Първоначално изпратено от BSEtrader
Разгледай мнение
предлагането, са между 19 646 684 лв. и 29 286 684 лв., които се предвижда да се използват в съотношение 40-45% за Перу и 55-60% за Украйна. По-високият планиран бюджет за Украйна е заради високите лицензионни такси и по-наситената конкурентна среда. Предвид характеристиките на
онлайн бизнеса, особено свързан с широк кръг индивидуални клиенти, маркетингът е ключов фактор за постигането на целите за ръст на приходите и потенциалният пазарен дял, който може да постигне. Стремежът на Емитента е постигането на значим пазарен дял в кратък срок, поради което набраните средства ще се използват изцяло маркетингови разходи, като размерът на набраните средства ще определи и размерът на планирания маркетингов бюджет, съответно продължителността и активността на планираните маркетингови дейности.
Коментар