IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индустриален Холдинг България (IHB / IHLBL)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Повечето спекуланти чакат да прелети някое "кюфте" и се нахвърлят като лешояди, предполагам че тук няма да е точно така, някой си купува без много да раздухва, а като стане време за раздухване дребните сами ще вдигнат цената
    Мнението не е препоръка за сделки с ценни книжа.

    Коментар


    • Айсберга утече...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Han Krum Разгледай мнение
        Айсберга е на 0,917
        Този свърши

        Коментар


        • Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
          Това ми беше въпроса експлоатират ли ги , ще ги продават ли и т н ?
          услугите по чартиране растат с близо 37%

          Приходи
          В хиляди лева 30 септември 2013 30 септември 2012

          Продажба на услуги 40,338 31,101
          - в т. ч. услуги по чартиране 37,941 27,788
          Продажба на продукция 22,758 25,055
          Пристанищна дейност 4,528 3,816
          Кораборемонт 3,039 2,181
          Продажба на стоки и материали 55 1,511
          Корабостроене 0 904
          70,718 64,568

          Коментар


          • Първоначално изпратено от No money, no credit Разгледай мнение
            Първо така или иначе това задължение отпада и се превръща в печалба (може да е с еднократен ефект, но е факт), второ дори да приемем че целия холдинг е оценен на два кораба, което не е така, но да го приемем според теб не би ли следвало да се вкл. в стойността на холдинга? Че те дори сами да си ги експлатират и амортизират пак ще изкарат повече от колкото е оценен сега.
            Това ми беше въпроса експлоатират ли ги , ще ги продават ли и т н ?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
              Това за пе4албата е абсолютна глупост защото е формирана от непотърсени акции тоест виртуална и не е никаква пе4алба да не говоря 4е p/b не е обективно защото влизат оценката на някакви кораби дето не се знае кой ги иска ...
              Първо така или иначе това задължение отпада и се превръща в печалба (може да е с еднократен ефект, но е факт), второ дори да приемем че целия холдинг е оценен на два кораба, което не е така, но да го приемем според теб не би ли следвало да се вкл. в стойността на холдинга? Че те дори сами да си ги експлатират и амортизират пак ще изкарат повече от колкото е оценен сега.
              Мнението не е препоръка за сделки с ценни книжа.

              Коментар


              • Колкото повече критици има позицията, толкова по-добре

                Коментар


                • Първоначално изпратено от No money, no credit Разгледай мнение
                  Другото, което прави впечатление е че пазарната капитализация на холдинга е 62,132 млн. лв, а печалбата към Q3 е 20,518 млн. лв.
                  Това за пе4албата е абсолютна глупост защото е формирана от непотърсени акции тоест виртуална и не е никаква пе4алба да не говоря 4е p/b не е обективно защото влизат оценката на някакви кораби дето не се знае кой ги иска ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от No money, no credit Разгледай мнение
                    Другото, което прави впечатление е че пазарната капитализация на холдинга е 62,132 млн. лв, а печалбата към Q3 е 20,518 млн. лв.
                    http://www.investor.bg/novini-i-anal...ioneri,146786/

                    Мисля че това ще ти е достатъчно да си отговориш откъде идва тя и да си направиш изводи.

                    Коментар


                    • Другото, което прави впечатление е че пазарната капитализация на холдинга е 62,132 млн. лв, а печалбата към Q3 е 20,518 млн. лв.
                      Мнението не е препоръка за сделки с ценни книжа.

                      Коментар


                      • По мое скромно мнение позицията е силно подценена и леко забравена, но на фона на общото покачване и на един основен коеф р/в 0,25 си е предпоставка за ръст поне до към два лева, ако инвеститорите погледнат по-сериозно към този холдинг тези прогнози не са толкова нереални. След като се изчерпи потенциала за растеж при модерните на деня акции, играчите ще се озъртат за нови инвестиции и тази е сред най-потенциалните за растеж акции. Успех на всички и имам малко тук
                        Мнението не е препоръка за сделки с ценни книжа.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
                          Някой би ли споделил какви са преспективите пред холдинга ? Да продаде кораба ли ?
                          аз лично не виждам някакви перспективи пред дружеството, но пък щом му правят обратно изкупуване, се предполага, че те виждат по-добре от мен. Нямам акции и не ми е интересно на този етап

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от dex Разгледай мнение
                            Кой от всичките?
                            Най големият ? Не сериозно питам нека някой да сподели какво мисли ..

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
                              Някой би ли споделил какви са преспективите пред холдинга ? Да продаде кораба ли ?
                              Кой от всичките?

                              Коментар


                              • Някой би ли споделил какви са преспективите пред холдинга ? Да продаде кораба ли ?

                                Коментар

                                Working...
                                X