IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индустриален Холдинг България (IHB / IHLBL)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от dex Разгледай мнение
    Отчетът ми харесва
    А той къде е?
    Мненията ми не са препоръки. Имам само една препоръка - не губете пари.

    Коментар


    • А дано..

      Коментар


      • Отчетът ми харесва

        Коментар


        • Управителният съвет на „Индустриален холдинг България“ АД организира среща с инвеститорите на 5 декември 2017 г. от 10 ч. в град София, на ул. "Алабин" №16-20, в сградата на Българска стопанска камара, в заседателната зала на първия етаж.

          Съобщението за срещата е публикувано в уеб страницата на публичното дружество.

          На срещата ще бъдат представени резултатите от дейността на дружеството на индивидуална и консолидирана основа към трето тримесечие на 2017 г. и тенденциите за развитие на основните бизнеси, в които оперират дружества от Групата на „Индустриален холдинг България“ АД, за края на 2017 г. и 2018 г.

          На срещата ще присъстват представители на корпоративното ръководство на „Индустриален холдинг България“ АД и изпълнителните директори на основните дружества от групата на холдинга.
          https://www.investor.bg/novini-i-ana...torite-250308/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
            с много малко обаче. на тяхно място бих продал корабите и бих платил дълговете
            Явно дълговете не им пречат... Дори им помагат, защото те им служат за оправдание да не дават дивидент

            Коментар


            • с много малко обаче. на тяхно място бих продал корабите и бих платил дълговете
              destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

              Коментар


              • Отново подкрепят цената.

                През октомври 2017 г., във връзка с взетото решение за обратно изкупуване на акции, Индустриален холдинг България АД е придобил 28 570 броя собствени акции при средно претеглена цена от 0.99 лв.
                Общият брой на притежаваните собствени акции към 31.10.2017 г. е 821 555 броя акции.

                Коментар


                • Чакаме консолидацията да видим как върви бизнеса, иначе неконсолидирания нищо ново..


                  Нетна печалба за периода 14 255 000

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                    абе а облигациите кога трябва да се конвертират?
                    След 6 месеца.

                    Коментар


                    • И купуват и продават

                      През септември 2017 г., във връзка с взетото решение за обратно изкупуване на акции, Индустриален холдинг България АД е придобил 10 000 броя собствени акции при средно претеглена цена от 1.050 лв. За същия период Дружеството е продало (приключил сетълмент през септември 2017 г.) 18 000 броя от притежаваните собствени акции при средно претеглена цена за една акция 1.065 лв.
                      Общият брой на притежаваните собствени акции към 30.09.2017 г. е 792,985 броя акции.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                        Е това е така, рисковете пред сектора в цял свят са си налице. Никакъв спор. Тази година по всичко личи че ще е добра за ИХЛБЛ, следващите ще видим.

                        Въпросът беше за счетоводните преоценки отиващи директно в СК и отчета дето бил на загуба. Това беше причината изобщо да се включа.

                        Успех!
                        абе а облигациите кога трябва да се конвертират?
                        destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                        Коментар


                        • Е това е така, рисковете пред сектора в цял свят са си налице. Никакъв спор. Тази година по всичко личи че ще е добра за ИХЛБЛ, следващите ще видим.

                          Въпросът беше за счетоводните преоценки отиващи директно в СК и отчета дето бил на загуба. Това беше причината изобщо да се включа.

                          Успех!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

                            Определено не съм съгласен че ще се вайкам за движение на долара в краткосрочен план и следващите преоценки на активите, а няма да гледам дали върви бизнеса. По вашата логика ако корабите последното тримесечие са седели вързани някъде на котва без работа, но пък доларът е скочил двойно аз ще си умирам от кеф - корабите си ги преоценвам двойно, вадя от сметките си загубата от дейността и казвам - страхотно тримесечие.
                            Е няма да се съглася!
                            и това е така, затова нека гледаме амортизацията. към юни корабите са с балансова стойност 181.5 милиона, годишната ти амортизация е към 9 милиона, т.е. им остават още 20 години. според мен са надценени тея кораби
                            http://www.ihbshipping.com/index.php/en/vessels

                            строени са 2009-2012, т.е. са средно на около 7 години. в момента средната възраст за рязане е много ниска - 18.6 към юли, т.е. им остават под 12 години

                            https://seekingalpha.com/article/409...date-july-2017

                            Second, we saw the average age of ships being scrapped fall to just 18.61 years. To put this into perspective these ships can often sail for approximately 35 years and the average age of vessels sent to the demo yards in 2011 came in at 29.6 years.

                            а също се очаква още пренасищане на пазара

                            The orderbook for the 8k-11,999 TEU class stands at 6.5% which is actually pretty promising, but that's where the good news ends. The 12k-14,999 TEU class comes in at a firm 25%. But the real story is that the 15k TEU class stands at a whopping 67% which means for that class alone we can expect well over 1 million TEU hitting the water since many of those contracts are for vessels in the 19k-21k range.

                            While orders have waned in 2016 and 2017 the damage has been done and it will take quite some time still to work through this massive amount of tonnage especially since demolition candidates are scarce in the larger classes. Even if the smaller classes (not including the feeders which serve a niche market) scrap every vessel 20 years or older we still stand to see a very substantial net gain in tonnage in the near term.

                            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от орк Разгледай мнение

                              Пандичката е права - заради валутните разлики активите на компанията са с 9 млн по-малко в лева.
                              Няма как цената на акцията да е една и съща при различна стойност на активите въпреки подобрените оперативни резултати.
                              Определено не съм съгласен че ще се вайкам за движение на долара в краткосрочен план и следващите преоценки на активите, а няма да гледам дали върви бизнеса. По вашата логика ако корабите последното тримесечие са седели вързани някъде на котва без работа, но пък доларът е скочил двойно аз ще си умирам от кеф - корабите си ги преоценвам двойно, вадя от сметките си загубата от дейността и казвам - страхотно тримесечие.
                              Е няма да се съглася!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                                Както писах - няма го в Отчет за доходите в ексела, аз поне такова 7 не виждам там. Всичко това беше щото каза че отчета бил на загуба, а той не е.

                                Иначе казано по друг начин ако аз имам кораби ще ме интересува дали ми носят печалба, дали има парични потоци с които да си връщам кредитите, а няма да се тюхкам всяко тримесечие дали долара е паднал или се е качил и съответно мога счетоводно да си преоценя корабите надолу или нагоре. Оперативната дейност ме интересува мен.
                                Пандичката е права - заради валутните разлики активите на компанията са с 9 млн по-малко в лева.
                                Няма как цената на акцията да е една и съща при различна стойност на активите въпреки подобрените оперативни резултати.

                                Коментар

                                Working...
                                X