If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Как може някаква си агенцийка да понижава рейтинга на най- добрата банка, най - коректните мажоритари, най-доволните дребни акционери....
Не ги е срам .....
пп Свещичката я запалих и съм я сложил долу в пясъка.....
През последните две години имаше съществено раздвижване на пазара на лоши вземания и няколко значителни за нашата страна сделки. Ние също се възползвахме от интереса на инвеститорите.
За периода 2016 – 2018 г. сме нaчиcлили обeзцeнĸи в paзмep нa 318 млн.лв., а от първоначалното прилагане на MCФO 9 ефeĸтът зa бaнĸaтa е 185 млн. лв., или общo нaчиcлeните от нас обeзцeнĸи възлизат на 503 млн. лв. Зa пepиoдa 2015 - 2017 г. Fіbаnk e гeнepиpaлa опepaтивнa пeчaлбa пpeди обeзцeнĸa и дaнъци в размер нa 797 млн. лв. През миналата година завършихме с нетна печалба 157 млн. лв. Всичко това показва колко се е подобрила Първа инвестиционна банка в сравнение с предходната проверка на качеството на активите, като смятам, че резултатите от новата проверка на активите ще документират всичко това
От Еврохолд вече обявиха, че "сделката ще бъде финансирана със собствени средства и с подкрепата на западноевропейски банки." https://news.bg/economics/evrohold-n...a-za-chez.html
Така че не виждам повод за спекулации.
няма спекулации ......... въпроса е колко % самоучастие ще изискат банките които ще финансират сделката и дали ЕУБГ може да събере парите за това...
иначе на всички е ясно, че трябва да се проготвят един милиард бг лева
От Еврохолд вече обявиха, че "сделката ще бъде финансирана със собствени средства и с подкрепата на западноевропейски банки." https://news.bg/economics/evrohold-n...a-za-chez.html
Така че не виждам повод за спекулации.
Ako вярваме на Каролев, който е дал интервю в пик, сделката за чез ще е за поне 500 млн евро - понеже се самобанирах от темата за чез, та затова го пиша тук. Освен това каролев не вярва, че сделка за чез ще има скоро и че ще е с еврохолд. Ама той Каролев и за тук казваше едни неща, пускаше едни туитове, шараните кълвяха, пък накрая...
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
нека си е в софия ........ даже и булеварда ще удължат, а може и мЕтро да пуснат Строим булевард за 20 млн. лв. до новия завод на Фолксваген
От държавния бюджет ще бъдат осигурени пари за построяването на продължението на булевард „Царица Йоанна“ от столичния жилищен комплекс „Люлин“ до индустриалната зона в Божурище, информира в. „Монитор”.
Необходимата сума е около 19,7 млн. лв, но именно новата пътна връзка е част от инфраструктурни проекти, обещани на емисарите на Фолксваген, които са оглеждали зоната за евентуалния завод у нас.
Изграждането на новото шосе ще бъде предоставено на Столична община още тази година,
като по план парите трябва да бъда осигурени от бюджет 2019. Отделно ще се използва и съществуващата гара, както и евентуално метро, но ако в зоната наетите достигнат 20 000. В момента връзката на подземната с надземната железница за Божурище се осъществява на метростанция „Обеля“, работещите в зоната използват и маршрутна линия от и до София. По примера на Пловдив все още се планира да се построи и интермодален терминал в индустриалната зона край София.
Неофициално от седмици се говори, че възможните терени за новия завод за автомобили с марката шкода са около София или Пловдив. Консултантите по сделката са били учудени от предложените им локации, защото такива терени до толкова големи градове не са им предлагани никъде другаде. Емисарите, които са били у нас, не са правили анализ на терените, а са останали по няколко дни в двата града, за да усетят начина на живот, коментираха запознати с преговорите.
Очакваната стойност на бъдещото производство е между 6 и 7 млрд. евро годишно. В новия завод се очаква да бъдат наети между 4 и 5 хил. работници.
Сърбия също не се отказва от борбата да спечели завода на своя територия,
въпреки че по-рано през месеца немски медии съобщиха, че Сърбия отпада от състезанието и двете държави, които продължават преговорите, са България и Турция. Информацията беше потвърдена от високите етажи на властта у нас, но говорител на немския автомобилен гигант отрече съобщенията, заявявайки, че все още не е взето решение.
Сърбия запази мълчание по темата, но стана ясно, че страната се е ангажирала да построи 40-километрова метролиния, която да свърже Белград с град Инджия, в опит да привлече инвестицията от 1,4 милиарда евро на Фолксваген, съобщиха местните медии миналата седмица.
Сръбското правителството е посочило Инджия като потенциално място за новата фабрика, тъй като е разположен по средата между Белград и Нови Сад, което улеснява достъпа до квалифициран персонал. Алтернативно място за фабриката е град Ягодина, пише вестник „Вечерне Новости”.
Коментар