Първоначално изпратено от ivan61
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква цена очаквате за ТРЕЙС на вторичния пазар? Анкета
Collapse
Заключена.
X
X
-
Пътят на Трейс Груп
Компанията има силни позиции в Южна България, където редовно печели поръчки за строителство и поддръжка на пътища, като за следващите две години има сключени договори в размер на 188 млн. лв. Изпълнителен директор и мажоритарен собственик с 88.6% от капитала й е доц. Николай Михайлов. Той е един от основателите на приватизационен фонд "Пътища" (сега "Холдинг Пътища"). Когато другият основател на фонда Красимир Илиев решава да излезе от инвестицията си през 2003, двамата разделят бизнеса. В новото дружество на Михайлов остават предимно дъщерните дружества от южната половина на страната, а това със "северния бизнес", или "Холдинг Пътища", става собственост на компании на Васил Божков. Това обуславя и сравнително слабата конкуренция между двата пътностроителни гиганта при борбата за поръчки, като те дори си партнират понякога. Последният голям проект на "Трейс" - отсечката от магистрала "Тракия", свързваща Чирпан със Стара Загора, беше с подизпълнител друго дружество на Божков - "Мостстрой". Вероятно по дотук изброените факти "Трейс груп" се възприема в публичното пространство като друго дружество на Божков. В желанието си да се разграничи миналата седмицата от пресцентъра на неговата компания "Нове холдинг" изпратиха съобщение до медиите, с което категорично опровергават слуховете, че имат каквато и да било връзка с "Трейс груп". "Нито "Нове холдинг", нито пряко Васил Божков имат участие в собствеността на споменатата фирма и всяка подобна информация следва да бъде считана за невярна", пише в съобщение на холдинга.
http://www.capital.bg/show.php?storyid=391298
Коментар
-
Първоначално изпратено от bai IvanЕдин безплатен съвет към всички нови кобоси, написали толкова много глупости по-надолу.
Не купувайте през първата седмица на излизането, защота така ще се набутате, че ще изплувате след години!!!!!!!!!!!!!
Коментар
-
Re: lol
Първоначално изпратено от mojoZa Dundo1
umno momche si i mislish pravilno, no tuk greshish-nyamash info. trace e po-golyama kompaniya ot hdpat i po-rentabilna, s poveche bazi.
az ochakvam slednoto razvitie - start 350, burzo do 450, posle prodajbi do okolo 400-380 i obirane pak do 450. tova za purviyat den.
da vidim dali shte poznaya
Коментар
-
nevermind
Re: lol
Първоначално изпратено от Novaka_BullПървоначално изпратено от Dundo1Първоначално изпратено от dalcomТе и за хдпат така викаха ама цената стана 40к
Гледай ти да не зимаш халюциногени накрая.
Само да ти напомня че трейс е номер 1 в пътния бизнес, а хдпат е на 2-ро място, ти недей гледа капитализацията, тя е имагинерна величина, гледай оборотите на дружествата и РЕАЛНО сключени сделки.
Иначе с една банка зад гърба си, секи може да помпи капитализация.
Пак ще си говорим.
да не говорим че такова презаписване означава само едно - интереса е голям но ПАРИТЕ СА КУХИ
и е крайно време регулаторния орган да вземе мерки по въпроса защото е смешно
no nai-ve4e cenite sa ot naduti pre-naduti .... na dosta pozicii!
i maistorite toretici da vurtqt kakvito iskat versii, no BFB e edno iracionalno i obslujvashto naravnopravno interesi! da ne govorim, kolko kuhi sa im iziskvaniata kum listvanite drujestva!
PROST NAROD - SLABA DURJAVA!!!
PS: dobre 4e vse oshte mogat da se pravqt pari na gurba na balucite!
Коментар
-
Първоначално изпратено от denebПървият ден от дясно няма да има никой.
Предполагах, че цената ще е мин. по две в този ден, но след това презаписване, май всички / дори записалите мах. / ще си ги държат акциите в портфейлите.
От тук евентуално може да се очаква, желаещите да си купят или допълнят да подават високи ценови оферти.
Горното не е препоръка за каквото и да било.
Коментар
Коментар