If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11
както казва един драматичен герой" Живота е радост и тъга " Вчера в първите по ръст, днеска в първите по спад , ех кога ще стана и аз като дядо Бъффет, май нивга.
При криза важното е какъв е шанса тази криза да се окаже последна за дадена компания.
Ако баланса на дадена компания е достатъчно силен никакви проблеми. Ще мине в един момент кризата и пак ще започне да печели. Но ако не е, е тогава без мен.
точно. какво те притеснява в баланса на еврохолда?
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
по тази логика да закрием банките, застрахователите, бизнеса с коли. не само в холда, а и по-принцип в БГ-то, защото тенденцията е негативна.
само любимите ти(ни) софкоми ще останат
При криза важното е какъв е шанса тази криза да се окаже последна за дадена компания.
Ако баланса на дадена компания е достатъчно силен никакви проблеми. Ще мине в един момент кризата и пак ще започне да печели. Но ако не е, е тогава без мен.
имат парични разходи за година от около милион и половина и още 2,6 милиона само лихви по мецанин кредита. И срещу това 1,7 милиона приходи без продажба на активи.
Т.е. със сигурност ще продават още активи.
Въпроса е какви. И то ако дъщерните дружества нямат проблеми с изплащането на собствените си кредити - като една част от тях също са гарантирани от еврохолд - макар че няма как да знам каква част точно.
Единствения им шанс, при който не разчитат на шанса, е да вземат да продават коли на откровена загуба, само за да си попълнят паричните потоци.
Кеша им може да е достатъчен може и да не е. Все пак те си изплатиха облигациите след датата на отчета и не е ясно това как е повлияло ликвидността им и състоянието на портфейла им от така да го кажем спекулативни инвестиции
имам чуството, че изключваш възможността пазара на коли да тръгне нагоре догодина?! .. застраховки и лизинги също...или бъркам
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
На самия холдинг е само мецанина, всички други дългове се погасяват, а кредита от Булбанк, който обслужва Евролийз, се прехвърля там и ще се обслужва от там (както и досега, но това се вижда едва в консолидирания). А ако погледнеш лихвите по мецанина, то Еврохолда може да се справи с тях. Още повече, че разполагат достатъчно кеш, та дори могат да си позволят да намалят малко размера му.
имат парични разходи за година от около милион и половина и още 2,6 милиона само лихви по мецанин кредита. И срещу това 1,7 милиона приходи без продажба на активи.
Т.е. със сигурност ще продават още активи.
Въпроса е какви. И то ако дъщерните дружества нямат проблеми с изплащането на собствените си кредити - като една част от тях също са гарантирани от еврохолд - макар че няма как да знам каква част точно.
Единствения им шанс, при който не разчитат на шанса, е да вземат да продават коли на откровена загуба, само за да си попълнят паричните потоци.
Кеша им може да е достатъчен може и да не е. Все пак те си изплатиха облигациите след датата на отчета и не е ясно това как е повлияло ликвидността им и състоянието на портфейла им от така да го кажем спекулативни инвестиции
От отчета разходи за лихви 5597 - които наистина ще намалеят но пак ще останат доста.
Приходи без тези свързани с продажба на инвестиции 1727
И пак казвам това са кредити на самия холдинг, така че няма нужда да се гледат и консолидираните отчети.
Разбира се могат да вземат пари от дъщерните дружества за да платят кредитите на холдинга. но тогава пък е интересно от къде дъщерните дружества ще вземат пари да си платят собствените дългове
На самия холдинг е само мецанина, всички други дългове се погасяват, а кредита от Булбанк, който обслужва Евролийз, се прехвърля там и ще се обслужва от там (както и досега, но това се вижда едва в консолидирания). А ако погледнеш лихвите по мецанина, то Еврохолда може да се справи с тях. Още повече, че разполагат достатъчно кеш, та дори могат да си позволят да намалят малко размера му.
От отчета разходи за лихви 5597 - които наистина ще намалеят но пак ще останат доста.
Приходи без тези свързани с продажба на инвестиции 1727
И пак казвам това са кредити на самия холдинг, така че няма нужда да се гледат и консолидираните отчети.
Разбира се могат да вземат пари от дъщерните дружества за да платят кредитите на холдинга. но тогава пък е интересно от къде дъщерните дружества ще вземат пари да си платят собствените дългове
Ако БФБ беше нормален пазар - бих се съгласил с теб, но на този етап с тези обороти да се твърди, че 10 дни с оборот от 10К лева по позицията могат да свалят или вдигнат капитализацията с няколко милиона и е реално отражение на фундамента - е меко казано несериозно.
поздрави
Да ако всичко ставаше бързо. но тук нещата се протакат вече две години. Така че имало време да се постигне рационалност.
Какво означава, че "баланса на холдинга не е достатъчно силен за да издържи толкова много дългове" и какво помага за това прехвърлянето на дълга на Евролийз? Още повече, че и двете са солидарни длъжници и ще останат такива, а един дълг няма да стане по-малък, ако се премести на дъщерното , . Айде малко по-сериозно! Това се прави с цел изчистване на структурата, т.е. ползвателя на даден кредит да го вземе в баланса си (както е редно). Защото в момента кредита е на Еврохолд, а приходите от лизинговата дейност в Евролийз. И правещите генералния извод, че Еврохолд е неспособен да си покрива лихвите, на консолидирания отчет да не се хванат за палците!
И аз това казвам изчистват структурата Странно е че тези мотиви се появяват чак сега. Интересно каква е била причината да не е изчистена преди
Извода си е съвсем генерален и съвсем на място. Виж му приходите на самия холдинг и разходите за лихви.
Коментар