If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11
Мдаа, виждам че имаш нужда от още уроци.
Давам ти последен безплатен: На пазара на акции се купува бъдеще, а не настояще!
Който не го проумява, рано или късно бива брутално изплют от пазара
Всички купуваме бъдеще, но всеки решава какво да е то. Ти си решил да се возиш на Дачия, аз съм решил да ти продавам акумулатори, поне за ток да не закъсаш, ако закъсаш по други причини това си е твой проблем. Нали така Колега Батя.
По въпроса за бъдещето и Дачията - задава се един интересен автомобил, който ако има успеха на Логан и Сандеро, ех не ми се мисли.........;-).Само да спомена че цената е малко по висока отколкото пише в статията, но според мен колата ще стане хит, защото българинът пари за хляб може да няма, ама ще има последен модел GSM и ще кара 4x4, пък било то и Дачия.
Новият 4X4 модел на Dacia, Duster, който бе представен официално днес и пред широката публика на автомобилното изложение в Женева, в България ще се предлага на цени от 19 990 лева с ДДС от месец април.
Поръчките за клиенти вече са отворени и всеки желаещ може да посети дилърите на Dacia в страната или уебсайта на марката www.dacia.bg, за да избере своя автомобил.
Duster се предлага както във версия 4X4, така и 4X2, с бензинов двигател 1,6 110 к.с. или с изключително икономичните дизелови dCi 85 и dCi 110 агрегати. Всички версии са налични и със заводска N1 хомологация, която дава възможност за ползване на данъчен кредит по ЗДДС.
Duster се предлага в седем цвята – ледниково бяло, морско синьо, светлосиньо, базалтово сиво, сребристо сиво, перлено черно или кафяво.
Мдаа, виждам че имаш нужда от още уроци.
Давам ти последен безплатен: На пазара на акции се купува бъдеще, а не настояще!
Който не го проумява, рано или късно бива брутално изплют от пазара
Всички купуваме бъдеще, но всеки решава какво да е то. Ти си решил да се возиш на Дачия, аз съм решил да ти продавам акумулатори, поне за ток да не закъсаш, ако закъсаш по други причини това си е твой проблем. Нали така Колега Батя.
През 2001 г., когато си купих първата нова кола в България бяха продадени за цялата година около 12500 нови коли. През месец януари на 2010 г. са продадени около 1300 нови коли, от тях 10 % са на холдинга и то по евтини модели. Излиза, че 2010г. ще сме на нивото на 2001 или 2002 г. по продажби на нови коли. До тук спирам с фактите. Само ми е интересно наистина накъде литнахте, а Батя.
Дългосрочен, ти така вперен в бъдещето на компаниите, не мога да повярвам, че взимаш за база един месец и то януари.2010 и го умножаваш по 12 :-) За 2011 година колко ще са? А за 2012? Или само Монбат е с положително развитие, защото "каквото и да става хората ще карат коли" :-)
Колега Инсайдер тези факти имаме за новата година и тях коментирам. Има една поговорка денят се познава по утрото-така ли беше.
През 2001 г., когато си купих първата нова кола в България бяха продадени за цялата година около 12500 нови коли. През месец януари на 2010 г. са продадени около 1300 нови коли, от тях 10 % са на холдинга и то по евтини модели. Излиза, че 2010г. ще сме на нивото на 2001 или 2002 г. по продажби на нови коли. До тук спирам с фактите. Само ми е интересно наистина накъде литнахте, а Батя.
Дългосрочен, ти така вперен в бъдещето на компаниите, не мога да повярвам, че взимаш за база един месец и то януари.2010 и го умножаваш по 12 :-) За 2011 година колко ще са? А за 2012? Или само Монбат е с положително развитие, защото "каквото и да става хората ще карат коли" :-)
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Мдаа, виждам че имаш нужда от още уроци.
Давам ти последен безплатен: На пазара на акции се купува бъдеще, а не настояще!
Който не го проумява, рано или късно бива брутално изплют от пазара
През 2001 г., когато си купих първата нова кола в България бяха продадени за цялата година около 12500 нови коли. През месец януари на 2010 г. са продадени около 1300 нови коли, от тях 10 % са на холдинга и то по евтини модели. Излиза, че 2010г. ще сме на нивото на 2001 или 2002 г. по продажби на нови коли. До тук спирам с фактите. Само ми е интересно наистина накъде литнахте, а Батя.
абе какво сте направили бе?
цяла нощ
хайде за полки знаем, бебетата нощтно време плачат
ама другите дето са преебали, продали и т.н. да не могат да мигнат цяла нощ
нещо не говори добре за нервна система
а аз се наспах като първолаче и сега се забавлявам като чета какви откачалки има ))
ОК написа:
Проди, трудно разбрах каква ти е тезата, освен че не носиш на критика. Иначе тя топлата вода е открита, затова и акцията се търгува на тези нива.
коя акция не се търгува на "тези нива"
Ами сметни колко са паднали от върха си Еврохолд (85%) и Евроинс - 92% от една страна, Софикс - 78%, и качествените компании като Монбат, Софарма и някои други - 50 процента. Разлика има.
Коментар