Оловните акумулатори ще са аут до 3-4-5-6-7-8-9-10 г. Зависи дали петрола ще се запази скъп ще се качи или ще падне.
Новите акумулатори са с литии, а не с олово, така че нищо чудно, че акциите на тизи компонии и сомото олово но световните пазари пада. Просто надеждата за бъдещ бизнес изчезва бързо, като дим.
Ето какво казва един каращ вече хибриден автомобил.
http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=4&pcat=5&id=25
До 5 г. може автомобилния парк на запад да е обновен, но надеждата за оловните акумулатори да изчезне преди товал
Които ги търгува на p/e над 5 да се замисли.
Пенсионните фондове до си уволнят менеджърите, които ги навряха където се вижда края, а няма излизане.
Не е препоръка. Разбира се нямам "уловни" акции.
Новите акумулатори са с литии, а не с олово, така че нищо чудно, че акциите на тизи компонии и сомото олово но световните пазари пада. Просто надеждата за бъдещ бизнес изчезва бързо, като дим.
Ето какво казва един каращ вече хибриден автомобил.
Когато колата тръгне – работи само електрическият мотор. Колата може да измине няколко километра само на ток. Така при градски условия където тръгвате-спирате, тръгвате-спирате, нормална кола би имала разход достигащ над 18 на сто (при 5л на час в спряно положение и 18км/ч средна скорост), докато хибридната кола може да се държи дори по-добре отколкото на извънградско и да достигне разход от 3-4 на сто.
До 5 г. може автомобилния парк на запад да е обновен, но надеждата за оловните акумулатори да изчезне преди товал
Които ги търгува на p/e над 5 да се замисли.
Пенсионните фондове до си уволнят менеджърите, които ги навряха където се вижда края, а няма излизане.
Не е препоръка. Разбира се нямам "уловни" акции.