IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • EUBG & BOARD

    Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
    Има ама този е най-близо до фалит...
    Никак не звучи добре.Но в аптеките продават нещичко,което освен подарък за жените,е крайно належащо да се притежава и от еврохолдци.Като застраховка.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от meche_cveti93 Разгледай мнение
      Здравей Продигал!
      Как няма да спаднат катастрофите като направиха автокаското над 400 лв. годишно за застрахована сума от 2800 лв....
      Друго си беше преди за 200 лв. автокаско да вземеш 4,5 К за изчезнала или паднала в някоя урва кола...
      Да, но това е друго, застрахователна измама от елементарен вид, имах предвид че намаляват истински тежките катастрофи.

      Иначе и аз съм чувал за каскадьори, които предлагат така да се блъснат с колата ти, че да иде на пълна щета

      Коментар


      • Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнение
        Тоя холдинг го разчекнахте!!!Няма ли и други холдинги бре!!!
        Има ама този е най-близо до фалит...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
          prodigal,
          прав си, но нека не сме максималисти
          първо 10-15, а после 40-50

          мече и аз имам подобни наблюдения затова и пълня евроинс на текущи нива

          поздрави и приятен викенд
          ти си прав, спор няма, света е на търпеливите. Знаем разликата между младия и стария бик

          Полека лека, ще станат нещата.

          Поздрави

          Коментар


          • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
            Привет,

            мен ако питаш, като цяло добре се оправиха в кризата застрахователите. Разбира се помогна им и спада в катастрофите с 10% през 2009 и още 10% спад за 2010, до момента.
            Политиката на правителството е доста постоянна по въпроса и парка все пак се обновява по-малко, та очаквам още спад.

            Що касае Евроинс, то не са му пострадали сегментите различни от коли, то и на другите почти.
            Здравей Продигал!
            Как няма да спаднат катастрофите като направиха автокаското над 400 лв. годишно за застрахована сума от 2800 лв....
            Друго си беше преди за 200 лв. автокаско да вземеш 4,5 К за изчезнала или паднала в някоя урва кола...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от meche_cveti93 Разгледай мнение
              Имам акции от застрахователи от 2004/5 г. и виждам нещата от друг ъгъл...... Балон през 2007/ 8 г. е силно понятие , по скоро пазар и кой колко даде при предпоставки за бъдещо членство в ЕС и развитие на един застрахователен пазар в начален етап... ....
              Не знам .... но виж тогава как белгииците купиха ДЗИ ...равностойната цена на Булстрад беше над 500 лв......за акция а тя едва стигна 370 лв. . за евроинс се говорише за 40 лв. при съпоставка на параметрите.....
              А сега е криза застрахователите са притиснати до стената и едвам свързват двата края, пазара свит , нулеви застраховки освен държавата и някой някое автокаско освен ГО.
              Всеки се опитва да печели на техен гръб и да изфабрикува някоя измама ако е направил застрахока /някой правят застраховки само с тази цел/ .Културата на българина в застраховането е нулева и даже задължителната застрахока и санкциите не го стряскат... докато не се промени манталитета и да има задължителни застраховки в повечето области няма да има оправия...
              Поздрави!
              Привет,

              мен ако питаш, като цяло добре се оправиха в кризата застрахователите. Разбира се помогна им и спада в катастрофите с 10% през 2009 и още 10% спад за 2010, до момента.

              Политиката на правителството е доста постоянна по въпроса и парка все пак се обновява по-малко, та очаквам още спад.

              Що касае Евроинс, то не са му пострадали сегментите различни от коли, то и на другите почти.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнение
                Тоя холдинг го разчекнахте!!!Няма ли и други холдинги бре!!!
                Булгартабак холдинг... ,но там си пиша сам вече повече от година....

                Коментар


                • Тоя холдинг го разчекнахте!!!Няма ли и други холдинги бре!!!

                  Коментар


                  • prodigal,
                    прав си, но нека не сме максималисти
                    първо 10-15, а после 40-50

                    мече и аз имам подобни наблюдения затова и пълня евроинс на текущи нива

                    поздрави и приятен викенд
                    това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                      то по тази логика всичко дето е листнато на БФБ (с малки изключения) си е фалирало
                      като почнеш от бизнесите на тим, ПИБ и стигнеш до еврохолда...
                      след балона 2007 нямаше как да няма брутален спад в цените, но както през есента на 2007 на всички (почти) ни беше ясно , че фундамента не покрива цените... така и сега е факт, че има разминаване на цена и фундамент само че в обратна посока. Малък, млад и развиващ се пазар - какво може да се очаква ??? Ти ако си мислиш, че в БГ-то сме уникални и неповторими... не сме. Трябва да се мине през определени етапи и ние уверено цепим мрака .
                      никой от застрахователите не е цъфнал и вързал (работещите честно, а не разни застрахователи в енергетиката
                      лизингите и те не са цъфнали, а продавачите на коли съвсем.

                      има време.

                      поздрави
                      Здравей Бертрам,
                      Имам акции от застрахователи от 2004/5 г. и виждам нещата от друг ъгъл...... Балон през 2007/ 8 г. е силно понятие , по скоро пазар и кой колко даде при предпоставки за бъдещо членство в ЕС и развитие на един застрахователен пазар в начален етап... ....
                      Не знам .... но виж тогава как белгииците купиха ДЗИ ...равностойната цена на Булстрад беше над 500 лв......за акция а тя едва стигна 370 лв. . за евроинс се говорише за 40 лв. при съпоставка на параметрите.....
                      А сега е криза застрахователите са притиснати до стената и едвам свързват двата края, пазара свит , нулеви застраховки освен държавата и някой някое автокаско освен ГО.
                      Всеки се опитва да печели на техен гръб и да изфабрикува някоя измама ако е направил застрахока /някой правят застраховки само с тази цел/ .Културата на българина в застраховането е нулева и даже задължителната застрахока и санкциите не го стряскат... докато не се промени манталитета и да има задължителни застраховки в повечето области няма да има оправия...
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                        на базата на кои точно данни твърдиш, че фалират. До колкото си спомням ти го твърдиш това от година ..две.. и както винаги нямаш абсолютно никаква обосновка. (освен личната си неприязън, която отдавам на факта, че явно си някой бивш и 'недооценен' служител на холдинга.)

                        какво виждам аз
                        1. загубата им не е толкова зле, че да ги потопи (поне на този етап)
                        2. пазарния дял на бизнесите или е запазен или е увеличен!!
                        3. освен кеша имат и резерви (земя и 2 дружества за продан) за поне 30 милиона
                        4. видно,че работят здраво и оптимизират разходите.

                        имайки предвид сегмената, в който основно оперират (коли, лизинги и застраховки) е нереално да чакаме раздвижването да дойде едновременно с това при експортно ориентираните дружества ( особено тези с базови суровини)
                        и тук нещата ще се раздвижат но поне със година закъснение... а даже и след 2-3 да е раздвижването не мисля, че холдинга ще има проблем да 'устиска' до тогава.

                        като дойдат печалбите от по 10-15 милиона годишно ще искате акции по 90 стотинки..ама няма

                        поздрави и успех
                        Доста си ги подценил с тези 10-15 мил печалба годишно. Приходите им скоро ще ударят 500 мил…

                        Всички сектори в които оперират могат да бъдат доста печеливши дори и при частично възстановяване на икономиката. Например брутната печалба на автото за 2009 е 25 мил.. за Q1 2010 e 6 мил. и това при 50% спад на пазара. Като се сравни с отчетите на другите големи в сектора е видно че и при 50% ръст на продажбите от тези нива всички ще са на прилична печалба.
                        Застраховането отново е на печалба от основна дейност, при това щетите за сефте от много тримесечия намаляват, с тази разлика, че сега имат доста по-големи резерви. Ако приходите започнат да нарастват, щетите ще ги следват с лаг от няколко тримесечия, досега беше обратното, ясно е това до какво води. Лизинга дори и при този спад на нетните вземания е на печалба за разлика от голяма част от конкуренцията, там през Q2 тенденцията на спад също се обърна..

                        Паричните им потоци са супер още от края на 2009, съответно върнаха доста дълг.

                        То ще се види кой е прав

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от De Niro Разгледай мнение
                          Аз откакто го твърдя това от година-две, акцията от 5лв. е стигнала до под 0.90лв.
                          Т.е. нещата отиват натам накъдето твърдя.
                          И всяка година носи нови многомилионни загуби за холдинга.
                          Ако ти беше прав сега цената щеше да е 5-6лв. и щяха да имат печалба от основните си дейности, както имат други застрахователи и други вносители на автомобили.
                          то по тази логика всичко дето е листнато на БФБ (с малки изключения) си е фалирало
                          като почнеш от бизнесите на тим, ПИБ и стигнеш до еврохолда...
                          след балона 2007 нямаше как да няма брутален спад в цените, но както през есента на 2007 на всички (почти) ни беше ясно , че фундамента не покрива цените... така и сега е факт, че има разминаване на цена и фундамент само че в обратна посока. Малък, млад и развиващ се пазар - какво може да се очаква ??? Ти ако си мислиш, че в БГ-то сме уникални и неповторими... не сме. Трябва да се мине през определени етапи и ние уверено цепим мрака .
                          никой от застрахователите не е цъфнал и вързал (работещите честно, а не разни застрахователи в енергетиката
                          лизингите и те не са цъфнали, а продавачите на коли съвсем.

                          има време.

                          поздрави
                          това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                            на базата на кои точно данни твърдиш, че фалират. До колкото си спомням ти го твърдиш това от година ..две.. и както винаги нямаш абсолютно никаква обосновка. (освен личната си неприязън, която отдавам на факта, че явно си някой бивш и 'недооценен' служител на холдинга.)

                            какво виждам аз
                            1. загубата им не е толкова зле, че да ги потопи (поне на този етап)
                            2. пазарния дял на бизнесите или е запазен или е увеличен!!
                            3. освен кеша имат и резерви (земя и 2 дружества за продан) за поне 30 милиона
                            4. видно,че работят здраво и оптимизират разходите.

                            имайки предвид сегмената, в който основно оперират (коли, лизинги и застраховки) е нереално да чакаме раздвижването да дойде едновременно с това при експортно ориентираните дружества ( особено тези с базови суровини)
                            и тук нещата ще се раздвижат но поне със година закъснение... а даже и след 2-3 да е раздвижването не мисля, че холдинга ще има проблем да 'устиска' до тогава.

                            като дойдат печалбите от по 10-15 милиона годишно ще искате акции по 90 стотинки..ама няма

                            поздрави и успех
                            Аз откакто го твърдя това от година-две, акцията от 5лв. е стигнала до под 0.90лв.
                            Т.е. нещата отиват натам накъдето твърдя.
                            И всяка година носи нови многомилионни загуби за холдинга.
                            Ако ти беше прав сега цената щеше да е 5-6лв. и щяха да имат печалба от основните си дейности, както имат други застрахователи и други вносители на автомобили.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от De Niro Разгледай мнение
                              Еми ти със същите пари можеш да си купиш 2 милиона Химковци
                              И ще имаш същия успех
                              Бях забравил, че има чак толкова невежи люде..., които се радват на голям брой акции от фалиращи компании
                              на базата на кои точно данни твърдиш, че фалират. До колкото си спомням ти го твърдиш това от година ..две.. и както винаги нямаш абсолютно никаква обосновка. (освен личната си неприязън, която отдавам на факта, че явно си някой бивш и 'недооценен' служител на холдинга.)

                              какво виждам аз
                              1. загубата им не е толкова зле, че да ги потопи (поне на този етап)
                              2. пазарния дял на бизнесите или е запазен или е увеличен!!
                              3. освен кеша имат и резерви (земя и 2 дружества за продан) за поне 30 милиона
                              4. видно,че работят здраво и оптимизират разходите.

                              имайки предвид сегмената, в който основно оперират (коли, лизинги и застраховки) е нереално да чакаме раздвижването да дойде едновременно с това при експортно ориентираните дружества ( особено тези с базови суровини)
                              и тук нещата ще се раздвижат но поне със година закъснение... а даже и след 2-3 да е раздвижването не мисля, че холдинга ще има проблем да 'устиска' до тогава.

                              като дойдат печалбите от по 10-15 милиона годишно ще искате акции по 90 стотинки..ама няма

                              поздрави и успех
                              това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                              Коментар


                              • A ето и столипиновския спекулант се появи.

                                Коментар

                                Working...
                                X