Онлайн среща с инвеститори Виртуално събитие за настоящи и потенциални инвеститори. Гост на събитието ще бъде г-н Свилен Рангелов, съосновател на Dronamics Global Limited. Дата Час 22 март 2024 г. 14:00 ч. - 15:00 ч.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнениеГодишната справка си е там , нищо интересно , очевидно никаква дейност не се развива в БГ-клонинга и толкоз . Аааа, и една девойка излиза Теодора , нищо общо с авиацията, нито като образование, нито като работа преди 2021 . Явно от ПР и реклама разбира , то за Дроната друго не е нужно . Справка - Линкедин Teodora Gerdjikova
- 1 like
Коментар
-
Годишната справка си е там , нищо интересно , очевидно никаква дейност не се развива в БГ-клонинга и толкоз . Аааа, и една девойка излиза Теодора , нищо общо с авиацията, нито като образование, нито като работа преди 2021 . Явно от ПР и реклама разбира , то за Дроната друго не е нужно . Справка - Линкедин Teodora Gerdjikova
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение
Тогава ни го преразкажете, ако е удобно
Тук си е информацията,налична...
Коментар
-
Първоначално изпратено от anjihal Разгледай мнение
Не търся конспирация ако трябва да съм чесетен се зарадвах, че пуснаха нещо официлно. За това исках да го видят инвеститорите, но има рестрикции и не мога да го кача.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Zdravko74 Разгледай мнение
Колега не търси конспирация, защото това се е случвало много пъти за различни компании !Last edited by anjihal; 28.02.2024, 18:10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от anjihal Разгледай мнениеСамо не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.
Коментар
-
Първоначално изпратено от anjihal Разгледай мнениеСамо не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.
- 1 like
Коментар
-
Само не можах да разбера, каква беше схемата с пичовете от Дронамикс?
Преди час качиха официално Годишна справка за финансовото състояние на Дронамикс Кепитъл, в сайта на https://www.x3news.com
И след десет минути го махнаха, но за моя радост аз успях, да го дръпна.
За съжаление, не мога да го кача, защото PDF е голям размер.
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
Изпитваш голямо удоволствие да ни спасиш от некачествена акция или не ти го побира въображението как точно пък тези двамата братя ще си намерят нишата..?! Нека проследим след месец дали ще стартира първата линия.
Аз също съм на мнение че братята са намерили стахотна ниша
Единствената разлика е че си мислим за различни ниши
А редовна линия няма никакъв проблем да стартира - Доста компании летят на загуба няма да е нищо иновативно
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеИ какво се оказа сладури,че борса се играе с парички,а не с думички… (и с фундамент)
Някой е купил 5800 акции за няма 15 000лв и ти вече изпадна в транс
Да ти имам и представата за парички
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
Ама ползват големи карго самолети а не ръчни колички за по едно пале
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнениеНяма да слагам линк че е от друга медия, но все пак ето малки части от статия върху която може да се помисли:
' Китайските "Тему" и "Шейн" вдигнаха рекордно цената на товарните въздушни превози'
...
'Според оценки от бранша всеки ден двете китайски компании изпращат в чужбина между 4000 и 5000 тона стоки. Големи технологични концерни като "Епъл" (Apple) изнасят около 1000 тона на ден и според източници трябва да се борят за място в товарните самолети'
..
Потретвам се - Ако бизнеса за доставка на същият ден беше рентабилен щяха вече да го правят с малки самолети с пилот
Ако заплатата на пилота беше проблем за рентабилността вече щяха да са го направили без пилот, както писах и в предишният пост системите за автономно излитане и кацане скоро ще навършат 100 години
- 6 Харесвания
Коментар
Коментар