Първоначално изпратено от dex
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индустриален Холдинг България (IHB / IHLBL)
Collapse
X
-
Управителният съвет на „Индустриален холдинг България“ АД организира среща с инвеститорите на 5 декември 2017 г. от 10 ч. в град София, на ул. "Алабин" №16-20, в сградата на Българска стопанска камара, в заседателната зала на първия етаж.
Съобщението за срещата е публикувано в уеб страницата на публичното дружество.
На срещата ще бъдат представени резултатите от дейността на дружеството на индивидуална и консолидирана основа към трето тримесечие на 2017 г. и тенденциите за развитие на основните бизнеси, в които оперират дружества от Групата на „Индустриален холдинг България“ АД, за края на 2017 г. и 2018 г.
На срещата ще присъстват представители на корпоративното ръководство на „Индустриален холдинг България“ АД и изпълнителните директори на основните дружества от групата на холдинга.
https://www.investor.bg/novini-i-ana...torite-250308/
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнениес много малко обаче. на тяхно място бих продал корабите и бих платил дълговете
- 1 like
Коментар
-
Отново подкрепят цената.
През октомври 2017 г., във връзка с взетото решение за обратно изкупуване на акции, Индустриален холдинг България АД е придобил 28 570 броя собствени акции при средно претеглена цена от 0.99 лв.
Общият брой на притежаваните собствени акции към 31.10.2017 г. е 821 555 броя акции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
абе а облигациите кога трябва да се конвертират?
Коментар
-
И купуват и продават
През септември 2017 г., във връзка с взетото решение за обратно изкупуване на акции, Индустриален холдинг България АД е придобил 10 000 броя собствени акции при средно претеглена цена от 1.050 лв. За същия период Дружеството е продало (приключил сетълмент през септември 2017 г.) 18 000 броя от притежаваните собствени акции при средно претеглена цена за една акция 1.065 лв.
Общият брой на притежаваните собствени акции към 30.09.2017 г. е 792,985 броя акции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеЕ това е така, рисковете пред сектора в цял свят са си налице. Никакъв спор. Тази година по всичко личи че ще е добра за ИХЛБЛ, следващите ще видим.
Въпросът беше за счетоводните преоценки отиващи директно в СК и отчета дето бил на загуба. Това беше причината изобщо да се включа.
Успех!destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
Определено не съм съгласен че ще се вайкам за движение на долара в краткосрочен план и следващите преоценки на активите, а няма да гледам дали върви бизнеса. По вашата логика ако корабите последното тримесечие са седели вързани някъде на котва без работа, но пък доларът е скочил двойно аз ще си умирам от кеф - корабите си ги преоценвам двойно, вадя от сметките си загубата от дейността и казвам - страхотно тримесечие.
Е няма да се съглася!
http://www.ihbshipping.com/index.php/en/vessels
строени са 2009-2012, т.е. са средно на около 7 години. в момента средната възраст за рязане е много ниска - 18.6 към юли, т.е. им остават под 12 години
https://seekingalpha.com/article/409...date-july-2017
Second, we saw the average age of ships being scrapped fall to just 18.61 years. To put this into perspective these ships can often sail for approximately 35 years and the average age of vessels sent to the demo yards in 2011 came in at 29.6 years.
а също се очаква още пренасищане на пазара
The orderbook for the 8k-11,999 TEU class stands at 6.5% which is actually pretty promising, but that's where the good news ends. The 12k-14,999 TEU class comes in at a firm 25%. But the real story is that the 15k TEU class stands at a whopping 67% which means for that class alone we can expect well over 1 million TEU hitting the water since many of those contracts are for vessels in the 19k-21k range.
While orders have waned in 2016 and 2017 the damage has been done and it will take quite some time still to work through this massive amount of tonnage especially since demolition candidates are scarce in the larger classes. Even if the smaller classes (not including the feeders which serve a niche market) scrap every vessel 20 years or older we still stand to see a very substantial net gain in tonnage in the near term.
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от орк Разгледай мнение
Пандичката е права - заради валутните разлики активите на компанията са с 9 млн по-малко в лева.
Няма как цената на акцията да е една и съща при различна стойност на активите въпреки подобрените оперативни резултати.
Е няма да се съглася!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеКакто писах - няма го в Отчет за доходите в ексела, аз поне такова 7 не виждам там. Всичко това беше щото каза че отчета бил на загуба, а той не е.
Иначе казано по друг начин ако аз имам кораби ще ме интересува дали ми носят печалба, дали има парични потоци с които да си връщам кредитите, а няма да се тюхкам всяко тримесечие дали долара е паднал или се е качил и съответно мога счетоводно да си преоценя корабите надолу или нагоре. Оперативната дейност ме интересува мен.
Няма как цената на акцията да е една и съща при различна стойност на активите въпреки подобрените оперативни резултати.
Коментар
Коментар