If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Идва ли времето да става пак интересно движението на акцията на Алтерко Да видим отчета и конфърънс кол-а утре
Акцията е на нивата, на които беше в началото на ноември 2021, година и половина на едно място, а бизнеса? На трейлинг база приходите тогава са били 53,834млн лв, сега според предварителните данни на трейлинг база са вече 103,676млн. лв. За година и половина на мен ми звучи добре
Супер, съгласен съм с Вас за анализите. Ще ми бъде интересно да прочета, ако има такъв анализ за ефекта от смяната на името!
А според мен мястото на форумите е хората да изказват мнението си по различните въпроси, и както се казва "в спора се ражда истината"!
Личния ми избор е да се доверя на мениджмънта на компанията, вместо да се напъвам да раждам.
Винаги ще има недоволни, а "Алтерко" не е разпознавам бранд извън България.
Фейсбук стана Мета,въпреки това мисля че много от инвеститорите ще са против.
Трансформацията на Фейсбук в Мета е много по-различна. Това което имам предвид е, че Индитекс не става Зара или Бершка, или Масимо Дути и т.н. Майкрософт не става Уиндоус, Шварц Груп не става Кауфланд или Лидъл и т.н. Има множество такива примери. По-скоро има обратната трансформация именно гореопоменатата е една такава. Това е желанието да се разграничиш от това, с което си станал известен, за да покажеш, че си много повече! Тук ставаш компанията управлаваща платформите на бъдещето. Гугъл става Алфабет, за да не бъдат асоциирани с търсачката.
Тук имаме бранда Шели, чиято разпознаваемост сред клиентите расте от година на година -> супер! Но ако се върнем само преди десетина години, това име е било само име върху дъската с плановете за бедещо развитие. Предполагам си спомняте какъв беше основния бизнес на компанията преди време, като тук имаме ключова трансформация на бизнеса. Ама тя не се е осъществила под името на Тераком, а под името Алтерко (Ал Тера Компанис). Ами ако след пет години години се появи нова такава възможност пред компанията. Началото на компанията е от преди 20 години и вече има такава ключова трансформация. Според мен бъдеща трансформация би била много по-лесна под сегашното име, отколкото под компания носеща името на бранда си. Не казвам, че трябва да се прави промяна в посоката, напротив има огромен потенциал за развите в това направление. Просто колкото повече го мисля от вчера до днес, толкова повече си мисля, че това не е стъпка в правилната посока. Същевременно на мен името Алтерко ми харесва, а новото име не. Може и аз да имам някакво изкривяване, ама това Шели Груп ми звучи, като всичките тези фирмички, които доставят вафли и прахове по магазините.
На предишни ОСА беше изразена теза, че така компанията и акцията ще бъде по-добре разпозната от инвеститори и доволни от продуктите й клиенти. Говорим предимно за външните пазари /борсата във Франкфурт на този етап/. Има логика като се замислиш. Не съм специалист по този въпрос и затова съм склонен да се доверя на преценката на мениджмънта и консултантите му.
Хубавото на българина е, че разбира от политика, футбол и маркетинг.
При немците не е така - наемат експерти да им правят анализи.
Проследих последните няколко събития и нямам спомен да е дискутирана промяна на името на компанията, ама може да съм бил прекалено екзалтиран от позитивните неща и да ми е минало между ушите Една от причините за излизането на борсата във Франкфурт бе именно поради търсенето на възможност за инвестиране в компанията от страна на доволни клиенти. От тогава до сега в Германия са изтъргувани 2,5% от капитала на компанията или почти 7% от ФФ. Дали е много или малко не знам, нямаме друга такава компания, с която да го сравним. Не знам и каква част е била купена и продадена обратно. Според мен компанията много правилно насочва усилия за популяризирането си, чрез участието си на форуми за инвеститори. Аз също не съм специалист просто ще изкажа мислите си по повод смяна на името. За година, година и нещо е работено за едно име, сега ще трябва да е ново. Повечето конспекти се движат по азбучен ред, досега компанията е стояла в началото, новото име ще я измести от челните позиции. Не твърдя, че познавам историята на всички големи световни компании, но не се сещам за нито една, която да се е прекръстила, защото търговската и марка е станала известна. И на последно място, това Груп и Холд имам чувството, че само по нашите ширини е символ!
Фейсбук стана Мета,въпреки това мисля че много от инвеститорите при Алтерко ще са против.
На предишни ОСА беше изразена теза, че така компанията и акцията ще бъде по-добре разпозната от инвеститори и доволни от продуктите й клиенти. Говорим предимно за външните пазари /борсата във Франкфурт на този етап/. Има логика като се замислиш. Не съм специалист по този въпрос и затова съм склонен да се доверя на преценката на мениджмънта и консултантите му.
Проследих последните няколко събития и нямам спомен да е дискутирана промяна на името на компанията, ама може да съм бил прекалено екзалтиран от позитивните неща и да ми е минало между ушите Една от причините за излизането на борсата във Франкфурт бе именно поради търсенето на възможност за инвестиране в компанията от страна на доволни клиенти. От тогава до сега в Германия са изтъргувани 2,5% от капитала на компанията или почти 7% от ФФ. Дали е много или малко не знам, нямаме друга такава компания, с която да го сравним. Не знам и каква част е била купена и продадена обратно. Според мен компанията много правилно насочва усилия за популяризирането си, чрез участието си на форуми за инвеститори. Аз също не съм специалист просто ще изкажа мислите си по повод смяна на името. За година, година и нещо е работено за едно име, сега ще трябва да е ново. Повечето конспекти се движат по азбучен ред, досега компанията е стояла в началото, новото име ще я измести от челните позиции. Не твърдя, че познавам историята на всички големи световни компании, но не се сещам за нито една, която да се е прекръстила, защото търговската и марка е станала известна. И на последно място, това Груп и Холд имам чувството, че само по нашите ширини е символ!
Това пък сега откъде дойде? Името си е супер според мен, защо трябва да се сменя? Има позитивен имидж, или със сигурност няма негативен! Започнаха да работят по разни инвеститорски форуми, където хората започват да чуват името, да следят информацията за компанията и изведнъж им даваш нещо различно! Ще ми бъде интересно да споделите Вашето мнение
На предишни ОСА беше изразена теза, че така компанията и акцията ще бъде по-добре разпозната от инвеститори и доволни от продуктите й клиенти. Говорим предимно за външните пазари /борсата във Франкфурт на този етап/. Има логика като се замислиш. Не съм специалист по този въпрос и затова съм склонен да се доверя на преценката на мениджмънта и консултантите му.
Общото събрание на акционерите променя фирмата на Дружеството от“АЛТЕРКО”на ШЕЛЛИ ГРУП ,изписвано на латиница (включително правната форма) по следния начин:SHELLYGROUPPLC.
Това пък сега откъде дойде? Името си е супер според мен, защо трябва да се сменя? Има позитивен имидж, или със сигурност няма негативен! Започнаха да работят по разни инвеститорски форуми, където хората започват да чуват името, да следят информацията за компанията и изведнъж им даваш нещо различно! Ще ми бъде интересно да споделите Вашето мнение
Общото събрание на акционерите променя фирмата на Дружеството от“АЛТЕРКО”на ШЕЛЛИ ГРУП ,изписвано на латиница (включително правната форма) по следния начин:SHELLYGROUPPLC.
Увеличава капитала на Дружеството от 17999999 лева на 18050980 лева чрез публично предлагане на 50981броя безналични обикновени поименни акции с право на глас, с право на дивидент и на ликвидационендял,съразмерно на номиналната им стойност, с номинална стойност 1 (един) лев всяка, по реда на чл. 112, ал. 3 от ЗППЦК, при следните условия: (i)Право на участие в увеличението на капитала имат всички лица, наети по трудовоправоотношение или договор за управлениев Дружествотои/или неговo дъщернo дружествo, регистрирано на териториятана Република България, с изключение на членовете на Съвета на директоритена Дружеството
Коментар