If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Нов самолет "Embraer 190" присъства от 10 март в авиопарка на България Ер, съобщиха от компанията.
Самолетът е кацнал на софийското летище в събота вечерта, като е излетял директно от завода на Embraer в Сао Жозе Кампос, Бразилия по маршрут Ресифе (Бразилия) – Лас Палмас (Канарски острови) – София.
Предвижда се до края на месец май 2012 г. националният превозвач да разполага с три нови самолета Е-190, като до края на следващата година новите машини ще са общо девет.
Поръчаната от България Ер версия Е-190 е със 108 места, от които 8 - са бизнес класа.
Бразилският Embraer-190 е от т. нар. ново поколение високоефективни самолети на компанията, наречени E-Jets. Той е с двигатели от General Electric и е по-икономичен по отношение на разходите за гориво и техническо обслужване.
От превозвача обясниха, че благодарение на новите си придобивки, чиято стойност не се уточнява, ще бъде увеличена честотата на полетите до повечето европейски дестинации. Освен това компанията ще възстанови полетите си до Прага.
iNews припомня, че чешките авиолинии (CSA) обявиха спирането на своите полети между Прага и София. Българският превозвач започва да оперира по този маршрут от 26 март. Част от местата ще бъдат предлагани в партньорство с CSA.
На Хим-а/Тим-а привилигерованите главно си заслужават.
И при газ-а има потенциал за мене. Малко и от банката за чесане на крастата.
Друго не си струва според мен.
Дъщерната й компания "Бългериан авиейшън груп" се очаква да се фокусира върху летищния бизнес в Казан
Компанията на "Химимпорт" "Бългериан авиейшън груп" (наскоро преименувана на "Бългериан еъруейз груп") вероятно ще се оттегли от авиотранспортния бизнес в Татарстан и ще се фокусира върху развитието на международното летище в Казан. Това стана ясно от изказване на президента на руската република Рустам Минниханов, цитирано от агенция "Интерфакс".
Българското дружество е партньор на татарското правителство в "Тат-авиа", която е мажоритарен собственик на "Летище Казан". Подготвяше се и създаването на смесено предприятие "Тат-аеро" заедно с държавната авиокомпания "Татарстан", в което българското дружество трябваше да държи 50% от акциите. Плановете на правителството обаче се промениха и наскоро стана ясно, че авиокомпания "Татарстан" ще се слее с руския авиопревозвач "Ак барс аеро", който ще поеме бизнеса с въздушния транспорт.
Приоритети
"Казах на българите, че могат да останат, но ние се оттегляме. Правителството повече няма да се занимава с авиотранспорт. Изгубихме много пари, но не успяхме да осигурим ефективна работа на компанията", каза Минниханов. По думите му българските партньори най-вероятно също ще се оттеглят, тъй като не смятат този бизнес за приоритетен. Въздушният превоз ще се поеме от "Ак барс аеро" чрез сливането й с авиокомпания "Татарстан".
"Бългериан авиейшън груп" се очаква да се фокусира върху летищната дейност в партньорство с татарското правителство. Българската компания обаче няма да получи мажоритарен дял в близките години, въпреки че според президента на руската република е имала желание за това. "В даден момент може да се откажем от този бизнес, но засега ще държим 50%, защото смятаме летището за стратегически обект. Ние сме гарант, че там могат да оперират всички авиокомпании", каза Минниханов.
Международното летище в Казан е база на авиокомпания "Татарстан" и обслужва над 20 превозвача. Смесеното дружество "Тат-авиа" държи 100% без две акции в "Летище Казан". Останалите две акции са собственост на татарското Министерство на поземлените и имотните отношения.
Сливане
Сливането между авиокомпания "Татарстан" и "Ак барс аеро", решението за което беше взето точно преди Коледа, трябва да приключи през тази година. Първоначално се предвиждаше "Бългериан авиейшън груп" да притежава 15% от капитала на новата компания, Татарстан - 10-13%, а останалото да се държи от холдинговото дружество "Ак барс". Сегашните планове са капиталът да се увеличи до 5 млрд. рубли (128 млн. евро) от около 3 млрд. рубли в момента чрез допълнителна емисия акции. Не се очаква инвестиция от българските партньори.
"Ак барс аеро" е създадена на основата на "Бугулминское авиапредприятие" и е част от холдинга "Ак барс". За 2011 г. авиокомпания "Татарстан" и "Ак барс аеро" са превозили около 1 млн. пътници общо. През тази година компаниите очакват между 1.6 и 1.7 млн. пътници.
Правилата за изчисляване на индекс с добро корпоративно управление CGIX, Комисията по индексите взе решение следните коефициенти за фрий-флоут да бъдат валидни за следващия тримесечен период:
Код Име на дружество Фрий-Флоут коефициент
5SR Стара планина Холд АД-София 0.6547
5MB Монбат АД-София 0.1866
3JR Софарма АД-София 0.2653
4ID Индустриален Холдинг България АД-София 0.4391
6C9 ТБ Корпоративна търговска банка АД-София 0.1453
6K1 Каолин АД-Сеново 0.2311
E4A Енемона АД-Козлодуй 0.2817
Тимаджийските акции се гласят сигурно за Индекс с много добро корпоративно управление
пп По тези критерии не трябваше ли ЕМПИ- Тополово да е в тази група..
Изводът е прост. Оновен капитал увеличен х2, собствен капитал х3-4, балансово число и то по х2-3 - съвсем условни числа - без да претендирам да са точни. Химимпорт е в по-силна позиция от преди 5-6 години, което показва едно - БФБ е жестоко подценена, очакват се в най-скоро време ръстове от 200-300% (които очевидно няма да дойдат от БГ ами пак ще са с чужди пари и инветитори)- не е препоръка
Цифрите са О.К., но сегашните цени включват и компонента "мажоритар"...
Така, но както тогава някъде на 17-18 лв. както вървяха гладко нещата - все едно до края на света ще е така, нещо се запецнаха нещата - парите свършиха за покупки на такива цени свършиха. Сега мисля наблюдаваме обратното - нащата започват да се запцват и акциите за продажба на такива цени започват да свършват ми се вижда - все пак и тогава 2007 и сега цените са екстремни мисля всеки ще се съгласи...не е препоръка (
There are three ways to make a living in this business: be first, be smarter, or cheat
Изводът е прост. Оновен капитал увеличен х2, собствен капитал х3-4, балансово число и то по х2-3 - съвсем условни числа - без да претендирам да са точни. Химимпорт е в по-силна позиция от преди 5-6 години, което показва едно - БФБ е жестоко подценена, очакват се в най-скоро време ръстове от 200-300% (които очевидно няма да дойдат от БГ ами пак ще са с чужди пари и инветитори)- не е препоръка
Какво е решението ти G.Gekko: Ще зарежеш ли Синергона в името на Хима.
Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Изводът е прост. Оновен капитал увеличен х2, собствен капитал х3-4, балансово число и то по х2-3 - съвсем условни числа - без да претендирам да са точни. Химимпорт е в по-силна позиция от преди 5-6 години, което показва едно - БФБ е жестоко подценена, очакват се в най-скоро време ръстове от 200-300% (които очевидно няма да дойдат от БГ ами пак ще са с чужди пари и инветитори)- не е препоръка
И според мен БФБ е подценена, но това НЕ значи, че някога или поне в близко бъдеще ще я оценят! Просто не съм сигурен, а ако бях /като теб/, бих вкарал всичко там. Както се казва на един друг език - влизам ОЛ ИН
Коментар