разсипаха я тази банка ........ най-големите балъци в нея ли сме се набутали, че от толкова време предимно нейни клиенти "ровят"
ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА
10/12/2018
Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате или отключвате Ваши профили, както и да предоставяте Ваши лични данни, като потребителски имена, пароли, данни за карти, сметки или др.
Подобни на това съобщение са опит за измама:
Съветваме Ви, да не отваряте линковете, посочени в него и да не въвеждате Ваша лична или финансова информация.
Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;
Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;
Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).
Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения и е въвел лична информация на посочения линк, да се свърже незабавно с представител на Банката на телефони:
С уважение,
Централна Кооперативна Банка
http://www.ccbank.bg/bg/news/article...ti-na-bankata/
10/12/2018
Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате или отключвате Ваши профили, както и да предоставяте Ваши лични данни, като потребителски имена, пароли, данни за карти, сметки или др.
Подобни на това съобщение са опит за измама:
Съветваме Ви, да не отваряте линковете, посочени в него и да не въвеждате Ваша лична или финансова информация.
Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;
Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;
Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).
Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения и е въвел лична информация на посочения линк, да се свърже незабавно с представител на Банката на телефони:
- *5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност).
- (02) 9266 500
- 0889 934 694
С уважение,
Централна Кооперативна Банка
http://www.ccbank.bg/bg/news/article...ti-na-bankata/
Коментар