Първоначално изпратено от Грую Груев
Разгледай мнение
За отчетния период разходите за реклама и маркетинг нарастват с 16,93 на сто и
представляват 22,51% от разходите на Групата.Нарастването се дължи на
променената маркетингова стратегия, като ресурсите се насочиха към поддържането и
активирането на съществуващата клиентска база, където разходите са много по-ниски,
и в по-малка степен към привличането на нови такива.Това позволи рекламният
бюджет да бъде ограничен и фокусиран върху най-ефективните канали,като
същевременно се увеличи фокусът върху обслужването наклиентите и тяхното
преживяване.Последното се отрази в по-високи разходи за заплати и софтуерни
услуги.
Нефинансови показатели
Средно месечно
30.9.202230.9.2021
Активни клиенти78 416 46 190
Ръст 69,77%
Среден приход на клиент101 127
Ръст-20,47%
% отпаднали клиенти1,00% 7,00%
Коефициент на задържане*37,00%57,00%
Делът на отпадналите клиенти е 1% средномесечно, което е значително под
обичайните за индустрията.Подобряването на този показател се дължи на
реактивиране на неактивни играчи. Същевременно задържането на активните клиенти
продължително време е резултат от предприетите действия за непрекъснато
подобряване на предлагания продукт и удовлетворяване на клиентските потребности
от разнообразно съдържание и обслужване.
Коментар