдив
докато СПИДИ доставиха една друга тента (3,60м.) направо на адреса ми ........ доставката струваше 15 лв. от ямбол до морето
и двете разстояния са почти еднакви...Last edited by polki; 25.04.2019, 23:11.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
доживях
пратих пратка до АПС
отивам онзи ден в офис на Спиди и се зачудвам, дали да пратя до офис на 10 мин. от майка ми или до АПС на 5 мин. Първото е 3 лв., второто 1,55 лв.
Е пратих до АПС и майка ми, която е на възраст, не е имала никакви проблеми при вземането й
Вива АПС
Иначе чух от съседи, че Еконт вече не приемали пратки над 90 см. за Румъния, а за България ако са над 90 см., са по друга по-висока тарифа
Коментар
-
Да, за торбичка(всъщност найлонов плик) също таксуват вече. За най малък, като за A4 документи е 0.10, за по-голям е повече. Някой питаше: За 0.18 лв. ли си?. А компания с приходи над 100 млн. лв., за 0.18 лв ли е? Отделно, че такъв огромен обем SMS няма как мобилния оператор да им ги тарифира на тази цена ако целта е да покрият стойността им. В моята фирма с 30 карти и такса от 15 лв. на всяка, имаме 20 безплатни SMS, а следващите са по 0.10 лв.
Коментар
-
На Еконт основното предимство им е, че при проблем можеш бързо да се свържеш със служител, с когото да говориш. При Спиди беше загубена кауза преди, сега не знам как е. За наложен платеж Еконт ми взима 2,4 %, което ми се вижда малко множко. Та може би пак ще погледна към Спиди, защото Еконт станаха доста самочувствени и вдигат цените. Може би това е начин да намалят клиентите си, като запазят печалбата и да задържат качеството. Ще видим. Иначе, като клиент си мечтая да се появи сериозна конкуренция, Диейчел нещо май са започнали да правят офиси. Дано излиза конкуренция, че да се запази конкурентното начало!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеАз пък да използвам отклонението в темата в стил "Искрено и лично" и да изразя учудването си от новата ценова политика на прехваления им конкурент- Еконт, които са въвели заплащане за SMS известяване на получателя, като допълнителна услуга с цена 0.18 лв.
Чаках документи изпратени до офис близък до дома ми, защото в работния офис, всичко се отваря и преглежда, и уж изпратени и няма известие няколко дни. Звъня на изпращача-бил ги пратил преди 3 дни. Отивам в офиса им и те ми казват, че не е заплатено известяване, а изпращащия твърди, че не е бил уведомен, че се изисква подобно. Връщам обратно подписаните документи и ме тарифират за известяване, без да ме питат в този случай, дали искам.
Надявам се, че Спиди нямам да припегнат до подобни тънки-бакалски сметки!
много е неприятно тази нова политика на Еконт и доста хора ще се ядосат на техните бай Ганьовски номера:
- да уведомят получателя на пратката - плащане
- да те уведомят да идеш да си вземеш наложения платеж - плащане
- да сложат нещо в торбичката - плащане
- сега само остава за влизане в офис на еконт да има плащане
рядко ползвам спиди (не повече от 1-2 месечно), но вместо SMS винаги съм получавал безплатно тел.обаждане от тях, винаги много вежливи в офиса и винаги много услужливи ............ просто повечето хора са свикнали с еконт (самия аз посещавам еконт 1-2 седмично), но хората постепенно ще се дръпнат от тях
нямам акции на спиди и не препоръчвам нищо на никого ............ просто изразявам мнение, че еконт ще загубят клиенти, а дали спиди ще се възползва - само времето ще покаже
желая ви успехLast edited by polki; 28.03.2019, 18:25.fuск the bеаr - give me the bееr
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение
Значи, предупреждаваш всички инвеститори и спекуланти, за които основен канал за комуникация с клиентите са куриерите? Благородно...
Иронията настрана, ти губиш клиенти и продължаваш да пращаш със Спиди? Защо?! За да можеш да хейтиш
И там един загрижен ентусиаст като тебе ме питаше какъв ми е интереса и че нищо не разбирам, а го гледам че напоследък се е покрил.
Така че щом си убеден че в Спиди всичко е перфектно и вървят в правилната посока не ми обръщай внимание, а времето ще покаже дали съм бил прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение
Аз преценявам кои пратки с кой да изпращам и съм преценил явно грешно че големи пратки не могат да загубят
А както вече написах малките пратки с които имах повече проблеми отдавна съм ги спрял - Вероятно при следваща загубена пратка ще спра да ги ползвам и за големи пратки
Не знаех че тази тема е само за цветя и рози - ще го имам в предвид
Свободна държава сме, всеки може да се изказва където не му е мястото за загубени пратки и "неплатени" застраховки, и софтуер.
Първото, което дрази е, че са спекулации - започнахме от загубена пратка, минахме през неплатена застраховка, след това предупреждения към форумистите, ама ти самият още не си спрял да ги ползваш. Значи, явно не са толкова зле, колкото казваш. Това за софтуера даже не ми се коментира - не съм виждал нито единия, ама е все едно да спорим Андроид или iPhone.
Второто, което ми направи впечатление е, че тези постинги се появяват винаги щом Спиди обяви нещо хубаво и полезно. И понеже не вярвам в съвпадения, пак да питам - каква е мотивацията?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение
Дето викаш продал съм и ме е яд
Та се пита ти да не си купил та се напиняш толкова та даже нямаш време да прочетеш какво е написано какво е намерено и какво не е
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеАз пък да използвам отклонението в темата в стил "Искрено и лично" и да изразя учудването си от новата ценова политика на прехваления им конкурент- Еконт, които са въвели заплащане за SMS известяване на получателя, като допълнителна услуга с цена 0.18 лв.
Чаках документи изпратени до офис близък до дома ми, защото в работния офис, всичко се отваря и преглежда, и уж изпратени и няма известие няколко дни. Звъня на изпращача-бил ги пратил преди 3 дни. Отивам в офиса им и те ми казват, че не е заплатено известяване, а изпращащия твърди, че не е бил уведомен, че се изисква подобно. Връщам обратно подписаните документи и ме тарифират за известяване, без да ме питат в този случай, дали искам.
Надявам се, че Спиди нямам да припегнат до подобни тънки-бакалски сметки!
Еконта е с пъти по-добър софтуер от спидърския.заеби...
- 1 like
Коментар
Коментар