IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

    Ти прочете ли какво съм написал? Или като всяко ИТ, понеже сте една идея над средното за страната като доходи, поради луд късмет точно това, дето си го учил, да е станало вървежно, се мислиш за разбирач по всичко? Вярвай ми, точно на тема ребрандирания можеш само да си водиш записки в случая Имаш ли идея защо се прави едно ребрандиране? Аз ще ти кажа двете основни причини:
    - имаме много лошо име на старото дружество и си избираме ново, за да избягаме от лошата репутация, щото хората бързо забравят
    - имаш изключително силен нов бранд, който купува стария, та си заслужава да вземем името на новия, щото така припознаваме неговите успехи

    За първото нямам идея дали е вярно (ако е - много зле), но за второто - със сигурност не е вярно, а още по-малко пък ще има синергия с новото име, защото то е хипер непознато. За да се разпознае, значи да се набият много пари за реклама - не е лошо, хубаво е, стига да има кой да ги даде, но тогава пак опираме до първия въпрос - ако дружеството е читаво, що му сменят името? Примерът ти е не просто неудачен, той е ултра бакалски, но това няма как да го разбереш, защото просто не си чел достатъчно, точно както аз не споря на тема ИТ или ядрена енергия, а слушам и си записвам, тъй като съм много невеж по тези теми.

    Та слушай и си записвай, защото в случая го правя про боно
    П.С. И като направят нова кампания, защото тя е е неминуема, всички ще разберат, че е "ова аптека е бугарска", което, като ги знам какви са шовинисти, със сигурност ще донесе повече проблеми, отколкото позитиви. По същата причина и аз не пия изворна вода "роса" (производната уж на Банкя), нищо че е от портфолиото на Кока кола, просто защото знам, че я правят от извор в Сърбия и от фабрика пак там. капиш
    Изи бе, Грую. Много се палиш. Колко акции имаш? Аз съм само с 2500, така че не е болка за умиране.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

      Ти прочете ли какво съм написал? ........
      -.... всички ще разберат, че е "ова аптека е бугарска", което, като ги знам какви са шовинисти, със сигурност ще донесе повече проблеми, отколкото позитиви. По същата причина и аз не пия изворна вода "роса" (производната уж на Банкя), нищо че е от портфолиото на Кока кола, просто защото знам, че я правят от извор в Сърбия и от фабрика пак там. капиш

      и не си забравил, че и баш собственикът и е роден у БеУград - та си наща ...бащицата И !!!

      Коментар


      • Да, Грую доста точно е описал ситуацията, макар и многословно. И на мен първата мисъл ми беше, че подобно ребрандиране е грешка, освен ако Лековит наистина не се ползва с лошо име в Сърбия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

          Чак пък катастрофално. На моята аптека дето ми е най-близо и ходя в нея от 20 години, ако и сменят името и надписа отпред -- знаеш ли точно колко ми дреме. Ей днес купувах лекарства за малкия, че се разболя пак и ако на входа на аптеката имаше друг надпис -- пак щях да си ги купя там -- имам карта за отстъпка като стае клиент.
          Ти прочете ли какво съм написал? Или като всяко ИТ, понеже сте една идея над средното за страната като доходи, поради луд късмет точно това, дето си го учил, да е станало вървежно, се мислиш за разбирач по всичко? Вярвай ми, точно на тема ребрандирания можеш само да си водиш записки в случая Имаш ли идея защо се прави едно ребрандиране? Аз ще ти кажа двете основни причини:
          - имаме много лошо име на старото дружество и си избираме ново, за да избягаме от лошата репутация, щото хората бързо забравят
          - имаш изключително силен нов бранд, който купува стария, та си заслужава да вземем името на новия, щото така припознаваме неговите успехи

          За първото нямам идея дали е вярно (ако е - много зле), но за второто - със сигурност не е вярно, а още по-малко пък ще има синергия с новото име, защото то е хипер непознато. За да се разпознае, значи да се набият много пари за реклама - не е лошо, хубаво е, стига да има кой да ги даде, но тогава пак опираме до първия въпрос - ако дружеството е читаво, що му сменят името? Примерът ти е не просто неудачен, той е ултра бакалски, но това няма как да го разбереш, защото просто не си чел достатъчно, точно както аз не споря на тема ИТ или ядрена енергия, а слушам и си записвам, тъй като съм много невеж по тези теми.

          Та слушай и си записвай, защото в случая го правя про боно
          П.С. И като направят нова кампания, защото тя е е неминуема, всички ще разберат, че е "ова аптека е бугарска", което, като ги знам какви са шовинисти, със сигурност ще донесе повече проблеми, отколкото позитиви. По същата причина и аз не пия изворна вода "роса" (производната уж на Банкя), нищо че е от портфолиото на Кока кола, просто защото знам, че я правят от извор в Сърбия и от фабрика пак там. капиш
          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
            Момци, казвам го като доста запознат с подобни реМбрандирания, пък и познавайте нЕкои хора, дето са взели това решение. Тука е станало като в лафа "Видяла жабата (Софарма и дъщерните ѝ, в лицето на чичака Мумия), че подковават коня (А1, Теленор) и тя вдигнала крак" (тук може да са вдигнати и двата крака, като знам коя е начело на маркЕтинга, но да не влизам в излишни инсинуации). Софарма не е никакъв бранд в Сърбия, хеле пък на Балканско или световно ниво, нямат никаква международна реклама (за разлика от А1 или Теленор), т.е. синергията ще е нулева, така че решението е не просто погрешно, то е катастрофално или в най-добрият случай е едни хвърлени пари с едни взети покрай тях комисиони, за да се случи ребранда с всичките му последствия - нови табели, нови каталози, нови дизайни и т.н.

            Ама имали пари бол, дали, вас какво ви бърка? А били сте били акционери - ми да не сте бе, ама ха, те ще казват на мумифицирания чичака и маркетоложката му какво да правят - де е фортис да ви тегли една. Най сме
            Чак пък катастрофално. На моята аптека дето ми е най-близо и ходя в нея от 20 години, ако и сменят името и надписа отпред -- знаеш ли точно колко ми дреме. Ей днес купувах лекарства за малкия, че се разболя пак и ако на входа на аптеката имаше друг надпис -- пак щях да си ги купя там -- имам карта за отстъпка като стае клиент.

            Коментар


            • Момци, казвам го като доста запознат с подобни реМбрандирания, пък и познавайте нЕкои хора, дето са взели това решение. Тука е станало като в лафа "Видяла жабата (Софарма и дъщерните ѝ, в лицето на чичака Мумия), че подковават коня (А1, Теленор) и тя вдигнала крак" (тук може да са вдигнати и двата крака, като знам коя е начело на маркЕтинга, но да не влизам в излишни инсинуации). Софарма не е никакъв бранд в Сърбия, хеле пък на Балканско или световно ниво, нямат никаква международна реклама (за разлика от А1 или Теленор), т.е. синергията ще е нулева, така че решението е не просто погрешно, то е катастрофално или в най-добрият случай е едни хвърлени пари с едни взети покрай тях комисиони, за да се случи ребранда с всичките му последствия - нови табели, нови каталози, нови дизайни и т.н.

              Ама имали пари бол, дали, вас какво ви бърка? А били сте били акционери - ми да не сте бе, ама ха, те ще казват на мумифицирания чичака и маркетоложката му какво да правят - де е фортис да ви тегли една. Най сме
              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

              Коментар


              • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително
                И аз мисля, че не трябва да премахват името Лековит. Все пак това е доказал се в годините бранд. Ако искат да сменят името, да го направят на първо време Лековит & Софарма Трейдинг. След няколко години, като се наложи името и на Софарма Трейдинг на сръбския пазар, да премахнат първото...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
                  Софарма Трейдинг АД, най-голямата компания по приходи в сектора на грижата за здравето в България, прави следваща стъпка в развитието си на стратегически инвеститор в Източна Европа и Балканите. През март, компанията започва обединяването на своите операции в Сърбия под корпоративния си бранд като фундамент за последващото развитие в региона. Промяната цели и постигане на още по-ефективно управление на ключовите клиенти и предлаганите към тях услуги, чрез обединяването на ексклузивното портфолио на Софарма Трейдинг с услугите на аптечен пазар.

                  Промяната на брандовете ще премине в няколко етапа, в които придобитият от българския инвеститор сръбски търговец на едро с лекарствени продукти Lekovit d.o.o ще приеме името на компанията-майка и ще се преобразува в Sopharma Trading d.o.o.

                  Като ключова стъпка за развитието си в Сърбия и региона, Софарма Трейдинг внедрява и цялостна ERP система за управление на бизнес процесите на компанията в страната. Тя е разработена съвместно с глобалния лидер SAP, чиито бизнес решения са се доказали като златен стандарт в сектора на грижата за здравето на световно ниво.

                  Преди 2 години Софарма Трейдинг внедри системата SAP за нуждите на своите бизнес операции в България, а сега разширява платформата към сръбското дружество. Новата ERP система е фундамент за ефективното управление на операциите на компанията и дава възможност за налагането на редица иновации на сръбския пазар, осигурявайки ползи за клиентите още от първия ден на своя старт – 1 април. Сред дигиталните иновации е създаването на B2B сайт, базиран на платформата Hybris, чрез който компанията ще предложи най-модерните дигитални услуги на своите клиенти на аптечния пазар в страната. Така, Софарма Трейдинг става първата компания от сектора на грижата за здравето в Сърбия, която прави значителни инвестиция в дигиталното обслужване. Новата онлайн платформа осигурява на клиентите възможност за лесно създаване и подаване на заявки, разширена продуктова информация, проследяване на доставки, фактури и други функционалности, всички в реално време.
                  Много моля, първа фаза на SAP беше на 3-ти Ноември 2014

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                    Ключовата дума е "досега".
                    Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката. Kakto e тръгнало няма да е чудно ако един ден трейдинга успее да изпревари майка си
                    но не е препоръка

                    Не съм финансист, а и не спохождам срещите, но правя всичко по силите си да защитя инвестицията си в движенията!
                    Та кога стъпяш в крак с ритъма зададен и от чичо, -си е радост на хорото, но ако се отплеснеш и те повлекът младоците,
                    - младо сторост не чака!
                    Реч ти рекох аз за "Щурмана", вие с "падре" не сте в круиза мисля, -ща Ви поздравявам пред потопа

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение

                      сърбите са доста големи националисти и не бива да се изключва вероятнсотта да не искат да купуват от софия-фарма .......... навярно по-добрата идея е сърфарма или белфарма
                      Защо трябваше изобщо да го сменят?! Това е въпросът. Представи си Шекспир. Безсмърната сцена на гробищата. Колкото и да е гнило в Дания, все пак си над това, за да го констатираш. Държиш никому неизвестния череп в ръка и умуваш "това ли е животът" (Хамлет) Е, има ли значение как се е наричал "черепът": приживе ?! Абсолютно не

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                        Ключовата дума е "досега".
                        Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката.
                        тя майката цъфна и върза ......... сега остава и щерката...
                        fuск the bеаr - give me the bееr

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                          Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително
                          сърбите са доста големи националисти и не бива да се изключва вероятнсотта да не искат да купуват от софия-фарма .......... навярно по-добрата идея е сърфарма или белфарма
                          fuск the bеаr - give me the bееr

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


                            Тук "Щурмана" до сега не е допуснал грешки в "координати и подход" в курса, все още добавях,- без да е препоръка
                            Ключовата дума е "досега".
                            Освен това хипотезата все още е отворена, защото консолидацията генерира загуби спрямо нвконсолидираният отчет. Това ми навява на една друга идея, - че не се важни загубите в консолидираният отчет, стига това да работи за осигуряване оборот и на майката. Kakto e тръгнало няма да е чудно ако един ден трейдинга успее да изпревари майка си
                            но не е препоръка

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                              Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително

                              Тук "Щурмана" до сега не е допуснал грешки в "координати и подход" в курса, все още добавях,- без да е препоръка

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
                                Софарма Трейдинг АД, най-голямата компания по приходи в сектора на грижата за здравето в България, прави следваща стъпка в развитието си на стратегически инвеститор в Източна Европа и Балканите. През март, компанията започва обединяването на своите операции в Сърбия под корпоративния си бранд като фундамент за последващото развитие в региона. Промяната цели и постигане на още по-ефективно управление на ключовите клиенти и предлаганите към тях услуги, чрез обединяването на ексклузивното портфолио на Софарма Трейдинг с услугите на аптечен пазар.

                                Промяната на брандовете ще премине в няколко етапа, в които придобитият от българския инвеститор сръбски търговец на едро с лекарствени продукти Lekovit d.o.o ще приеме името на компанията-майка и ще се преобразува в Sopharma Trading d.o.o.

                                Като ключова стъпка за развитието си в Сърбия и региона, Софарма Трейдинг внедрява и цялостна ERP система за управление на бизнес процесите на компанията в страната. Тя е разработена съвместно с глобалния лидер SAP, чиито бизнес решения са се доказали като златен стандарт в сектора на грижата за здравето на световно ниво.

                                Преди 2 години Софарма Трейдинг внедри системата SAP за нуждите на своите бизнес операции в България, а сега разширява платформата към сръбското дружество. Новата ERP система е фундамент за ефективното управление на операциите на компанията и дава възможност за налагането на редица иновации на сръбския пазар, осигурявайки ползи за клиентите още от първия ден на своя старт – 1 април. Сред дигиталните иновации е създаването на B2B сайт, базиран на платформата Hybris, чрез който компанията ще предложи най-модерните дигитални услуги на своите клиенти на аптечния пазар в страната. Така, Софарма Трейдинг става първата компания от сектора на грижата за здравето в Сърбия, която прави значителни инвестиция в дигиталното обслужване. Новата онлайн платформа осигурява на клиентите възможност за лесно създаване и подаване на заявки, разширена продуктова информация, проследяване на доставки, фактури и други функционалности, всички в реално време.
                                Префасониране на документооборота в Сърбия според мен не гарантира ръстове. А вие как мислите - добре ли е да се сменя сръбското име? Според мен е непрепоръчително

                                Коментар

                                Working...
                                X