Често в някои теми за дружества се пише "като икономиката се оправи" и т.н.
Е тука ако икономиката се оправи виждам възможност за ръст на продажбите с 50% на година. Четох че логистичната им база в София е била утроена (като размер)
това е 200%.Определено не го правят за да им стои празна.
Нали знаете каква е разликата между летящ старт (20% ръст на продажбите в криза) и старт от клек (който е тичал в училище) от 0% и под 0%-та да запалиш
.
Пиша по памет. Който иска да прави изводи, да си прочете междинните доклади и да се убеди дали логистичния център в София е утроен и т.н.
Един познат ми писа, че мажо нямало да продава под 19,5 лв. После няма да продава под 30 лв. и т.н., но да видим кога ще ги достигнем тия 30 лв. Може да е и след доста време, зависи какво се разбира под доста
Голямата промяна може да е ако придобиването в Румъния (ако стане) е на P/E 5 и е на компания с размерите на Спиди, тогава P/E на компанията като цяло ще падне рязко. Също така може да се екстенднат към транспорта (след доста успешното разширение към логистиката).
Може и икономиката да се оправи, бог знае колко, но едва ли до 6% ръст на БВП като до 2007 г.
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам акции.
Е тука ако икономиката се оправи виждам възможност за ръст на продажбите с 50% на година. Четох че логистичната им база в София е била утроена (като размер)
това е 200%.Определено не го правят за да им стои празна.
Нали знаете каква е разликата между летящ старт (20% ръст на продажбите в криза) и старт от клек (който е тичал в училище) от 0% и под 0%-та да запалиш

Пиша по памет. Който иска да прави изводи, да си прочете междинните доклади и да се убеди дали логистичния център в София е утроен и т.н.
Един познат ми писа, че мажо нямало да продава под 19,5 лв. После няма да продава под 30 лв. и т.н., но да видим кога ще ги достигнем тия 30 лв. Може да е и след доста време, зависи какво се разбира под доста

Голямата промяна може да е ако придобиването в Румъния (ако стане) е на P/E 5 и е на компания с размерите на Спиди, тогава P/E на компанията като цяло ще падне рязко. Също така може да се екстенднат към транспорта (след доста успешното разширение към логистиката).
Може и икономиката да се оправи, бог знае колко, но едва ли до 6% ръст на БВП като до 2007 г.
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам акции.
Коментар