IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шелли груп АД (A4L)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
    ДАли ще чукнем 30 евро днес?
    С летящ старт прескочи нивото - 30,10 Е/бр.
    мненията ми не са препоръка за каквито и да е действия

    Коментар


    • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
      ДАли ще чукнем 30 евро днес?
      Това чукане ли чакаше ???

      Коментар


      • Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
        Key Ru , г-н Димитров често на събранията напомня че е поел ангажимент да разпределя малка част(до 10%) от печалбата за дивидент. г-н Димитров е казвал, че раздаването на малък дивидент е по-добър начин да възнаградят големите акционери, отколкото те да трябва да осребряват акции, а и този факт че голям акционер продава, може да не се приеме добре от пазара. Предполагам, че тази традиция ще се запази - сумата не е толкова голям %, за да повлияе на растежа на компанията, но предложението ви е добро. Всъщност раздаването на допълнителни акции се извършва на база неразпределена печалба, а тя е достатъчно и дивидента няма да попречи, стига да има желание. Може би трябва да помислят за раздаване на 1/1 или 2/1 акции и дано това помогне на ликвидността, стига да не им причини някакви главоболия във Франкфурт. Издаването на доп. акции + раздаването на дивидент едновременно, нe са чужди за БФБ - сещам се за Корадо и ЕМКА и разбира се групата на Стара планина. Чисто психологически, особенно на БГ пазара, цена над 60-70лв може да има възпиращ характер, особенно за по-малки участници, желаещи да открият позиция и на БФБ може да кажем, че вероятно ще повлияе нa ликвидността - за Франкфурт нe мога да изкажа мнение.

        Добра идея, дано четат!

        п.п. някъде на тази Ксетра вижда ли се коя компания очаква листване на акциите си там. Много утихнаха нещата, а януари отминава!?
        Съгласен съм с Вас колега. Написанато от мен е провокирано от заобикалящата ни реалност и премените в компанията. От компания за 20млн се превърна в компания за милиард и няколко пъти по 20млн. Ето миналата година на двамата основни акционери им се наложи да продадът пакети, за да задоволят търсенето. Същевременно има бонусна схема с акции за мениджмънта на компанията, които те ще могат да реализират. Занапред според мен ще започнем да виждаме все по-често продажба на акции от тяхна страна, защото търсенето от институционални инвеститори ще започне да се увеличава. Както бе коментирано, за момента са оставали извън полезрението на определени инваститори, заради малката капитализация. Затова би ми било интересно мнението на по-голям кръг от малките инвеститори по темата.

        Относно Ксетра не зная. Не съм си правил труда да търся такава информация там.

        Коментар


        • Ейй, не го оставихте на мира този китайски ребрандировач и гаражен търговец

          Коментар


          • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
            ДАли ще чукнем 30 евро днес?
            В Германия може би - 29.9. Тук ще мине време - хората прекалено лесно си дават хартиите и те летят в Германия

            Коментар


            • ДАли ще чукнем 30 евро днес?

              Коментар


              • Key Ru , г-н Димитров често на събранията напомня че е поел ангажимент да разпределя малка част(до 10%) от печалбата за дивидент. г-н Димитров е казвал, че раздаването на малък дивидент е по-добър начин да възнаградят големите акционери, отколкото те да трябва да осребряват акции, а и този факт че голям акционер продава, може да не се приеме добре от пазара. Предполагам, че тази традиция ще се запази - сумата не е толкова голям %, за да повлияе на растежа на компанията, но предложението ви е добро. Всъщност раздаването на допълнителни акции се извършва на база неразпределена печалба, а тя е достатъчно и дивидента няма да попречи, стига да има желание. Може би трябва да помислят за раздаване на 1/1 или 2/1 акции и дано това помогне на ликвидността, стига да не им причини някакви главоболия във Франкфурт. Издаването на доп. акции + раздаването на дивидент едновременно, нe са чужди за БФБ - сещам се за Корадо и ЕМКА и разбира се групата на Стара планина. Чисто психологически, особенно на БГ пазара, цена над 60-70лв може да има възпиращ характер, особенно за по-малки участници, желаещи да открият позиция и на БФБ може да кажем, че вероятно ще повлияе нa ликвидността - за Франкфурт нe мога да изкажа мнение.

                Добра идея, дано четат!

                п.п. някъде на тази Ксетра вижда ли се коя компания очаква листване на акциите си там. Много утихнаха нещата, а януари отминава!?
                Last edited by tony1975; 29.01.2024, 08:59.

                Коментар


                • Колеги, аз по скоро бих искал да повдигна една друга тема на разговор, с оглед на това, че ние малките инвеститори имаме представител в борда на директорите, а и знам, че той чете темата. Печалбата за миналата година ще е ясна в края на следващия месец, ама какво е вашето мнение за това какво да се случи с нея? Наясно съм, че ние трудно бихме могли да формираме политиката на компанията, но пък струва ми се, че може да се получи конструктивен разговор. Някои хора имат желание за дивиденти, аз лично мисля, че би било добре компанията да увеличи капитала с тези или част от средствата и да увеличи броя на акциите. 18млн акции ми се струват малко. Според мен е излишен данъка за дивидента, същевременно едно евентуално увеличение на капитала би било съпътствано от някакви такси. Какви биха били, най-вероятно ще объркам нещо, ако гледам тарифата на БФБ, затова ако г-н Мартинов има желание може да се включи и да бъде по-конкретен. Дали по-голям брой акции няма да раздвижи още повече търговията, същевриминно парите ще останат в компанията!

                  Коментар


                  • Колеги, ще изкажа мнение по темата с транспорта. Ще започна с това, че не съм мениджър логистика в компанията и думите ми са просто на страничен наблюдател. Може продуктите да са малки и леки, ама 3-4млн. бройки са огромен обем стока и това не се транспортира със самолет. Моето мнение е, че не по-малко от 90%, за да не кажа и 100% от продукцията се транспортира по море. Следващото е, че на година се губят 2-3-4 хиляди контейнера, защото падат в моретата, като има и други рискове, поради тази причина се правят застраховки на товарите! Следващото е колко контейнеровоза са пленени и колко сте чули да са на Мерск, МСЦ или Евергрийн (те последните по-скоро да запречат Суецкия канал). Избора на голяма компания, която има различен подход към сигурността е още едно нещо, което може да намали риска. Това и с оглед на застраховането, риска Хути, клони към нула според мен!
                    Относно смяната на маршрутите на корабите да заобикалят Африка, безспорно има разлика в цената. Продуктите са с мълак обем и един 40 футов контейнер събира десетки хиляди бройки, поради тази причина съм убеден, че разликата от няколко хиляди долара ще се отрази, като едноцифрени центове на еденична бройка!
                    Last edited by Key Ru; 28.01.2024, 23:25.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

                      Като се затвори прозореца ще излизаме през вратата.
                      Като гледам обемите , вратата че е бая тесна.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Майстора233 Разгледай мнение

                        Геополитиката показва голям риск,
                        просто в момента сме в прозорец , който в един момент ще се затвори.
                        Като се затвори прозореца ще излизаме през вратата.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Майстора233 Разгледай мнение

                          Геополитиката показва голям риск,
                          просто в момента сме в прозорец , който в един момент ще се затвори.
                          И като се затвори прозореца идва апокалипсиса, всички лягаме и умираме ! Хайде малко по сериозно, в инвестиционен форум сме все пак !
                          Last edited by Zdravko74; 28.01.2024, 18:50.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от RInvestor Разгледай мнение

                            Че то на кой продуктите не се правят в Китай?? Засега геополитиката и пазарите не предсказват голям конфликт, след изборите в САЩ ще оценим пак
                            Геополитиката показва голям риск,
                            просто в момента сме в прозорец , който в един момент ще се затвори.
                            Last edited by Майстора233; 28.01.2024, 16:25.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
                              Продуктите като се правят в Китай, как оценявате риска покрай хутите?
                              Че то на кой продуктите не се правят в Китай?? Засега геополитиката и пазарите не предсказват голям конфликт, след изборите в САЩ ще оценим пак

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

                                Май клони към нула - трнспортът е със самолети доколкото аз знам. Продуктите са относително малки и леки.
                                Предполагам, че поне половината им е с морски транспорт
                                старите продукти, на които могат да предвидят във времето нуждите и за които е направена една година напред производствена програма най-вероятно са с морски
                                друг е въпроса с изместването на транспортните потоци и оскъпяването им дали няма да ги прехвърлят на въздушен
                                само предположения
                                Last edited by Yori; 28.01.2024, 12:23.

                                Коментар

                                Working...
                                X