Първоначално изпратено от Snail5930
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Телематик Интерактив България АД (TIB)
Collapse
X
-
Прекалено много станаха рекламите, точно по време на световното ...
https://www.segabg.com/hot/category-...zartni-reklami
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от maradona Разгледай мнениеКолеги, според вас как ще се отрази Световното на приходите и печалбата тук?
Аз мисля, че въпреки че спортните залози не са основния бизнес, все пак ще видим рекордни резултати за Q4 и от този сегмент. Нищо чудно догодина да получим доста повече от 1 лев дивидент?!
Коментар
-
Първоначално изпратено от maradona Разгледай мнение
Очаква ни рекордно Q4 и хубав дивидент за 2022г. (над 1 лв./акция) Сигурен съм, че 2023г. ще е още по-добра!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от inteIIect Разгледай мнение
Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Разбира се, че е важно и не го приемай за заяждане, наистина го пиша заради теб, иначе съм се научил, че място за негативни мнения в нашия форум нямаНамален им е бюджетът за реклама и това е повече от видно, а бонусите им не са нещо уау, и при друфгите ги има, и то много. Задържането им не знам какво е - не съм разглеждал сериозно отчетите им. А не си ли се замислял, че задъжането може да се дължи и на това, че са спонсори на Левски? В момента наистина имат много сериозен шанс за репутационен риск там, направо си е почти готов, оосбено с тези 10% дето са си договорили от всички приходи на продажби в отбора - дълга и широка е. Желая успех и дано има много поводи за радост
За отчетния период разходите за реклама и маркетинг нарастват с 16,93 на сто и
представляват 22,51% от разходите на Групата.Нарастването се дължи на
променената маркетингова стратегия, като ресурсите се насочиха към поддържането и
активирането на съществуващата клиентска база, където разходите са много по-ниски,
и в по-малка степен към привличането на нови такива.Това позволи рекламният
бюджет да бъде ограничен и фокусиран върху най-ефективните канали,като
същевременно се увеличи фокусът върху обслужването наклиентите и тяхното
преживяване.Последното се отрази в по-високи разходи за заплати и софтуерни
услуги.
Нефинансови показатели
Средно месечно
30.9.202230.9.2021
Активни клиенти78 416 46 190
Ръст 69,77%
Среден приход на клиент101 127
Ръст-20,47%
% отпаднали клиенти1,00% 7,00%
Коефициент на задържане*37,00%57,00%
Делът на отпадналите клиенти е 1% средномесечно, което е значително под
обичайните за индустрията.Подобряването на този показател се дължи на
реактивиране на неактивни играчи. Същевременно задържането на активните клиенти
продължително време е резултат от предприетите действия за непрекъснато
подобряване на предлагания продукт и удовлетворяване на клиентските потребности
от разнообразно съдържание и обслужване.Last edited by wild at heart; 22.11.2022, 17:58.
Коментар
-
Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение
Телематик е с коефициент на задържане - " churn rate", който няма аналог в индустрията - това не става без да се обгрижват съществуващите клиенти, за което се харчи бюджет.
Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...
Коментар
-
Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение
И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение
И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.Намален им е бюджетът за реклама и това е повече от видно, а бонусите им не са нещо уау, и при друфгите ги има, и то много. Задържането им не знам какво е - не съм разглеждал сериозно отчетите им. А не си ли се замислял, че задъжането може да се дължи и на това, че са спонсори на Левски? В момента наистина имат много сериозен шанс за репутационен риск там, направо си е почти готов, оосбено с тези 10% дето са си договорили от всички приходи на продажби в отбора - дълга и широка е. Желая успех и дано има много поводи за радост
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Специално заради теб отговарям - Палмите имат много сериозни проблеми с рекламния си договор с Левски в момента, ако следиш нещата, и имиджовата щета им е в кърпа вързана, което никак не е ок, щото другата половина от залагащите ги мрази, тъй като са ни спонсори. Отделно, ако си забелязал пазара, което хич не е трудно, почти не рекламират и то в най-благодатното време на годината. Нямам идея как се развиват нещата в чужбина, но у нас имат силно орязан рекламен бюджет. Дали това е, за да покажат отлични резултати за последното Кю, или е нещо друго - няма как да гадая. Хубавото развитие би било, ако са решили, че пазарът у нас е станал прекалено конкурентен за толкова малък като нашия и да са сменили стратегията си с експанзия в чужбина - дали е така, отново няма как да зная. Отново подчертавам, че това е за онлайн бетингите, какво е положението с казината и машинките - идея нямам
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Специално заради теб отговарям - Палмите имат много сериозни проблеми с рекламния си договор с Левски в момента, ако следиш нещата, и имиджовата щета им е в кърпа вързана, което никак не е ок, щото другата половина от залагащите ги мрази, тъй като са ни спонсори. Отделно, ако си забелязал пазара, което хич не е трудно, почти не рекламират и то в най-благодатното време на годината. Нямам идея как се развиват нещата в чужбина, но у нас имат силно орязан рекламен бюджет. Дали това е, за да покажат отлични резултати за последното Кю, или е нещо друго - няма как да гадая. Хубавото развитие би било, ако са решили, че пазарът у нас е станал прекалено конкурентен за толкова малък като нашия и да са сменили стратегията си с експанзия в чужбина - дали е така, отново няма как да зная. Отново подчертавам, че това е за онлайн бетингите, какво е положението с казината и машинките - идея нямам
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от wild at heart Разгледай мнение
Очакванията ми са за края на лятото или по-вероятно есента на следващата година. Процедурата трае реално поне половин година, а и е добре пазарните условия да са по-добри за листване от сегашните, а те вероятно ще останат мрачни поне до средата на 2023. Добрият годишен отчет за 2022 и първи обещаващи данни от международната експанзия ще помогнат за успешния дебют, който ще бъде и при значително по-висока цена от сегашната според мен.
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
Коментар