Лихвоточки
Абе стига сте се вайкали , ами се съберете и направете нещо. Тази тема тече толкова време,
а нищо не е направено.Трябва да създаде сдружение, да се наемат адвокати, да се изготвят предложения за решаване на проблема, да се ангажира лице , което да отговаря за дейността на сдружението, да привлечат известни личности, да се търсят, контакти с политици и медии.
Всички знаят , че нещо трябва да се направи, но никой не иска да жертва дори и минимални пари и време , всеки иска някой друг да поеме отговорността. Така нищо няма да стане,а все пък се отнася за вашите интереси, които ако се замислите хич не са малки: ако жкзл се търгуваха на борсата , щяха да
имат цена поне 20 стотинки за лев, това прави 20000лв на 100000лв. номинал . Тези пари въобще не са малко, ако нещата зависеха само от отделния собственик , сигурно щяха да се палят пред
парламента, обаче понеже се отнася до общи дела по стара традиция всеки се надява някой друг да се занимава с общите работи, а той да си кюти и накрая да си продаде записите на висока цена. Така нищо няма да стане, ще ви цакат още много. Вземете пример от собствениците на компенсаторни записи и инвестиционни бонове , които направиха сдружения и горе - долу изкараха някой лев.
Сега идват избори, помислете коя полтическа сила може да поеме ангажимент да оправи нещата, потърсете лица, които имат икономически интерес от жкзл да имат висока цена, помислете за обжалване на проектозакона пред Конституционния съд , потърсете правни корифей, които да заведат
индивидуални дела за накърнени интереси от отказа жкзл да се търгуват на борсата, не може Сулю
и Пулю да отказава да търгува инструменти , които по закон и решение на ВАС трябва да се търгуват
на борсата. Който намери добри адвокати и добра схема, по която да докаже вреди , яко ще осъди държавата. Направете тези неща и ще останете доволни.
Абе стига сте се вайкали , ами се съберете и направете нещо. Тази тема тече толкова време,
а нищо не е направено.Трябва да създаде сдружение, да се наемат адвокати, да се изготвят предложения за решаване на проблема, да се ангажира лице , което да отговаря за дейността на сдружението, да привлечат известни личности, да се търсят, контакти с политици и медии.
Всички знаят , че нещо трябва да се направи, но никой не иска да жертва дори и минимални пари и време , всеки иска някой друг да поеме отговорността. Така нищо няма да стане,а все пък се отнася за вашите интереси, които ако се замислите хич не са малки: ако жкзл се търгуваха на борсата , щяха да
имат цена поне 20 стотинки за лев, това прави 20000лв на 100000лв. номинал . Тези пари въобще не са малко, ако нещата зависеха само от отделния собственик , сигурно щяха да се палят пред
парламента, обаче понеже се отнася до общи дела по стара традиция всеки се надява някой друг да се занимава с общите работи, а той да си кюти и накрая да си продаде записите на висока цена. Така нищо няма да стане, ще ви цакат още много. Вземете пример от собствениците на компенсаторни записи и инвестиционни бонове , които направиха сдружения и горе - долу изкараха някой лев.
Сега идват избори, помислете коя полтическа сила може да поеме ангажимент да оправи нещата, потърсете лица, които имат икономически интерес от жкзл да имат висока цена, помислете за обжалване на проектозакона пред Конституционния съд , потърсете правни корифей, които да заведат
индивидуални дела за накърнени интереси от отказа жкзл да се търгуват на борсата, не може Сулю
и Пулю да отказава да търгува инструменти , които по закон и решение на ВАС трябва да се търгуват
на борсата. Който намери добри адвокати и добра схема, по която да докаже вреди , яко ще осъди държавата. Направете тези неща и ще останете доволни.
Коментар