IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Смешното е, че се търгуваме на цената на Железопътна инфраструктура - холдингово дружество (RA8/RA8)

    http://www.investor.bg/companies/RA8/view/

    И Холдинг Пътища е на 10-11ст и Железопътна инфраструктура е на 10-11ст

    А Холдинг Пътища има два пъти по-малко акции и е няколко пъти по-добре финансово и няколко пъти по-добре от гледна точка на договори и перспективи.

    С две думи ако онова струва една цена това тук трябва да е минимум два пъти повече по логика.

    Между другото най-вероятно ще се направи и един анализ на събитията по време щото излагацията и без това е пълна. Да видим кой инвестиционен посредник ще го изкарам най-некадърен и какви изводи ще се направят от гледна точка на времето и колко смешно и нагласено ще изглежда всичко.

    С простотия не се стига до никъде. На тая борса е нужен акъл и колкото е повече толкова по-големи са резултатите. А колкото е повече простотията то толкова по-малки са и резултатите. Ма на пълна простотия съм се нагледал поне за сега спор няма.
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • 16/07/2012
      Първият диспечерски център в България ще управлява трафика по жп линията Пловдив - Свиленград
      Внедрените системи и съоръжения на първия в България диспечерски център за жп управление отговарят на нивата на безопасност и надеждност, приети в ЕС
      [ изпращане ][ принтиране ][- намаляване ][+ увеличаване ] Автор: Светла Добрева
      98 прочитания




      Министър Ивайло Московски връчи на зам.-генералния директор на НКЖИ Златин Крумов Акт 15 за системите за сигнализация и телекомуникации на жп трасето, чието изграждане продължава от Димитровград до Свиленград/турска/гръцка граница.
      От първия в България Център за управление на жп трафика в Пловдив ще се следи и управлява движението на влаковете по изграждащата се високоскоростна железопътна линия Пловдив - Свиленград.
      Министърът на транспорта Ивайло Московски направи официален пуск на работата на електронната система по вече влязлата в експлоатация жп отсечка от Пловдив до Димитровград.

      "Проектът гарантира сигурността и безопасността на движението, като изцяло автоматизира трасето и, най-важното, води до по-ефективен жп транспорт", заяви транспортният министър.

      Изпълнител на проектирането и изграждането на системите за сигнализация, телекомуникация и SCADA на цялата жп линия е консорциумът "Талес – Алкател - Лусент".
      Общата стойност на договора е 38 615 986,66 евро. Дейностите са част от проекта "Електрификация и реконструкция на железопътната линия Пловдив – Свиленград – турска/гръцка граница", финансиран по програма ИСПА и ОП "Транспорт".

      Главният диспечерски център обхваща център за визуализация, супервизия и контрол на движението и на съоръженията по осигурителна техника за цялата линия. Завършени са системите за сигнализация и телекомуникация, така че те позволяват по железния път да се движат влакове с максимална проектна скорост 160км/ч. Приложени са интелигентни решения, включващи първата за България компютърна централизация за управление на автоматиката на жп гара, железопътно сигнализационно оборудване, ERTMS ниво 1* (Европейска автоматизирана система за управление на влаковете), Railway (GSM-R), SDH мрежа.

      Внедрената пълна система за осигуряване на движението на влаковете е същата, която се използва във високоскоростните железници в Испания, а диспечерската сигнализация е направена по австрийски образец, посочи Алфред Файдер, генерален директор на "Талес"- Австрия – водещ партньор в консорциума.

      "Надявам се всичко да бъде наред с проекта и в най-скоро време системите да обхванат цялото трасе до Свиленград", каза министър Московски. Той връчи на заместник генералния директор на ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура" Златин Крумов Акт 15 за системите за сигнализация и телекомуникации по жп линията Пловдив – Свиленград и на диспечерския център.

      На 2 юли 2012 бяха открити първите два етапа от жп проекта Пловдив – Свиленград. Това е първият и най-голям проект с финансиране по ИСПА. По съвместно решение на Европейската комисия и управляващия орган на ОП "Транспорт" от 2010 г. той беше прехвърлен в оперативната програма. Работните проекти за участъците Димитровград – Харманли (изпълнител "Терна") и Харманли – Свиленград (изпълнител "Порр" , Австрия, и "ПСТ Холдинг", България ) са завършени и одобрени. През август стартира строителството на двете отсечки. До края на годината ще завършим участъка Свиленград – границата, сега са изпълнени 90% от него. Той трябваше да бъде завършен миналия месец, но скъсана язовирна дига заля през февруари механизацията на изпълнителя, необходима за изграждане на втория по дължина след Дунав мост 2 жп мост, дълъг 460 м.
      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

      Коментар


      • “ПСТ Холдинг” обжалва търга за обхода на Монтана14:13 | 16.07.2012 | 372 прочитания Размер на текста
        Сдружение “Монтана Ринг 2012”, в което влизат “ПСТ Холдинг” на Васил Божков и хърватската “Конструктор” обжалва търга за обхода на Монтана, който се финансира по оперативна програма “Транспорт”. Жалбата е подадена на 9 юли в Комисията за защита на конкуренцията, съобщиха от ведомството.

        Търгът беше спечелен от обединение “Обход Монтана”, в което влизат две фирми контролирани от Николай Михайлов - “Трейс груп холд” и “Пи Ес Ай”. Те дадоха най-ниска цена от 38.8 милиона лева. Цената беше водещ критерей за избор на победител.

        Ценовото предложение на “Монтана Ринг 2012” беше 41.3 милиона лева.

        Предложенията на другите двама кандидати в търга - консорциумите “Монтана ринг” и “Макс Бьогл – Инжстрой Монтана 2012” - бяха съответно 46.8 млн. лв. и 74.05 млн. лева.

        В консорциум "Монтана ринг" влизат "ГБС Инфраструктурно строителство", "Пътстрой – 92", "Автомагистрали Хемус" и "Гарант -90- Цонев и СИЕ".

        В консорциум "МАКС БЬОГЛ – Инжстрой Монтана 2012" са германската “Макс Бьогл Бауунтернемунг” и варненската "Инжстройинженеринг".

        Обходният път на Монтана е с дължина 12 километра. Той преминава през землището на село Николово и излиза в четирилентовия участък по направлението за Враца. Сегашното околовръстно се превръща в градска магистрала. Предвидени са по две ленти за движение във всяка посока. Проектната скорост е 100 км/ч. Обходът е проектиран от “Рутекс”.

        Съществуващата жп линия Бойчиновци - Монтана – Берковица се пресича с надлез. Над река Огоста ще се строи нов мост с дължина 80 метра. Проектът дава възможност обходът да се построи на две фази.
        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

        Коментар


        • “Трейс” оспорва търга за кръстовището на две нива на Лъвов мост13:05 | 13.07.2012 | 1185 прочитания Размер на текста

          Обединение “Трейс Лъвов мост” оспорва търга за избор на строител на кръстовището на две нива на Лъвов мост в София. Жалбата е подадена на 14 юни и все още няма решение по нея, става ясно от страницата на КЗК в интернет.

          Столичната община избра една от най-скъпите оферти за изграждането на кръстовището на две нива на Лъвов мост. Търгът беше спечелен от обединение “Лъвов мост” с водещ партньор “Главболгарстрой” (ГБС). Тяхната оферта зае пето място в комплексната оценка и така и не обясниха официално от Столична община защо са елиминирани другите четирима кандидати.

          Според неофициална информация всички кандидати, получили по-висока комплексна оценка, са били отстранени, защото не се успели да защитят цените си в тяхната пълнота.

          От седемте отворени оферти цената на ГБС беше 22.26 млн. лв., като по-висока от тяхната беше единствено на консорциум “Хидрострой – Мостовик” - близо 48 млн. лв. За сравнение най-ниска цена даде обединение “Трейс Лъвов мост” - 14.7 млн. лв.

          Съгласно тръжните условия изборът на победител става с комплексна оценка, включваща три показателя – цена (55 точки), технически показатели (35 точки) и срок за изпълнение (10 точки).

          Така най-много точки събра сдружение “Лъвов мост 2011” с водещ партньор “ПСТ Холдинг” 87.79 точки, следвано от “Трейс Лъвов мост” - 87 точки, турската “Доуш” - 84.94 точки и обединение “Център 2011” с водещ партньор “Геотехмин” - 80.88 точки. Едва на пето място е офертата на ГБС с 78.48 точки.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • до факушка

            лепа брена и нашия крал слънце,са приятели от дълги години,това са си игри на лепа брена,кралия слънце не е слабоумен,тои много добре знае че след една година му изтича мандата,ти факушке ако беше на мястото на краля слънце штеше ли да се заяздаш с лепа брена,пак повтариям това са си игри на лепа брена,чуздите капитали ако доидат скача цялата борса,иначе при сегашното полозение и по 10 милиона печалба да отчиташе на три месеца,пак штеше да е около 50ст,за справка цкб или химимпорт,лепа брена е прекалено силна и влиятелна личност за границите на бг за да се заиязда с нея които и да било,така е решил в момента и така си става,просто в момента на бфб сте ти симов себулбата и киро,и чакате затова не се вдигат акциите,хората ги е страх да влозиат и 50лв,или ги нямат или ги е страх ти много добре го каза оборота е колкото на зенския пазар,аз ако сам на симов изобшто няма да изпадам в паника по лошо от това в тази позиция не мозе да стане дали ште си на загуба 10 хиляди или 9,800 съштата работа,триабват оптимизъм и свези пари.и симов,не изпадаи в паника,на нас не ни триабва ниакои да си купи 100 броики на 15ст,ликвидност ни трябва симов ликвидност.

            Коментар


            • 5 пари не давам дали позицията ще приключи на 4ст или на 12ст. В тоя диапазон все едно търгуваме тук дружество което току що си е обявило несъстоятелност.

              Аз не бързам и акциите си няма да продам и нищо не ме принуждава да го правя. Освен това основния ми метод за кредитиране Репо сделките за Холдинг Пътища Ад не се предлага от основните инвестиционни посредници откакто Мостстрой Ад си обяви несъстоятелност. Имаше ли репо то досега да съм си изгубил акциите и да съм спрял да грача тук но уви не ги изгубих.

              За мен изобщо не е учудващо падането до около 8ст или 9ст просто си счупих пръстите да не се стига до тук както и дадох много сериозен довод, защо това което казвам е правилното но уви всичките ми усилия бяха без успех.

              След като действията ми минаха без успех то последствията са, че щом цената се качи в диапазона от 15ст до 30ст ще изложа доводите си защо смятам, че цената ще се качи и до колко. Явно няма да е около 1.50лв а по малко вероятно един лев.

              Когато се качи до тоя лев пък ще изложа доводите си защо това е било ясно, че ще се случи. Единственото което няма да напиша е защо е задължително да се случи това покачване но всички други доводи свързани с Холдинг Пътища Ад ще бъдат изложени. Освен това когато се качи до тоя лев и се установи там ще намеря начин да се свържа със всички по-големи миноритарни акционери юридически лица и в едно писмо да ги уведомя за всички новини които са били обявявани от 2008-ма досега както и ще им покажа интересни неща в консолидирания баланс на Холдинг Пътища Ад за 2011та както и защо са запорирани сметките и на кого е дало заемите Инфра ком 2007 Еоод. Това е само показно голям труд ще си отворя но и голям доклад ще направя.

              От търговския регистър където я има акционерната книга на Холдинг Пътища Ад знам и кои са всички по-големи миноритарни акционери на Холдинг Пътища Ад.

              Всичко си пише в търговската книга: Има Булстат има адрес аз пък имам акъл да намеря как да се свържа с тях.

              Камейко инк. 4%
              Ей ти ем груп инк 2%
              Капман капитал,
              Златен лев
              Капман макс
              Инвестбанк
              Финансова къща Евър
              и др

              Всички които са с над 0.1% от акциите и са юридически лица верояно ще ги уведомя нека да са още по информирани когато тръгнат да взимат инвестиционни решения.

              Ако Холдинг пътища не беше падал под 11ст не виждах смисъл да правя каквото и да било но уви сега просто вече не вярвам да стане моето затова както се казва като няма да е моето което е и логически правилното е тогава няма да е и на друг в общи линии.
              Last edited by msimov; 13.07.2012, 22:38.
              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                симов, махим зеков димов купува ияко холдинга на 10ст и се кефи човека,симов успокои топката по лошо от това не мозе да стане,моли се да продадат борсата и да се влеият малко чузди капитали в неия и нас ште ни огрее,симов винаги бъди оптимист,сега тези които купуват на 10 ст да не би да ги купуват да губят пари,купуват ги заштото имат надезда че ште се качи сигурен сам че и факушката си е купил,а тези които са продали просто са рещили да си вземат 200-300лв да не са хептен без хич,пишман комардзии.
                Лалугер, много по-лошо може да стане.
                чуждите капитали скоро няма да дойдат, а и да дойдат, не виждам какво ожщо има това с която и да е компания на бефебе. Единствено ако е зада придобият някоя компания. Разбира се, това няма да са патките, защото те си имат мажо, който печели добре чрез онези две фирми. И няма никакъв шанс патките да си върнат дяловете в тези фирми. бат'ти Бож е всичко дръго, но не и прост - защо да дели с теб или примерно с мсимов? Ти би ли делил с мсимов ако имаше възможност?
                Ся, Бай си Факи не го мисли купил или не - но ще подскажа: Докато Бат'ти Бойко е на власт, тази компания ще дълбае дъното. А той ще е на власт поне още една година.
                И всяка комбинация за следващо правителство в която бат'ти Бойко участва ще означава че патките ще продължават да кòпат в дупката надълбоко. А цената може би ще падне още три пъти за една година. Търпение му е майката.

                Бе аз го казах преди месеци - гледай не патката, а прогнозите на социологическите агенции.
                Ти що мислиш че мсимов плюе по бат'Бойко? Не е прост той

                ПП
                Иначе мсимов кефи.
                Не му издържат нервите, напълно го разбирам, но нищо не може да се направи.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                  симов, махим зеков димов купува ияко холдинга на 10ст и се кефи човека,симов успокои топката по лошо от това не мозе да стане,моли се да продадат борсата и да се влеият малко чузди капитали в неия и нас ште ни огрее,симов винаги бъди оптимист,сега тези които купуват на 10 ст да не би да ги купуват да губят пари,купуват ги заштото имат надезда че ште се качи сигурен сам че и факушката си е купил,а тези които са продали просто са рещили да си вземат 200-300лв да не са хептен без хич,пишман комардзии.
                  +1 че Факушка купува на 10 ст

                  Коментар


                  • симов споко бе човек

                    симов, махим зеков димов купува ияко холдинга на 10ст и се кефи човека,симов успокои топката по лошо от това не мозе да стане,моли се да продадат борсата и да се влеият малко чузди капитали в неия и нас ште ни огрее,симов винаги бъди оптимист,сега тези които купуват на 10 ст да не би да ги купуват да губят пари,купуват ги заштото имат надезда че ште се качи сигурен сам че и факушката си е купил,а тези които са продали просто са рещили да си вземат 200-300лв да не са хептен без хич,пишман комардзии.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                      ...
                      Това, че някой има пари изобщо не значи, че е и умен може да си е напълно прост като галош и кой знае по какъв начин да е забогатял.
                      Май се усети все пак. Гледам, че пак си я подкарал в песимистично-депресивен нюанс. Целия форум ти казваше "бегай", а ти - като магаре на лед - не, та не! Ето ти още един извод - инатът не винаги е добър съветник
                      Реалната част на всяка кратна нула на дзета-функцията е ½.

                      Коментар


                      • Борсовата капитализация на Холдинг Пътища Ад достигна 2 милиона и 760 хиляди лева.

                        Целта ми не е да привлека някой. Целта ми е да сме колкото се може по-добре информирани щом няма да го бъде моето.
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • Много съжалявам, че написах, че ще изложа доводите си чак след като тук се види осезаемо покачване но спямо сегашния момент то и покачване на 15ст ще е осезаемо тъй, че ще си говорим за доводи щом приключи на 15ст или повече.

                          Това което исках е правилното по много причини и доводи но като сме тъпи така ще е. Това, че някой има пари изобщо не значи, че е и умен може да си е напълно прост като галош и кой знае по какъв начин да е забогатял.
                          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                          Коментар


                          • Променям прогнозата си излагацията която предстои ще е на 300%
                            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                            Коментар


                            • Ето да ги видите и съвета на директорите на Холдинг Пътища Ад.

                              Това ви е великия Васил Божков собственика на Нове Холдинг Ад който само е собственик на Нове но твърдо заяви, че не е на Холдинг Пътища Ад.

                              Няма никакво значение кой е управителя на Нове Холдинг. На собственика се дава право да свика по всяко време общо събрание на акционерите и да смени управата. Тъй, че фактическия ни управник на Холдинг Пътища Ад се явява лично ВАСИЛ БОЖКОВ.



                              Това ви е МАКСИМ ЖЕКОВ ДИМОВ собственик на Маккап Ад което купи миналата година 10% от Холдинг Пътища Ад лично от горното лице Васил Божков.

                              ЙОАНА ХРИСТОВА ЧОЛАКОВА която е третия човек не е особено известна за момента затова няма какво да се каже за нея освен, че е назначена от основните собственици както назначиха те за управа ОРЛИН ГЕОРГИЕВ ХАДЖИЯНКОВ, "НОВЕ-АД-ХОЛДИНГ" АД, ЕИК 121024920, държава: БЪЛГАРИЯ и в последствие и МАКСИМ ЖЕКОВ ДИМОВ
                              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                              Коментар


                              • След коментарите които са правени тук в тема до ден днешен и новините които са обявени до момента, излагацията не ще е на 100 а на 200%-та а резултата ще е я има 1% я няма.

                                Ето до това води простотията.
                                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                                Коментар

                                Working...
                                X