Истината е, че държавата направи една отлична инвестиция, на пазара са само 15% свободни, а цената е 2.50 само ако търгуваш до 100,000 броя., ако отидеш с по-голяма поръчка примерно за милион купува, цената ще скочи ведната на 4 лв. Ако отидеш за 3 милиона, търси ги на 6 лв., а за 40 милиона? Държавата трябва и да инвестира, не само да раздава пари, или да ги къта като депозити. Това е инвестиция.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТБ Първа инвестиционна банка (FIB)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение...
ПИБ е банка, не е спряла да работи, но да се платят 5 лв., защото Експресбанк и ОББ са продадени на такива цени, е нелепо, те бяха далеч по читави, особено Експрес. Пълен абсурд. Това е криминално. Дано ЕК го спре и го върне за корекция, както и с Луфтханза стана.
Колега чети в оригинал и смятай дали цифрите пасват.
Р/В над 1 ца
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
Не се шегувам. Прочети горния абзац "..Of this amount, approximately EUR 4.7 billion is classified as equity ..."
Това другото за 2.56Евро не го разбирам, но съм убеден, че ако бяха пуснали публично увеличение на капитала на тази цена щяха да се избият всички... просто не е възможно това дето си го мислиш
- 5.7 млрд от фонда за стабилизиране на икономиката под формата на silent participation, тоест няма глас това участие. От тези 5.7 млрд. сумата от 4.7 млрд евро се класифицира като equity - собствен капитал - защото е без срок и се изплаща от компанията, когато може. Това го изисква немския търговски закон, HGB. Не е дълг, защото няма фиксиран падеж. Лихвата е от 4% в началото и стига до 9.5%, за да имат мотивация да го върнат.
- 300 млн евро за 20% от акциите - на цена 2.56 евро. Това е 75% под пазара.Ще излязат след като се върне горното.
- 3 млрд. евро от банки, това вече е дълг, които биха го взели от пазара, след горните 6 млрд. рекапитализиране.
Нищо не си мисля, чета какво са написали от компанията. Акциите не са на 0, защото използват вероятно и други схема за субсидиране на заплатите, Kurzarbeit, и защото може би ще бъдат в силна позиция след кризата. Не знам, няма много логика акциите да са 12 евро, при положение, че директорът им каза на конф. кола за помощта, че това е единствения начин за оцеляване. Има транскрипт на сайта или в Yahoo.
Днес Фин Еър увеличиха на 40 цента, при цена 4 евро последните дни, това е реалността.
ПИБ е банка, не е спряла да работи, но да се платят 5 лв., защото Експресбанк и ОББ са продадени на такива цени, е нелепо, те бяха далеч по читави, особено Експрес. Пълен абсурд. Това е криминално. Дано ЕК го спре и го върне за корекция, както и с Луфтханза стана.
Колега чети в оригинал и смятай дали цифрите пасват.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от realista Разгледай мнение
Потенциала го имат, но морала го няма никакъв.И това ще мине ...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение
Шегуваш се предполагам - нищо такова няма.
Вземат 20% на 2.56 евро/акция, четири пъти под пазара. Вземат 20% за 300 млн. евро. Останалото от фонда за стабилизиране е дълг с лихва и опция за още малко акции. След това има заеми от KfW и други банки. Как ги пишете тия неща не знам.
Furthermore, the WSF will subscribe to shares by way of a capital increase in order to build up a 20% stake in the share capital of Deutsche Lufthansa AG. The subscription price will be 2.56 Euro per share, so that the cash contribution will amount to about 300 million Euro. The WSF may also increase its stake to 25% plus one share in the event of a takeover of the company.
https://investor-relations.lufthansa...n-package.html
Това другото за 2.56Евро не го разбирам, но съм убеден, че ако бяха пуснали публично увеличение на капитала на тази цена щяха да се избият всички... просто не е възможно това дето си го мислиш
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
Едно и също ПОВТАРЯТ ГЕРБАВИТЕ ТРОЛОВЕ,щото потенциала на Менда,Кирилов и ЧЕРЕШАРЯ Е ПО ВИСОК...
Last edited by realista; 11.06.2020, 18:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнениеЗа успокоение на оплаквачите - Германия купи 20% дял от Луфтханза за около 4 пъти по-висока цена от текущата. Когато пазарната капитализация беше 3.5 млрд., държавата договори да вземе 1/5 от дружеството като плати 4.7 млрд. за това плюс някакви заеми до 9 млрд.
п.п И това при положение , че пазарът там е РЕАЛЕН
Вземат 20% на 2.56 евро/акция, четири пъти под пазара. Вземат 20% за 300 млн. евро. Останалото от фонда за стабилизиране е дълг с лихва и опция за още малко акции. След това има заеми от KfW и други банки. Как ги пишете тия неща не знам.
Furthermore, the WSF will subscribe to shares by way of a capital increase in order to build up a 20% stake in the share capital of Deutsche Lufthansa AG. The subscription price will be 2.56 Euro per share, so that the cash contribution will amount to about 300 million Euro. The WSF may also increase its stake to 25% plus one share in the event of a takeover of the company.
https://investor-relations.lufthansa...n-package.html
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
Едно и също ПОВТАРЯТ ГЕРБАВИТЕ ТРОЛОВЕ,щото потенциала на Менда,Кирилов и ЧЕРЕШАРЯ Е ПО ВИСОК...
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
ок, ще ти го кажа по-прост - Това, че 100 пъти е било така до сега не значи, че на 101-я ще е пак така. Мен даже не ми е интересно дали е било до сега така или не ..
Коментар
-
Първоначално изпратено от minerals Разгледай мнениеТони, потенциала на Гечев го видяхме, когато беше финансов министър. По негово време фалираха банките!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от top Разгледай мнение
Дай един конкретен пример.
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
ех топчо, аз вече те опровергах, но ти още не си стоплил, ама как да го кажа по-просто ?!?
Коментар
Коментар