Първоначално изпратено от lareman
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от lareman Разгледай мнениеГледам,че сменят автомобилите от VW на BMW и Мини Купър.Това от финансова гледна точка няма логика.Явно някой си е повярвал
Ръст на разхода - 200%, а на служителите вдига с 3-4% на година. Еми...така е. Едни работят, други мислят стратегически.
И...много новонапуснали стари служители, вкл. и директор и шеф на централния склад. И т.н.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Ние от аптеки SOpharmacy винаги се стремим да сме все по-близо до нашите клиенти. Затова се радваме да споделим, че можете да ни откриете на цели 3 нови локации в гр. Пловдив. Каним ви да посетите най-удобната за вас и сами да се уверите колко услужливи и внимателни са нашите SOфармацевти.☺
Заповявайте на адреси:
- ж.к. Гагарин, ул. Огражден №2
- бул. 6-ти Септември №104
- бул. Александър Стамболийски 131 (парк Пловдив Юг)
За да отпразнуваме прекрасните вести, в рамките на месец юни сме подготвили над 1400 специални промоционални предложения с до 30% отстъпка и над 120 слънцезащитни продукта отново с до 30% отстъпка, които можете да разгледате и в онлайн аптеката ни тук: https://sopharmacy.bg/promotions.html
Очакваме ви!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнениеОфсь или не...излиза на 4 то място като резултати в гугъл....човек като се интересува от нещо пише "мнения" в гугъл.....в момента това е "рекламата"
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнениеОфсь или не...излиза на 4 то място като резултати в гугъл....човек като се интересува от нещо пише "мнения" в гугъл.....в момента това е "рекламата"
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнениеМомци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"
В. Марица 01.2018г.
Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy
(въпреки че много ми се иска)
Автор: Илияна Караланова
16.01.2018 | 13:30
Прочетена: 4041 |
Коментари: 0
Tweet
Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.
Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.
За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.
Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.
Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.
Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.
Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.
Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.
- 7 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнениеМомци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"
В. Марица 01.2018г.
Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy
(въпреки че много ми се иска)
Автор: Илияна Караланова
16.01.2018 | 13:30
Прочетена: 4041 |
Коментари: 0
Tweet
Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.
Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.
За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.
Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.
Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.
Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.
Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.
Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Момци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"
В. Марица 01.2018г.
Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy
(въпреки че много ми се иска)
Автор: Илияна Караланова
16.01.2018 | 13:30
Прочетена: 4041 |
Коментари: 0
Tweet
Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.
Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.
За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.
Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.
Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.
Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.
Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.
Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Oт страницата на компанията във FB: Прекрасните новини през юни продължават. Днес към семейството на SOpharmacy в Пловдив се присъединява още една аптека. Помогнете ни да отпразнуваме откриването, като ни посетите на място на бул. Александър Стамболийски 131 (парк Пловдив Юг). За всички клиенти от 11.06. до 13.06.2019 г. сме подготвили 10% намаление от цената на всички продукти с изключение на промоционалните ни предложения и лекарствата, отпускани по лекарско предписание. Очакват ви още над 1400 специални промо оферти с до 30% отстъпка, от които можете да се възползвате до края на месец юни и които можете да разгледате тук: https://sopharmacy.bg/promotions.htm
Last edited by Innocent; 11.06.2019, 20:37.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение
По-голямата печалба е само в неконсолидирания отчет. В консолидирания мисля че не е точно така...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Designer Разгледай мнениеКато прегледах протокола от ОСА на 07.06.2019 г. не видях нищо интересно, с което да ме накара да отида на следващото. Единственото което ми хареса, че не се стиснаха (като майката) и разпределиха регулярния 0,30 лв дивидент. Можеше и да е повече, с оглед на по-голямата печалба... Остава да се надяваме на капиталова печалба
Коментар
Коментар