IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕЛАНА и проблем с намаляващо салдо в COBOS

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • i pri men sa go pravili tova s malkite sumi ot ben4a.Az im kazvam a pak te ne e vazmojno kazvam im ne sam targuval ot 10 sesii i mi se gubqt malki sumi a otgovora im be6e ne e iztekal setalmenta e kav e toq setalment.

    Коментар


    • Той не е само при тях!
      На 19.12.'07 ми беше изчезнал половината кеш при друг посредник. Оправиха нещата едва на следващия ден.

      Коментар


      • Този проблем го има наистина и това е една от причините Ебана да са ми "любимци".
        Life won't wait for you.

        Коментар


        • ЕЛАНА и проблем с намаляващо салдо в COBOS

          За да не пиша глуости просто ще предам едно към едно кореспонденцията ми до този момент с г-н Димитър Георгиев:

          Уважаеми г-н Георгиев,

          По някакво странно стечение н обстоятелствата от няколко дни насам по сметката ми в COBOS (клиентски номер 6000003505) наблюдавам странното явление салдото, с която разполагам всеки ден да намалява и то без моята намеса.

          Възможно е аз самият да греша някъде в сметките, но вече от няколко дни нямам сключени сделки, всички сетълмънти би трябвалода са приключили отдавна, но въпреки това салдото ми от малко над 70 лева по някакъв "случаен" начин всеки ден намалява. В момента сумата, която виждам в COBOS е точно 68.46лв.

          Настоявам за обяснение по въпроса!

          С уважение,
          <<< Иван Давидов >>>
          Ето и отговорът:

          Здравейте,



          Грешката е изцяло наша, имахме технически проблем с „наливането” на салдата от счетоводната ни система в КОБОС-а. В момента би следвало салдото ви да е реално и мисля, че няма проблеми. Ако все пак имате проблеми, не се колебайте да се свържите с мен отново.



          Поздрави...

          (следват поредица телефони и стандартен мейл подпис)
          Този технически проблем вече стигна до ръба на чашата. От близо две години съм клиент на ЕЛАНА, но да ме обират (предполагам и не само мен) по толкова явен начин...

          Наистина е време да си сменя посредника!
        Working...
        X