Първоначално изпратено от Грую Груев
Разгледай мнение
1. Че са китайски ребрандировачи, е ясно само в твоята глава. За да са такива, покажи аналог на техен продукт с друга, китайска марка? Сравненията с Епъл, Нвидиа и т.н. са пак само в твоята глава и на данетчо. Ти ползвал ли си техния апп? Щото аз от няколко години го ползвам ежедневно, и старата версия преди и новата сега, както и десетина от продуктите им. И оплаквания нямам. Никакви. Ти вероятно нищо тяхно не си ползвал, но иначе мнение имаш. Най-много ги обичам такива философи.
2. Продажбите. Какво да ти кажа - от 2017 до 2023 са 7 години. Реализират ръст всяка година. Случайност викаш... Колко е ниска базата и колко високо могат да стигнат едва ли си точно ти човекът, който може да го каже. Пазарът опредлено има потенциал, доколко той ще се осъществи и дали няма да излезе някоа по-нова и интересна "играчка" само времето ще покаже. Определено имам повече доверие за преценката на пазара на хора от бранша, отколкото на твоята, която се гради на... Кажи ми на какво, че не се сещам? Тук всеки си има своите очаквания и на база на тях се формира цена и търговия. Вероятно няма да си изненадан, че така се случва с всички борсово-търгувани компании.
3. Това за маркетирането и балъчетата се чудя как да го коментирам. Сещам се за едни хора по кръчмите и на пейките пред входовете на панелките, пиещи течности с неясен произход, дето световния заговор е срещу тях, но никой не може да ги прецака и измами. Искрено се надявам, че не си един от тях, но като чета какво си написал започвам да се колебая...
Коментар