Г-н Груев до тук 13.8 милиона лева. Имаме още девет месеца да минем 70. Сега великденска промоция, на зима черен петък, нов шеф в САЩ, ново дружество за азиатския пазар, явно ще пия уиски на борда на яхтата. Лека. Утре успешна търговия.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шелли груп АД (A4L)
Collapse
X
-
Мечтите са безплатни, няма лошо, вервайте си, скоро ще разберете кой е режисьорът на трагикомедията Халтурко и как всички актьори са се изнизали в антракта, докато публиката е чакала финала, обляна в сълзи. Не мога да им го отрека де - уникална режисура - на час по лъжичка, уж случайно изпуснати точно на определен момент новина, платени инфлуенсъри за крушките им, включване на екипажа на яхтата (даже и едно прецакано са го вербували милото - то и бз това скоро не беше излизало на печалба, та сега без пари го прави, само за да си спомни едно време и да благодари, че са го светнали) и т.н.
А реалността - е, за реалността Тони е изпуснал да ви информира, а обикновено поства новините - те вижте се къде сте (статията е на Капитал, разбира се), вЕрвам, че сте мега "конкурентни" с тези цени и "иновации" - ма нишо де, тя играта така или иначе е друга - след като свършиха балъците на БФБ, да се прехвърли горещият картоф на немците. те, че са тъпи, тъпи са, ма едва ли са чак толкова тъпи, че с 5 платени инфлуенсара с по 3 крушки да оправдаят подобна цена на акцията. Буахаха
Умните крушки са един от най-лесните и достъпни начини за човек да започне да прави дома си "смарт". Те заменят традиционните, могат бързо и лесно да бъдат контролирани през смартфон, часовник или глас и предоставят възможности като промяна на силата на светлината и цвета. Пазарът вече предлага безброй модели, а ние подбрахме няколко, като се фокусирахме върху традиционния цокъл Е27.
Преди да започнем, няколко уточнения за начинаещите: yмнитe крушки се дeлят нa двa типa - едните ползват тъй наречения хъб, през който се свързват с интepнeт (и който се купува отделно), и такива, които се cвъpзвaт директно към pyтepa.
Освен това те са по-скъпи от традиционните, но пък имат по-голям живот и харчат по-малко енергия, така че в дългосрочен план са добра инвестиция. Някои от моделите тук са само с бяла светлина, а други са цветни.
Силата на старите крушки (с жичка) се измерваше във ватове, но при смарт вариантите говорим за лумени - колкото по-високи са те, толкова по-ярка светлина предлагат. Тук изброените модели отговарят на около 60 вата и малко нагоре (около 800 лумена). Друг важен фактор е цветната температура, която може да се контролира през смартфона. По-високите температури - до 8500К, са като силни офис светлини, докато по-меките - към 2500К, предполагат мека светлина и уют.
И не на последно място - потребителят може да купи модели от различни производители и за да не ги контролира от отделни апове, може да ги събере в групи или стаи през съпътстващо общо приложение и да ги контролира с глас през Google Assistant или Alexa. През софтуера също така крушките могат да бъдат управлявани дистанционно и настройвани да се включват или изключват в определено време и условия. Те могат да бъдат интегрирани и с други устройства в умния дом като сензори, камери, термостати и т.н. Умни крушки се продават онлайн и в специализираните магазини за техника.
Philips Hue
Philips е абсолютният лидер на пазара на умни крушки, тъй като навлезе рано на него и постоянно развива предложенията си. Продуктите на компанията не са най-евтините и използват хъб - т.нар. bridge, който струва допълнително. Но пък приложението на компанията предоставя най-много функционалности. Могат да се продават в стартов комплект от няколко крушки и хъб (към 170 лв. за две крушки с бяла светлина и хъб), а може да бъдат намерени отделно и на цена от 40 лв. нагоре (за тези с бяла светлина). Цветните са по-скъпи. Могат да бъдат контролирани с глас и да се интегрират в най-различни смарт системи за дома, поддържат геолокация, а животът им е над 25 000 часа според производителя.
TP Link Tapo
Tapo e по-евтиният вариант екосистема за умен дом на TP-Link (другата е Kasa) и съответно умните крушки от нея предлагат по-малко възможности. Но пък са напълно достатъчни като функционалност за почти всеки потребител. Те не се нуждаят от хъб, могат да бъдат контролирани през приложението Tapo и с глас, но не поддържат геолокация, т.е. не могат да се включат автоматично, когато установят, че потребителят се прибира у дома. Предимството е цената им - тази с бяла светлина струва към 22 лв., а цветната - към 28 лв.
IKEA Tradfri
Мебелният гигант навлезе на пазара на умно осветление преди няколко години и успя да спечели почитатели най-вече заради достъпните продукти. Платформата на компанията за умен дом Tradfri също използва хъб, а цената му с две крушка с бяла светлина и димер (регулаторът на мощността) е 130 лв. Отделно крушката се продава за 20 лв. Може да бъде управлявана с глас през Google Assistant или Alexa.
Xiaomi Mi Smart LED Bulb Essential
Essential е по-евтиният вариант на крушките на китайската компания, които се предлагат както под марката Xiaomi, така и под Yeelight. Свързват се директно с wifi мрежата през приложението Mi Home, което дава редица опции като регулиране на осветеността, температурата и цвета. Има и запазени определени сценарии - за парти, романтична вечеря и т.н. Работи и с Google Assistant, Alexa и Apple HomeKit. Тук се предлага основно един продукт Essential - цветна крушка на цена 29-39 лв. в зависимост от промоциите.
Shelly Duo
Shelly Duo e офертата на българската компания Allterco Robotics при смарт крушките. Продуктът предлага основните функционалности, които може да търси всеки потребител, а производителят дори дава живот от 30 000 часа. Всичко може да се контролира през приложението на Allterco като график на потребление, сезон и т.н. Shelly Duo има два режима на светлина - студено бяло и топло бяло. Цената й е 22 лв.
Broadlink Bestcon
Bestcon e линията продукти за умен дом на китайската компания Broadlink. Смарт крушките работят без нужда от хъб и се предлагат както с бяла светлина, така и цветни. Имат всички основни функционалности през приложението - регулируема светлина и цвят, сценарии спрямо частта от деня или ситуацията, график и т.н. Цената за четири бели крушки е към 70 лв., докато цветната е около 30 лв.
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yori Разгледай мнениеA ако се отпуши и американския пазар...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Да питам ли пак под сурдинка;- А маржа, а маржа колко беше?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
+1, явно добрите новини не спират!
числото 11 беше до вчера
да НЕ хейтваме Хари и Грую предлагам
Благодаря
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Да питам ли пак под сурдинка;- А маржа, а маржа колко беше?
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
Перфектни! Все така да продължаватТе за Q1 (дето няма Коледа и Черен петък) са продали повече устройства отколкото за цялата 2019г.
Да питам ли пак под сурдинка;- А маржа, а маржа колко беше?
Коментар
-
Мдаа, правилно се притеснявах дали имаме достатъчно преопаковачна хартия
Мисля че все повече хора ще узряват за идеята, че на компания с подобен растеж, в подобен сектор, по й мяза Р/Е 25-30 , а не 12 на колкото упорито се търгуваше след годишния консолидиран и бях "принуден" да допълня
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение"УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
На база на предварителни консолидирани данни за първото тримесечие на 2021 г., с настоящото Ви уведомяваме следното: Към края на първото тримесечие на 2021 г. “Алтерко” АД отчита на консолидирана база приходи от продажби на устройства в размер на 13.8 милиона лева, което представлява увеличение с 91% спрямо същия период на 2020 г. Данните са на база продадени от дъщерните дружества на компанията IoТ устройства и не включват приходи от продажби на телекомуникационни услуги на азиатския пазар. Основна част от посочените приходи са формирани от продажби на продукти от серията за автоматизация на дома Shelly, които отчитат увеличение със 114 % спрямо същия период на миналата година. Брандът регистрира продажби на общо 610 664 броя устройства в световен мащаб, от които 594 251 броя на европейския и 16 413 на американския пазар, възлизащи на обща стойност от 12 696 хил. лева. Предстои дружеството да оповести окончателни данни за първото тримесечие на 2021 г. на консолидирана база в законово установения срок – до края на месец май 2021 г."
числото 11 беше до вчераLast edited by tony1975; 05.04.2021, 18:11.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение"УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
На база на предварителни консолидирани данни за първото тримесечие на 2021 г., с настоящото Ви уведомяваме следното: Към края на първото тримесечие на 2021 г. “Алтерко” АД отчита на консолидирана база приходи от продажби на устройства в размер на 13.8 милиона лева, което представлява увеличение с 91% спрямо същия период на 2020 г. Данните са на база продадени от дъщерните дружества на компанията IoТ устройства и не включват приходи от продажби на телекомуникационни услуги на азиатския пазар. Основна част от посочените приходи са формирани от продажби на продукти от серията за автоматизация на дома Shelly, които отчитат увеличение със 114 % спрямо същия период на миналата година. Брандът регистрира продажби на общо 610 664 броя устройства в световен мащаб, от които 594 251 броя на европейския и 16 413 на американския пазар, възлизащи на обща стойност от 12 696 хил. лева. Предстои дружеството да оповести окончателни данни за първото тримесечие на 2021 г. на консолидирана база в законово установения срок – до края на месец май 2021 г."Те за Q1 (дето няма Коледа и Черен петък) са продали повече устройства отколкото за цялата 2019г.
- 5 Харесвания
Коментар
-
"УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
На база на предварителни консолидирани данни за първото тримесечие на 2021 г., с настоящото Ви уведомяваме следното: Към края на първото тримесечие на 2021 г. “Алтерко” АД отчита на консолидирана база приходи от продажби на устройства в размер на 13.8 милиона лева, което представлява увеличение с 91% спрямо същия период на 2020 г. Данните са на база продадени от дъщерните дружества на компанията IoТ устройства и не включват приходи от продажби на телекомуникационни услуги на азиатския пазар. Основна част от посочените приходи са формирани от продажби на продукти от серията за автоматизация на дома Shelly, които отчитат увеличение със 114 % спрямо същия период на миналата година. Брандът регистрира продажби на общо 610 664 броя устройства в световен мащаб, от които 594 251 броя на европейския и 16 413 на американския пазар, възлизащи на обща стойност от 12 696 хил. лева. Предстои дружеството да оповести окончателни данни за първото тримесечие на 2021 г. на консолидирана база в законово установения срок – до края на месец май 2021 г."
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар