If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква цена очаквате за ТРЕЙС на вторичния пазар? Анкета
Последният голям проект на "Трейс" - отсечката от магистрала "Тракия", свързваща Чирпан със Стара Загора, беше с подизпълнител друго дружество на Божков - "Мостстрой".
E...vse pak MOSTS sa na vseki km
NIAMAM KIRILICA V OFICCEa molia, budete tolerantni...
Последният голям проект на "Трейс" - отсечката от магистрала "Тракия", свързваща Чирпан със Стара Загора, беше с подизпълнител друго дружество на Божков - "Мостстрой".
Да, те са направили пътните възли. Имаше и други подизпълнители.
Сделките през първите дни ще са много затруднени и на високи цени. Мисля си че пак ще има много желаещи да купуват малки количества на високи цени. Големи спекулации ще стават
Последният голям проект на "Трейс" - отсечката от магистрала "Тракия", свързваща Чирпан със Стара Загора, беше с подизпълнител друго дружество на Божков - "Мостстрой".
Пътят на Трейс Груп
Компанията има силни позиции в Южна България, където редовно печели поръчки за строителство и поддръжка на пътища, като за следващите две години има сключени договори в размер на 188 млн. лв. Изпълнителен директор и мажоритарен собственик с 88.6% от капитала й е доц. Николай Михайлов. Той е един от основателите на приватизационен фонд "Пътища" (сега "Холдинг Пътища"). Когато другият основател на фонда Красимир Илиев решава да излезе от инвестицията си през 2003, двамата разделят бизнеса. В новото дружество на Михайлов остават предимно дъщерните дружества от южната половина на страната, а това със "северния бизнес", или "Холдинг Пътища", става собственост на компании на Васил Божков. Това обуславя и сравнително слабата конкуренция между двата пътностроителни гиганта при борбата за поръчки, като те дори си партнират понякога. Последният голям проект на "Трейс" - отсечката от магистрала "Тракия", свързваща Чирпан със Стара Загора, беше с подизпълнител друго дружество на Божков - "Мостстрой". Вероятно по дотук изброените факти "Трейс груп" се възприема в публичното пространство като друго дружество на Божков. В желанието си да се разграничи миналата седмицата от пресцентъра на неговата компания "Нове холдинг" изпратиха съобщение до медиите, с което категорично опровергават слуховете, че имат каквато и да било връзка с "Трейс груп". "Нито "Нове холдинг", нито пряко Васил Божков имат участие в собствеността на споменатата фирма и всяка подобна информация следва да бъде считана за невярна", пише в съобщение на холдинга. http://www.capital.bg/show.php?storyid=391298
Един безплатен съвет към всички нови кобоси, написали толкова много глупости по-надолу.
Не купувайте през първата седмица на излизането, защота така ще се набутате, че ще изплувате след години!!!!!!!!!!!!!
бай иване, остави ги цацата да правят квото си намерят за добре бе .. та тя цената ще стане 10 000 по нова година .. хахаха ..
Един безплатен съвет към всички нови кобоси, написали толкова много глупости по-надолу.
Не купувайте през първата седмица на излизането, защота така ще се набутате, че ще изплувате след години!!!!!!!!!!!!!
Спомняте ли си, че Трейс беше подизпълнител на Щрабаг при договора за летище София, а и това, което стана? Всеки обвиняваше другия за станалото с проекта, тоест част от него. Това май се е забравило вече.
Za Dundo1
umno momche si i mislish pravilno, no tuk greshish-nyamash info. trace e po-golyama kompaniya ot hdpat i po-rentabilna, s poveche bazi.
az ochakvam slednoto razvitie - start 350, burzo do 450, posle prodajbi do okolo 400-380 i obirane pak do 450. tova za purviyat den.
da vidim dali shte poznaya
След това голямо презаписване, много от хората няма да могат да си закупят желаните акции, тъй че .............изводите са само едни постепенно покачване през първия месец, но до колко ...........времето ще покаже но мисля че ще минат хилядарката и ще скачат със десетици на ден!!!!
Коментар
nevermind
Re: lol
Първоначално изпратено от Novaka_Bull
Първоначално изпратено от Dundo1
Първоначално изпратено от dalcom
Те и за хдпат така викаха ама цената стана 40к
Гледай ти да не зимаш халюциногени накрая.
Само да ти напомня че трейс е номер 1 в пътния бизнес, а хдпат е на 2-ро място, ти недей гледа капитализацията, тя е имагинерна величина, гледай оборотите на дружествата и РЕАЛНО сключени сделки.
Иначе с една банка зад гърба си, секи може да помпи капитализация.
Пак ще си говорим.
hahahahaha ne sa me razsmivali tolkova ot dosta vreme. Q smetni pri tvoite prognozirani ceni ot nqkolko hilqdi kolko 6te e kapitalizaciqta n TRACE. Purvo, TRACE ima osnoven kapital ot 2.2 mln akcii s nominal 1lv, a HDPAT edva 17000 akcii s nominal 25lv, koeto e osnovniq faktor za visokata cena na HDPAT. Vtoro, HDPAT e dale4 po-golqma kompaniq ot TRACE i su6to si e stabilno nadcenena spored men, no 6te raste.I treto, startovata cena 6te e ne pove4e ot 300lv tui kato ina4e rabotite stavat nerealni.6te se izkara po nqkoi lev , no s ogled na prezapisvaneto nikoi osven tezi deto 6te vzemat ot 40k akcii na Niki Mihailov nqma da napravi golemite pari
да ти се чуди човек как ти се обяснява на тез момчета - летящи холандци
да не говорим че такова презаписване означава само едно - интереса е голям но ПАРИТЕ СА КУХИ
и е крайно време регулаторния орган да вземе мерки по въпроса защото е смешно
te 4e parite sa kuhi, kuhi sa!
no nai-ve4e cenite sa ot naduti pre-naduti .... na dosta pozicii!
i maistorite toretici da vurtqt kakvito iskat versii, no BFB e edno iracionalno i obslujvashto naravnopravno interesi! da ne govorim, kolko kuhi sa im iziskvaniata kum listvanite drujestva!
PROST NAROD - SLABA DURJAVA!!!
PS: dobre 4e vse oshte mogat da se pravqt pari na gurba na balucite!
Предполагах, че цената ще е мин. по две в този ден, но след това презаписване, май всички / дори записалите мах. / ще си ги държат акциите в портфейлите.
От тук евентуално може да се очаква, желаещите да си купят или допълнят да подават високи ценови оферти.
Коментар