IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

    Явно са мега зле, щом печалбата непрекъснато расте.
    За"киселото грозде" се сещам аз!

    https://www.investor.bg/novini-i-ana...dieto--286934/
    Last edited by sinbad; 02.08.2019, 16:15.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Joz Разгледай мнение

      Става въпрос, че нивото пада и лека полека се губят клиенти. Защо се правите, че не разбирате.
      Явно са мега зле, щом печалбата непрекъснато расте.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Joz Разгледай мнение

        Става въпрос, че нивото пада и лека полека се губят клиенти. Защо се правите, че не разбирате.
        Платили са около 500 хил. лв. за обезщетения за загубени и повредени пратки за полугодието, има лек ръст спрямо мин. година равен на ръста на приходите Пише го в отчета. Част от играта. Представете си че катастрофира бус и пратките станат на мармалад, кой е виновен? Затова се облича в цифри. Съответно те гледат да намалят загубените пратки за да намалят разходите си. Проблема е при Бай Ганьо който праща нещо струващо 1 000 лв. без да плати застраховка примерно 30 стотинки (не знам точно, не пращам скъпи неща, само получавам) и да посочи реална стойност. Ако са загубили телефон, телефони бол, ще ти го платят и ще си вземеш нов. Но си го застраховай и обяви като изпращач. Не са загубили жена ти, за да не могат да я възстановят в пари и да си купиш нова. Тук има само материални щети и лесно се компенсират ако е обявено какво има вътре и е застраховано. Не е като в общото застраховане да се съдят за счупен пръст при ПТП за хиляди левове.

        Иначе аз винаги си пренасочвам пратката до близкия офис за да отида когато си искам. Пренасочването до последно беше безплатно. Пренасочването при Еконт обаче вече е 3 лв. и се принудих да взема от куриера.

        Иначе личния ми коментар към един от по-долу пишещите е, че щом от 3 пратки имаш 3 объркани, отиди пусни тото, явно си голям късметлия! Ако може да се пошегувам.

        Поздрави
        Last edited by mpy_yordanov; 02.08.2019, 15:18.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от minerals Разгледай мнение

          Може би е по-редно да се обърнеш на друго място, след като си имал проблеми със Спиди, тук едва ли някой може да ти помогне.
          Става въпрос, че нивото пада и лека полека се губят клиенти. Защо се правите, че не разбирате.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от minerals Разгледай мнение

            Може би е по-редно да се обърнеш на друго място, след като си имал проблеми със Спиди, тук едва ли някой може да ти помогне.
            и да се обърне на друго място, все тая - вече съм тествал
            имам символичен брои акции
            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

            Коментар


            • Първоначално изпратено от buyvalue Разгледай мнение
              Не съм гледал финансовите резултати на акцията Спиди, но куриерската фирма Спиди за нищо не става! За трети път имам нещастието интернет покупка да ми се доставя през тях и всеки път се дънят, объркват адреса и ми се обаждат от 3 преки от нас, получавам клик на телефона и после съобщение, че не са ме намерили и за това да си търся пратката в едикой си техен офис. Ако се опиташ да им звънеш на телефона за контакт 170017001- забрави - просто никой не вдига след 5 минутни плеади и предупреждения на автоматичен оператор
              Едната пратка просто изчезна някъде в Спиди и няма следа какво се е случило - беззпомощни гамени само вдигат рамене - другите две доставки си скъсах нервите да се разправям със служители на Спиди - всичките полуидиоти! Ужас!
              Почвам да се чудя как изобщо някой си възлага доставките на Спиди и колко още ще изкара тази фирма с този стандарт???
              От друга страна Р/Е 20 "звучи подценено" - голям смях!
              Може би е по-редно да се обърнеш на друго място, след като си имал проблеми със Спиди, тук едва ли някой може да ти помогне.

              Коментар


              • Огромен проблем станало, че вместо до адрес, трябвало да отидете до офис да си вземете пратката И това го казвате в икономически форум, където инвеститорите ги интересуват съвсем други неща. Подобни оплаквания чета от години, а през този период Спиди расте по всички показатели. В никакъв случай не защитавам никого, просто подобни оплаквания са за друг тип сайтове. Очаквам утре някой да се оплаче че в Кауфланд са му продали развалени домати, или че детските пюрета в еди коя си верига, не отговаряли на вкусовите качества на 6 месечното му бебе. Айде малко по-сериозно...

                Коментар


                • Така е, и аз имах подобен проблем, една пратка вместо до адрес трябваше да си я вземам от офис. Оплаках се, след това обаче ми се обади една жена от отдел Рекламации и ми реши казуса.
                  Затова търсете ти правата, има смисъл и се получава

                  Коментар


                  • Не съм гледал финансовите резултати на акцията Спиди, но куриерската фирма Спиди за нищо не става! За трети път имам нещастието интернет покупка да ми се доставя през тях и всеки път се дънят, объркват адреса и ми се обаждат от 3 преки от нас, получавам клик на телефона и после съобщение, че не са ме намерили и за това да си търся пратката в едикой си техен офис. Ако се опиташ да им звънеш на телефона за контакт 170017001- забрави - просто никой не вдига след 5 минутни плеади и предупреждения на автоматичен оператор
                    Едната пратка просто изчезна някъде в Спиди и няма следа какво се е случило - беззпомощни гамени само вдигат рамене - другите две доставки си скъсах нервите да се разправям със служители на Спиди - всичките полуидиоти! Ужас!
                    Почвам да се чудя как изобщо някой си възлага доставките на Спиди и колко още ще изкара тази фирма с този стандарт???
                    От друга страна Р/Е 20 "звучи подценено" - голям смях!
                    IM d best

                    Коментар


                    • УСЛОВИЕ И РЕД ЗА ИЗПЛАЩАНЕ НА ДИВИДЕНТ ЗА 2019 Г.


                      На основание чл. 115в, ал. 4 ЗППЦК, уведомяваме че на 17 Юни 2019 г. Спиди АД проведе редовно годишно общо събрание на акционерите, на което бе взето решение за разпределяне на паричен дивидент в размер на 7 528 666.60 лв. Размерът на дивидента за една акция е 1,40 лв. Нетна сума на дивидента за физическите лица (след удържане на данък при източника в размер на 5% от брутната сума) е 1,33 лв. за една акция.

                      Право на дивидент имат лицата, вписани в регистрите на Централен депозитар АД като акционери 14-ия ден след датата на ОСА или 1 юли 2018. Дивидентът ще бъде изплатен на части, както следва:
                      • До 50% до 20 Юли 2019
                      • Останалата част до 17 Август 2019 г.

                      50% от дивидента е изплатен

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение

                        Каква е логиката да се плаща едната част юли, а другата август? Едва ли е проблем за 1 месец. Няма ли да се вдигнат разходите така?
                        без абсолютно нищо да съм чел - най-елементарния отговор е - паричен поток
                        а те искат да се издължат бързо - имидж
                        разходите - еим сложи по 0.5 лв на платежно - пак проста сметка

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                          УСЛОВИЕ И РЕД ЗА ИЗПЛАЩАНЕ НА ДИВИДЕНТ ЗА 2019 Г.


                          На основание чл. 115в, ал. 4 ЗППЦК, уведомяваме че на 17 Юни 2019 г. Спиди АД проведе редовно годишно общо събрание на акционерите, на което бе взето решение за разпределяне на паричен дивидент в размер на 7 528 666.60 лв. Размерът на дивидента за една акция е 1,40 лв. Нетна сума на дивидента за физическите лица (след удържане на данък при източника в размер на 5% от брутната сума) е 1,33 лв. за една акция.

                          Право на дивидент имат лицата, вписани в регистрите на Централен депозитар АД като акционери 14-ия ден след датата на ОСА или 1 юли 2018. Дивидентът ще бъде изплатен на части, както следва:
                          • До 50% до 20 Юли 2019
                          • Останалата част до 17 Август 2019 г.
                          Интересно решение

                          http://www.x3news.com/?page=Company&...MESSAGE_TYPE=3
                          Каква е логиката да се плаща едната част юли, а другата август? Едва ли е проблем за 1 месец. Няма ли да се вдигнат разходите така?

                          Коментар


                          • УСЛОВИЕ И РЕД ЗА ИЗПЛАЩАНЕ НА ДИВИДЕНТ ЗА 2019 Г.


                            На основание чл. 115в, ал. 4 ЗППЦК, уведомяваме че на 17 Юни 2019 г. Спиди АД проведе редовно годишно общо събрание на акционерите, на което бе взето решение за разпределяне на паричен дивидент в размер на 7 528 666.60 лв. Размерът на дивидента за една акция е 1,40 лв. Нетна сума на дивидента за физическите лица (след удържане на данък при източника в размер на 5% от брутната сума) е 1,33 лв. за една акция.

                            Право на дивидент имат лицата, вписани в регистрите на Централен депозитар АД като акционери 14-ия ден след датата на ОСА или 1 юли 2018. Дивидентът ще бъде изплатен на части, както следва:
                            • До 50% до 20 Юли 2019
                            • Останалата част до 17 Август 2019 г.
                            Интересно решение

                            http://www.x3news.com/?page=Company&...MESSAGE_TYPE=3

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
                              Добре е фирмата да има хубави печалби, че ако трябва да плащат дедесе за 5 години назад, ще си трябват парици!
                              междудругото от 18 април и Спиди и Еконт начисляват ДДС по въпросните освободени преди пратки
                              НАП говорят за "доброволно плащане на ДДС от техните клиенти ЮЛ със задна дата" чета из интернет

                              не вярвам някой да плати със задна дата

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
                                Добре е фирмата да има хубави печалби, че ако трябва да плащат дедесе за 5 години назад, ще си трябват парици!
                                Имах по-високо мнение за теб
                                1-во няма да им вземат ДДС
                                2-ро, дори да им вземат, на Еконт имат да взимат 4 пъти повече миналата година, защото еконт е 4 пъти по-голям в пратките от офис до офис сега, а преди 5 г. еконт са били 20 пъти по-големи, така че за 5-те години , проблемът е 10 пъти по-голям за Еконт
                                Така че ако НАП удари ще удари по Еконт, което ще помогне на Спиди, защото последното конкурентно предимство ще отпадне...
                                Но дано не ударя със задна дата, от колегиалност към горките Еконт
                                Абе сложно е, но не е проблем според мен
                                лично мнение

                                аха

                                Коментар

                                Working...
                                X