If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11
Спомен ,
не те слагам в отрицателите на акцията защото си спекулирал с ЕУБГ по твойте думи.. ....А столипиновсият кръчмар се явява ,една причина плюс човек да не инвестира тук...той пише че инвестира дълготрайно с по малко... а аз с много и за малко ...
Ми смени си ника на УЛТРАКЪСА тогазссс ...те ного тука са тъй ....с ного и за малко ....ама в крайна сметка да не станат мнооогоооо и за дългооооооо като дългият дето се насра баш на дъното на КАО
пропускаш столипиновския гном. той най-качествено се изши - баш на върха, а от тогава вече трета година не спира да усреднява. бас държа, че средната му цена вече е спаднала до едни по-приемливи нива от 5,50-5,60 за акция
Спомен ,
не те слагам в отрицателите на акцията защото си спекулирал с ЕУБГ по твойте думи.. ....А столипиновсият кръчмар се явява ,една причина плюс човек да не инвестира тук...той пише че инвестира дълготрайно с по малко... а аз с много и за малко ...
винаги съм се чудил защо едни от качествените участници на БФБ са пълни с акции на ЕУБГ .... корк , продигал ,батя и кой ли не за да не се обиди.... а акцията върви надолу и само Фактс стой от другата страна на барикадата...
пропускаш столипиновския гном. той най-качествено се изши - баш на върха, а от тогава вече трета година не спира да усреднява. бас държа, че средната му цена вече е спаднала до едни по-приемливи нива от 5,50-5,60 за акция
СпоменЪ, браво, но защо наричаш избушен холдинг, една от най-лелеяните за бфб-играчора позиция. Би ли изтъкнал мотив? Без да е препоръка, разбира се !
винаги съм се чудил защо едни от качествените участници на БФБ са пълни с акции на ЕУБГ .... корк , продигал ,батя и кой ли не за да не се обиди.... а акцията върви надолу и само Фактс стой от другата страна на барикадата...
СпоменЪ, браво, но защо наричаш избушен холдинг, една от най-лелеяните за бфб-играчора позиция. Би ли изтъкнал мотив? Без да е препоръка, разбира се !
това за мен е най-избушената позиция на бфб, понеже спрямо върха си се търгува на 90% надолу. по-голям мотив и аргумент, едва ли съществува. щом пазара го оценя така (а пазара е този, който е прав, а не няколко набалкукали се акционерчета), кой съм аз да му противореча. това, че кюмюря и продигала са си избрали ролите на Дон кихот и санчо Панса, а поркито на Росинант и ходят да се борят с вятърни мелници, си е техен проблем
и какво разсъждаваш? изреждаш куп причини за да се самоуспокоиш как аджеба китайските автомобили няма да са заплаха за избушения ви холдинг и накрая разумът в теб надделява и за миг се размечта: ех, ако можехме на тези автомобили с уж ниско качество, висока цена, бедна гама, слаб сервиз и т.н. да им станем дистрибутори...
и на цялата тази каша от противоречиви мисли, еничара казва SWOT анализ - да плача ли или да се смея?
СпоменЪ, браво, но защо наричаш избушен холдинг, една от най-лелеяните за бфб-играчора позиция. Би ли изтъкнал мотив? Без да е препоръка, разбира се !
споменЪ, нямам претенции, че нещата са ми ясни!
Разсъждавам на глас и чакам хора с претенции, такива като теб може би, да ми обяснят къде греша, ако въобще греша!
Всичко друго са празни приказки, заяждане и чесане на неначесани езици
и какво разсъждаваш? изреждаш куп причини за да се самоуспокоиш как аджеба китайските автомобили няма да са заплаха за избушения ви холдинг и накрая разумът в теб надделява и за миг се размечта: ех, ако можехме на тези автомобили с уж ниско качество, висока цена, бедна гама, слаб сервиз и т.н. да им станем дистрибутори...
и на цялата тази каша от противоречиви мисли, еничара казва SWOT анализ - да плача ли или да се смея?
хахаха
абе, ти на онова написано от икономиката ли казваш SWOT анализ???
SWOT анализ аз правя ежедневно, но ако ти знаеше как се прави качествен такъв и имаше малко информация извън официалните отчети, едва ли би се набухал в най-сринатото дружество на БФБ след Патките, може би.
споменЪ, нямам претенции, че нещата са ми ясни!
Разсъждавам на глас и чакам хора с претенции, такива като теб може би, да ми обяснят къде греша, ако въобще греша!
Всичко друго са празни приказки, заяждане и чесане на неначесани езици
приятелю, ами ти в един пост си противоречиш на няколко пъти: първо било добра новина и дано станело час по-скоро, после големи съмнения относно произвежданите, автомобили, цени, качество, гама и накрая уж съмнения, а големи надежди Еврохолда да вземели дистрибуцията
уж много съмнителни стоят пред китайските автомобили, ама а дано Еврохолда ги пласира
вземи си изясни сам на себе си нещата и тогава пиши.
Това е чудесно за България и дано стане час по-скоро.
По повод някой опасения, че тази кола може да стане едва ли не конкурент в продажбите на Дачия, тоест на Еврохолд, може би все пак трябва да се помисли по следните въпроси:
Доколко ще бъде качествена изработката, поне в началото, в този завод?
Доколко гамата на произвежданите автомобили ще бъде въобще гама, и ако я има, доколко ще се припокрива с тези на Дачия?
Доколко цените на тези автомобили ще бъдат по-ниски от тези на същесествуващи модели със сходни характеристики?
Колко бързо компанията производител ще може да създаде сериозна сервизна и продажна мрежа в България, и доколко на този етап това въобще ще бъде в стратегията и?
И тук идва по-скоро една възможност за Еврохолд, като най-голям играч на пазара в България е съвсем логично да се опитат да сключат ексклузивен договор с Литекс моторс!
Не зная какво мисли менджмънта на Еврохолд по този въпрос, но ако аз бях на тяхно място, не бих жалил сили в тази посока!
Защото е малко несериозно да очаквате от Литекс да започнат веднага да създават и собствена мрежа, наред с цялата отговорнст за прозводството на автомолиблите.
Ще гледаме
приятелю, ами ти в един пост си противоречиш на няколко пъти: първо било добра новина и дано станело час по-скоро, после големи съмнения относно произвежданите, автомобили, цени, качество, гама и накрая уж съмнения, а големи надежди Еврохолда да вземели дистрибуцията
уж много съмнителни стоят пред китайските автомобили, ама а дано Еврохолда ги пласира
вземи си изясни сам на себе си нещата и тогава пиши.
Това е чудесно за България и дано стане час по-скоро.
По повод някой опасения, че тази кола може да стане едва ли не конкурент в продажбите на Дачия, тоест на Еврохолд, може би все пак трябва да се помисли по следните въпроси:
Доколко ще бъде качествена изработката, поне в началото, в този завод?
Доколко гамата на произвежданите автомобили ще бъде въобще гама, и ако я има, доколко ще се припокрива с тези на Дачия?
Доколко цените на тези автомобили ще бъдат по-ниски от тези на същесествуващи модели със сходни характеристики?
Колко бързо компанията производител ще може да създаде сериозна сервизна и продажна мрежа в България, и доколко на този етап това въобще ще бъде в стратегията и?
И тук идва по-скоро една възможност за Еврохолд, като най-голям играч на пазара в България е съвсем логично да се опитат да сключат ексклузивен договор с Литекс моторс!
Не зная какво мисли менджмънта на Еврохолд по този въпрос, но ако аз бях на тяхно място, не бих жалил сили в тази посока!
Защото е малко несериозно да очаквате от Литекс да започнат веднага да създават и собствена мрежа, наред с цялата отговорнст за прозводството на автомолиблите.
Според мен, забавянето стана нарочно с цел да се свалят разходите по изграждането. В момент на криза всеки сваля цените............... пък и намаленото търсене би се отразило на крайният продукт.
Коментар