IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение


    Не вярвам. Скоти не е играч на дребно мисля - не го познавам,но не мисля че ще хвали акция докато продава. Верно че е груб понякога, то перфектни няма нали? Едно е сигурно за мен
    Инта, Тони, Zdravko, Скоти, Груича и още 7-8 от форума ама няма да кажа кои са си казват какво им е на сърце и ПЪРВО ОБЯВЯВАТ - после купуват. И аз така правя защото не мисля че нашите форумни мнения оказват каквато и да било причина за дългосрочна промяна в цената на акция. Краткосрочно Да - сигурен съм че всички четат.
    То кога купуват всички бият тупана после са малко по тихи при продаването

    чак кога се срине някоя акция почват да обясняват как те много отдавна са се оттървали от нея

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

      Скоти май е хвърлил картоните тука. Гледам че вече се не хвърля като за дузпа

      Сега се напиня в другите теми

      Не вярвам. Скоти не е играч на дребно мисля - не го познавам,но не мисля че ще хвали акция докато продава. Верно че е груб понякога, то перфектни няма нали? Едно е сигурно за мен
      Инта, Тони, Zdravko, Скоти, Груича и още 7-8 от форума ама няма да кажа кои са си казват какво им е на сърце и ПЪРВО ОБЯВЯВАТ - после купуват. И аз така правя защото не мисля че нашите форумни мнения оказват каквато и да било причина за дългосрочна промяна в цената на акция. Краткосрочно Да - сигурен съм че всички четат.
      Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

      Коментар


      • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение

        Последното им съобщение беше доста пестеливо затова взъникнаха и леки недоразумения.При рунд серия А мисля, че вече нещата ще добият по-ясна представа. И откъм цена и откъм акционерна структура.
        Благодаря за отговора, но тогава вече ще е късно мисля. Имам в предвид че акцията може рязко да промени цената си. Не бях на борсата по времето на Еларг но мисля че е много възможно някой да изсипе, след което цената да се промени значително ( надявам се нагоре и то ако нещата се развиват добре за компанията) след което ликвидността да изчезне напълно защото при преминаване от Сафе към акции, акциите остават нетъргуеми за нашета борса. Би трябвало да останат само дългосрочните инвеститори които могат да чакат няколко години докато спекулантите биха излезнали. Така си мисля Аз.
        Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

        Коментар


        • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
          Къде си Скоти
          Като гледам последните 10 дни само аз си купувам и още няколко човека от нашия отбор на биковете явно помагат с по няколко стотин бройки . Ако излезнат добри новини след няколко месеца продавача ще ни ги продава все по- скъпо. Сега поне се е навил.
          ​​​​
          Скоти май е хвърлил картоните тука. Гледам че вече се не хвърля като за дузпа

          Сега се напиня в другите теми

          Коментар


          • Къде си Скоти
            Като гледам последните 10 дни само аз си купувам и още няколко човека от нашия отбор на биковете явно помагат с по няколко стотин бройки . Ако излезнат добри новини след няколко месеца продавача ще ни ги продава все по- скъпо. Сега поне се е навил.
            ​​​​
            Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

            Коментар


            • Който има Фейсбук да чете порения пиар
              https://m.facebook.com/story.php?sto...00054226910682

              Коментар


              • Сега четох в икономист за украинската spaitech.net работят си хората

                Коментар


                • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
                  Аз щото съм тъп да питам. Как точно се правят оценки на подобни компании ? Ето:

                  https://www.investor.bg/a/524-indust...stvoto-v-sasht

                  Компанията е набрала 230 милиона и я оценяват за 2.2 млрд - почти 10 пъти отгоре.
                  При нас до тук 40 милки. Това означава ли че при евентуален рунд серия А трябва да се следят набраните средства и да се умножи по 10 да речем или по 5?
                  В статията чета че искали десетократно да увеличат производството.
                  Компанията е Skydio.
                  Последното им съобщение беше доста пестеливо затова взъникнаха и леки недоразумения.При рунд серия А мисля, че вече нещата ще добият по-ясна представа. И откъм цена и откъм акционерна структура.
                  Life won't wait for you.

                  Коментар


                  • Аз щото съм тъп да питам. Как точно се правят оценки на подобни компании ? Ето:

                    https://www.investor.bg/a/524-indust...stvoto-v-sasht

                    Компанията е набрала 230 милиона и я оценяват за 2.2 млрд - почти 10 пъти отгоре.
                    При нас до тук 40 милки. Това означава ли че при евентуален рунд серия А трябва да се следят набраните средства и да се умножи по 10 да речем или по 5?
                    В статията чета че искали десетократно да увеличат производството.
                    Компанията е Skydio.
                    Last edited by MrSi; 28.02.2023, 05:50.
                    Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                    Коментар


                    • Fieldfisher е Топ 20 на Times Law Firm, високо оценена фирма в класацията на European Financial Times Innovative Lawyers и многократно е номинирана за награди в области, включително разрешаване на спорове, M&A и IP. Много от нашите адвокати са признати от правните справочници като водещи професионалисти в своите области на специализация и ние сме на първо място в редица наши ключови практически области.
                      The funding will allow the pioneering cargo drone airline to launch Europe’s first middle-mile drone deliveries and cements a strategic partnership with UAE fund, SDF.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение

                        Доставките за тези малки общности и в момента се правят с малки евтини самолети с по един пилот и покупката на дрон за една торба пари едва ли скоро ще бъде избита от разликата в заплатите на пилота на самолета и управляващият дрона

                        Също така към тези малки общности пътуват и хора които не могат да бъдат возени с този дрон

                        Ето какво предлага Cessna в този диапазон

                        Cessna TTx
                        Цена: 733 950 долара
                        Продава се от: март 2013 г.
                        С едно зареждане изминава: 1 250 мили
                        Има най-високата поддържана скорост от всички самолети с един двигател – 434 км/час. Побира 4 души.

                        По интересното е че от този модел те са продали невероятните 300 броя за 10г което много ясно показва какъв е потенциала на тази ниша

                        Да не говорим че Китайците вече имат работещи модели и ще ги бият и на време на доставка и на цена

                        И преди го писах тази компания има шанс само ако почне да прави военни дронове и забрави тия щуротии с доставките

                        Ако се насочат към военна техника ще имат предимството че дори и китайците да имат по хубав и по евтин дрон ЕС ще купува от тях въпреки всичко

                        Не съм запознат, но вероятно има разлика в пистите. А пък цивилната употреба не пречи на военната. Характеристиките на това самолетче изглежда не са напълно ясни. Може да е имало секретен полет и някои тт-данни да се прикриват. Не можем да сме сигурни какво се случва. Борсовата игра си е преди всичко информация. Кесим си във форума и блеем за новинка. Забавна дейност. Аз затова не задълбавам на едно място. Не съм особено информиран, затова.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение
                          Като гледам развитието на нивата на автономност, Задкормилното устройство, особено в частта с товарните превози и такси услугите, ще е история до няколко години в технологично развитите страни. В технологично недоразвитите, но с пътища, ще си го караме с пушещи кюмбета, докато не ги забранят. А останалите без пътища, компактни субполярни общности с безкрайна нощ и кофти интернет, ще очакват с нетърпение дрон на синтетично гориво да им направи сейм дей деливъри, разчистили грижливо малката си заснежена писта. Може пък и да има смисъл цялото упражнение.
                          Доставките за тези малки общности и в момента се правят с малки евтини самолети с по един пилот и покупката на дрон за една торба пари едва ли скоро ще бъде избита от разликата в заплатите на пилота на самолета и управляващият дрона

                          Също така към тези малки общности пътуват и хора които не могат да бъдат возени с този дрон

                          Ето какво предлага Cessna в този диапазон

                          Cessna TTx
                          Цена: 733 950 долара
                          Продава се от: март 2013 г.
                          С едно зареждане изминава: 1 250 мили
                          Има най-високата поддържана скорост от всички самолети с един двигател – 434 км/час. Побира 4 души.

                          По интересното е че от този модел те са продали невероятните 300 броя за 10г което много ясно показва какъв е потенциала на тази ниша

                          Да не говорим че Китайците вече имат работещи модели и ще ги бият и на време на доставка и на цена

                          И преди го писах тази компания има шанс само ако почне да прави военни дронове и забрави тия щуротии с доставките

                          Ако се насочат към военна техника ще имат предимството че дори и китайците да имат по хубав и по евтин дрон ЕС ще купува от тях въпреки всичко


                          Коментар


                          • Като гледам развитието на нивата на автономност, Задкормилното устройство, особено в частта с товарните превози и такси услугите, ще е история до няколко години в технологично развитите страни. В технологично недоразвитите, но с пътища, ще си го караме с пушещи кюмбета, докато не ги забранят. А останалите без пътища, компактни субполярни общности с безкрайна нощ и кофти интернет, ще очакват с нетърпение дрон на синтетично гориво да им направи сейм дей деливъри, разчистили грижливо малката си заснежена писта. Може пък и да има смисъл цялото упражнение.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                              Незнам, дали ще лети или няма, но няма грам икономическа логика. Единствените варианти това начинание да се превърне в печеливш бизнес е да се разчита на някакви дотации по зелени политики, или на въвеждане на тотални забрани, свързани с конвенционалните транспортни средства. Предвид, че сме се нагледали на тонове ЕС абсурди, някой от по-горните варианти не би ме очудил. Естествено за сметка на получателя.
                              И въпреки това, за мен е загадка какво конкурентно предимство ще има дрон за 500 000, примерно, с някаква електрическа баничарка за 25 000, или с бус за 50 000 с много повече товароносимост, който прави директна връзка поръчка -- склад -- клиент, при положение, че дори и в България складовите площи са вече добре развити и пращят от стока.
                              Ако може някой чисто логистично да обясни как точно си ги представя да се случват нещата с дрона...
                              Не знам как е у вас, ама у нас задкормилното устройство е едно от най-големите пера в разходната част, че и са кът. А тук по спомени един оператор води 12 дрона

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                                Незнам, дали ще лети или няма, но няма грам икономическа логика. Единствените варианти това начинание да се превърне в печеливш бизнес е да се разчита на някакви дотации по зелени политики, или на въвеждане на тотални забрани, свързани с конвенционалните транспортни средства. Предвид, че сме се нагледали на тонове ЕС абсурди, някой от по-горните варианти не би ме очудил. Естествено за сметка на получателя.
                                И въпреки това, за мен е загадка какво конкурентно предимство ще има дрон за 500 000, примерно, с някаква електрическа баничарка за 25 000, или с бус за 50 000 с много повече товароносимост, който прави директна връзка поръчка -- склад -- клиент, при положение, че дори и в България складовите площи са вече добре развити и пращят от стока.
                                Ако може някой чисто логистично да обясни как точно си ги представя да се случват нещата с дрона...
                                Явно се разработва за райони без пътища - пустини, планини, джунгли, острови, тайгата, крайния север, степта. Пътищата са скъпи и изискват подръжка, докато малки писти могат да сигурят снабдяването на множество пунктове и общности извън цивилизацията. Разбира се с държавни дотации и прочие подкрепа. В много страни има такава политика.

                                Коментар

                                Working...
                                X