Първоначално изпратено от Грую Груев
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Ти прочете ли какво съм написал? ........
-.... всички ще разберат, че е "ова аптека е бугарска", което, като ги знам какви са шовинисти, със сигурност ще донесе повече проблеми, отколкото позитиви. По същата причина и аз не пия изворна вода "роса" (производната уж на Банкя), нищо че е от портфолиото на Кока кола, просто защото знам, че я правят от извор в Сърбия и от фабрика пак там. капиш
и не си забравил, че и баш собственикът и е роден у БеУград - та си наща ...бащицата И !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение
Чак пък катастрофално. На моята аптека дето ми е най-близо и ходя в нея от 20 години, ако и сменят името и надписа отпред -- знаеш ли точно колко ми дреме. Ей днес купувах лекарства за малкия, че се разболя пак и ако на входа на аптеката имаше друг надпис -- пак щях да си ги купя там -- имам карта за отстъпка като стае клиент.
- имаме много лошо име на старото дружество и си избираме ново, за да избягаме от лошата репутация, щото хората бързо забравят
- имаш изключително силен нов бранд, който купува стария, та си заслужава да вземем името на новия, щото така припознаваме неговите успехи
За първото нямам идея дали е вярно (ако е - много зле), но за второто - със сигурност не е вярно, а още по-малко пък ще има синергия с новото име, защото то е хипер непознато. За да се разпознае, значи да се набият много пари за реклама - не е лошо, хубаво е, стига да има кой да ги даде, но тогава пак опираме до първия въпрос - ако дружеството е читаво, що му сменят името? Примерът ти е не просто неудачен, той е ултра бакалски, но това няма как да го разбереш, защото просто не си чел достатъчно, точно както аз не споря на тема ИТ или ядрена енергия, а слушам и си записвам, тъй като съм много невеж по тези теми.
Та слушай и си записвай, защото в случая го правя про боно
П.С. И като направят нова кампания, защото тя е е неминуема, всички ще разберат, че е "ова аптека е бугарска", което, като ги знам какви са шовинисти, със сигурност ще донесе повече проблеми, отколкото позитиви. По същата причина и аз не пия изворна вода "роса" (производната уж на Банкя), нищо че е от портфолиото на Кока кола, просто защото знам, че я правят от извор в Сърбия и от фабрика пак там. капишNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеМомци, казвам го като доста запознат с подобни реМбрандирания, пък и познавайте нЕкои хора, дето са взели това решение. Тука е станало като в лафа "Видяла жабата (Софарма и дъщерните ѝ, в лицето на чичака Мумия), че подковават коня (А1, Теленор) и тя вдигнала крак" (тук може да са вдигнати и двата крака, като знам коя е начело на маркЕтинга, но да не влизам в излишни инсинуации). Софарма не е никакъв бранд в Сърбия, хеле пък на Балканско или световно ниво, нямат никаква международна реклама (за разлика от А1 или Теленор), т.е. синергията ще е нулева, така че решението е не просто погрешно, то е катастрофално или в най-добрият случай е едни хвърлени пари с едни взети покрай тях комисиони, за да се случи ребранда с всичките му последствия - нови табели, нови каталози, нови дизайни и т.н.
Ама имали пари бол, дали, вас какво ви бърка? А били сте били акционери - ми да не сте бе, ама ха, те ще казват на мумифицирания чичака и маркетоложката му какво да правят - де е фортис да ви тегли една. Най сме
- 1 like
Коментар
-
Момци, казвам го като доста запознат с подобни реМбрандирания, пък и познавайте нЕкои хора, дето са взели това решение. Тука е станало като в лафа "Видяла жабата (Софарма и дъщерните ѝ, в лицето на чичака Мумия), че подковават коня (А1, Теленор) и тя вдигнала крак" (тук може да са вдигнати и двата крака, като знам коя е начело на маркЕтинга, но да не влизам в излишни инсинуации). Софарма не е никакъв бранд в Сърбия, хеле пък на Балканско или световно ниво, нямат никаква международна реклама (за разлика от А1 или Теленор), т.е. синергията ще е нулева, така че решението е не просто погрешно, то е катастрофално или в най-добрият случай е едни хвърлени пари с едни взети покрай тях комисиони, за да се случи ребранда с всичките му последствия - нови табели, нови каталози, нови дизайни и т.н.
Ама имали пари бол, дали, вас какво ви бърка? А били сте били акционери - ми да не сте бе, ама ха, те ще казват на мумифицирания чичака и маркетоложката му какво да правят - де е фортис да ви тегли една. Най смеNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеСофарма Трейдинг АД, най-голямата компания по приходи в сектора на грижата за здравето в България, прави следваща стъпка в развитието си на стратегически инвеститор в Източна Европа и Балканите. През март, компанията започва обединяването на своите операции в Сърбия под корпоративния си бранд като фундамент за последващото развитие в региона. Промяната цели и постигане на още по-ефективно управление на ключовите клиенти и предлаганите към тях услуги, чрез обединяването на ексклузивното портфолио на Софарма Трейдинг с услугите на аптечен пазар.
Промяната на брандовете ще премине в няколко етапа, в които придобитият от българския инвеститор сръбски търговец на едро с лекарствени продукти Lekovit d.o.o ще приеме името на компанията-майка и ще се преобразува в Sopharma Trading d.o.o.
Като ключова стъпка за развитието си в Сърбия и региона, Софарма Трейдинг внедрява и цялостна ERP система за управление на бизнес процесите на компанията в страната. Тя е разработена съвместно с глобалния лидер SAP, чиито бизнес решения са се доказали като златен стандарт в сектора на грижата за здравето на световно ниво.
Преди 2 години Софарма Трейдинг внедри системата SAP за нуждите на своите бизнес операции в България, а сега разширява платформата към сръбското дружество. Новата ERP система е фундамент за ефективното управление на операциите на компанията и дава възможност за налагането на редица иновации на сръбския пазар, осигурявайки ползи за клиентите още от първия ден на своя старт – 1 април. Сред дигиталните иновации е създаването на B2B сайт, базиран на платформата Hybris, чрез който компанията ще предложи най-модерните дигитални услуги на своите клиенти на аптечния пазар в страната. Така, Софарма Трейдинг става първата компания от сектора на грижата за здравето в Сърбия, която прави значителни инвестиция в дигиталното обслужване. Новата онлайн платформа осигурява на клиентите възможност за лесно създаване и подаване на заявки, разширена продуктова информация, проследяване на доставки, фактури и други функционалности, всички в реално време.
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Ключовата дума е "досега".
Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката. Kakto e тръгнало няма да е чудно ако един ден трейдинга успее да изпревари майка си
но не е препоръка
Не съм финансист, а и не спохождам срещите, но правя всичко по силите си да защитя инвестицията си в движенията!
Та кога стъпяш в крак с ритъма зададен и от чичо, -си е радост на хорото, но ако се отплеснеш и те повлекът младоците,
- младо сторост не чака!
Реч ти рекох аз за "Щурмана", вие с "падре" не сте в круиза мисля, -ща Ви поздравявам пред потопа
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
сърбите са доста големи националисти и не бива да се изключва вероятнсотта да не искат да купуват от софия-фарма .......... навярно по-добрата идея е сърфарма или белфарма
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Ключовата дума е "досега".
Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчителноfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Тук "Щурмана" до сега не е допуснал грешки в "координати и подход" в курса, все още добавях,- без да е препоръка
Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката. Kakto e тръгнало няма да е чудно ако един ден трейдинга успее да изпревари майка си
но не е препоръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително
Тук "Щурмана" до сега не е допуснал грешки в "координати и подход" в курса, все още добавях,- без да е препоръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеСофарма Трейдинг АД, най-голямата компания по приходи в сектора на грижата за здравето в България, прави следваща стъпка в развитието си на стратегически инвеститор в Източна Европа и Балканите. През март, компанията започва обединяването на своите операции в Сърбия под корпоративния си бранд като фундамент за последващото развитие в региона. Промяната цели и постигане на още по-ефективно управление на ключовите клиенти и предлаганите към тях услуги, чрез обединяването на ексклузивното портфолио на Софарма Трейдинг с услугите на аптечен пазар.
Промяната на брандовете ще премине в няколко етапа, в които придобитият от българския инвеститор сръбски търговец на едро с лекарствени продукти Lekovit d.o.o ще приеме името на компанията-майка и ще се преобразува в Sopharma Trading d.o.o.
Като ключова стъпка за развитието си в Сърбия и региона, Софарма Трейдинг внедрява и цялостна ERP система за управление на бизнес процесите на компанията в страната. Тя е разработена съвместно с глобалния лидер SAP, чиито бизнес решения са се доказали като златен стандарт в сектора на грижата за здравето на световно ниво.
Преди 2 години Софарма Трейдинг внедри системата SAP за нуждите на своите бизнес операции в България, а сега разширява платформата към сръбското дружество. Новата ERP система е фундамент за ефективното управление на операциите на компанията и дава възможност за налагането на редица иновации на сръбския пазар, осигурявайки ползи за клиентите още от първия ден на своя старт – 1 април. Сред дигиталните иновации е създаването на B2B сайт, базиран на платформата Hybris, чрез който компанията ще предложи най-модерните дигитални услуги на своите клиенти на аптечния пазар в страната. Така, Софарма Трейдинг става първата компания от сектора на грижата за здравето в Сърбия, която прави значителни инвестиция в дигиталното обслужване. Новата онлайн платформа осигурява на клиентите възможност за лесно създаване и подаване на заявки, разширена продуктова информация, проследяване на доставки, фактури и други функционалности, всички в реално време.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар