IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браунов газ-истина или измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    20С+ на1 кг вода са 82,36 kJ енергия. Водата не ти е въздух, zarco.
    Не си отговорил на въпроса: 20°С стайна температура ли е или е подгряване? И ако 20°С ти е подгряване, колко ти е стайната температура ... колкото рекордната януарска във Верхоянск може би: -79°С или колко?

    Коментар


    • 20С+ на1 кг вода са 82,36 kJ енергия. Водата не ти е въздух, zarco.

      Коментар


      • бай Промо

        Вземи го изкаря този 9 клас най после тогава, нeщо си го прескочил.
        Last edited by supertrader; 08.02.2016, 21:40.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Колкото има формула за въздух, толкова и за браунов газ има.
          Всъщност химичните формули са правени за изчислителни цели, и понеже едно време повечето изчисления са правени на хартия, формулите са били съставяни да са удобни за работа и изчисления на хартия.
          И понеже днес вече никой не смята каквото и да е на хартия, нито работи на такава, 'формулите' може се формализират директно в явен вид за представяне в компютър.
          За въздуха разписването на компонентите в машината за изчислителни цели не е чак толкова страшно и невъзможно (не че поощрявам феновете на брауновия газ да правят подобни изпълнения).
          Common-Air = [[N2,78],[O2,20],[Ar,0.93],[CO2,0.04],[Ne,0.002],[He,0.0005],[CH4,0.0002],[Kr,0.0001],[H2,0.00006]].
          Всякакви смеси на въздух може да се направят изчислими и да се сравняват или да се подават на някакъв реактор, като напр. термо-водородната машина-чудо на колегата (не, че го виждам да ускори топлообмена през ламарината на гърнето до скоростта на горене на водорода - което, обаче не е мой проблем).
          Last edited by бай Промо; 08.02.2016, 18:56.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Той не може да разбере за какво става въпрос ...
            Както и ти, че отнемането на топлина от ауспуха и усвояването на тази топлина за каквото и да било не е генериране на водород ... както и че скоростта на топлообмен през каквото и да е е много по-бавна от скоростта на иделано горене на водород. Разликата в скоостите е от няколко порядъка. Няма как да сложиш на каруца реактивен двигател, и всичко да е точно.
            Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            ... не разбират един прост климатик как работи и как изпомпва - прехвърля топлина от по студено в по топло, прави по студеното още по студено а топлото още по топло.
            Това което разбирам ми е предостатъчно, че с термопомпи и суитчове се занимават изключително негрмотнти лица, учили физика до 9-ти клас, най-вероятно маскирана под формата на антропогенетика (Човекът и Природата) или каламбуристика за произхода на Вселената (от Атома до Космоса).
            Когато и ако успееш някога да ни демонстрираш на хартия в нета един безелектрически климатик на термо-соларен агрегат, включен на мястото на електрическия нагревател от цикъла на Карно, без термопомпи, сиучове и контролни комутатори, едва тогава и не преди може да ни обясняваш кой какво разбира и не разбира, и кой докъде е стигнал с материала за процесите ... с които тук явно и очевидно някои са доста скарани.
            Last edited by бай Промо; 08.02.2016, 17:38.

            Коментар


            • Pyramid

              Той не може да разбере за какво става въпрос, не разбират един прост климатик как работи и как изпомпва - прехвърля топлина от по студено в по топло, прави по студеното още по студено а топлото още по топло.Въпрос на елементарни познания, иначе от криогенни горива дори разбираме. Има смисъл разбира се да се превърне топлина в друг вид енергия и тази топлина да се вземе от тяло чиято температура не е висока. Има проблеми с тези преобразуватели - конструкция и матириали трябва да се напаснат и ниска цена защото няма да се ползва нещо което е скъпо да се прави
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Сините камъни
                И италианците и китайците прилагат брауновия газ, нали? Защо да е измама тогава?
                Защото китайците не произвеждат водорода си от ауспуха на автомобили ... нито пък немците. Там всеки който е учил физика до 9-ти клас е наясно, че усвояването на топлина от отработилите газове няма как да се изтълкува като генератор на водород.
                В Германия напр. всички възобновяеми, които не може да ги поеме мрежата да им изкупува енергията в момента, не слизат на 60% мощност както би станало ако бяха под егидата на БГ, а бичат на 100% и с тези 40% отгоре произвеждат нещо друго - водород, метан, метанол, бензин и т.н. ... и то не от топлината на ауспуха.
                Всичко енергийно, произвеждано на място, като водород и метан, е продадено с фючърси и заминава директно в газоразпределителната мрежа.
                Преносът на газ-метан от Хамбург до Мюнхен напр. има транспортни разходи под 1%, докато преносът на електроенергия по същото трасе ще понесе най-малко 8% загуби. Само, че хората преди да ходят да изнасят лекции по телевизията за чистите дърва и за разширяване на ТЕЦ-а с лигнитни въглища, сядат пред компютъра и смятат варианти - сценарий за най-лош случай, за най-добър случай, типичен случай и т.н.
                Белгийците, които всъщност са топ-дизайнерите на водородната клетка, вече започнаха да я отсвирват лека-полека и в момента правят повече експерименти с Генератора на Тесла за лъчиста енергия, отколкото за генериране на водород.
                Last edited by бай Промо; 08.02.2016, 12:47.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Има определен здрав смисъл в казаното от Дани този път.
                  Несъмнено. Според вас двамата 20 градуса подгряване ли е или е стайна температура - и колко е стайната температура по стаите там из вашия край (или средната еко-контролирана нормална температура за стандартен интериор)?
                  Все съм виждал всякакви разработки, обаче разработка която да се подгрява на стайна температура - това трябва да е някаква супер-нова термодинамика.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Прекалил си.
                    Аз ли съм прекалил. Защо не попиташ ТЕЦ-а в кой век сме и защо си разширяват производството на лигнитни въглища, а не вземат да закачат един соларен термичен агрегат на сегашния парен котел, с което може да се съкратят въглищата до 70%.
                    Или защо не ги питаш колко е концентрацията на РМ10, РМ2.5 и РМ0.1 от замърсяването на въздуха точно над тях ... и ако непрекъснато пускат обществени поръчки за разширяване на производството на енергия на лигнитни въглища, кога точно възнамеряват да изхвърлят 'разширения си парен котел' и да сложат една турбина на метан или метан-водород в ТЕЦ-а?
                    Обърни внимание, че газовата турбина не е газова горелка, която да замества пещта на въглища, която иновация и в момента може да се направи почти навсякъде по топлофикации и ТЕЦ-ове с минимални усилия и разходи на труд.
                    Last edited by бай Промо; 08.02.2016, 12:59.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Което не лишава от смисъл идеята част от топлината за разлагане да се вземе от запасената в топлинния ѝ капацитет и, вместо да се нагрее при протичане на тоците, течността да се охлади.
                      Вие двамата топ-дизайнери с брауновия газ изобщо имате ли някаква бегла и елементарна представа колко е скоростта на топлообмен за 3 мм стоманена ламарина (като скорост) и колко е скоростна на горене на чист водород в чист кислород ... и кой е този топлообен който ще си позволи лукса да влияе на скоростта на криогенно самозапалзващо се гориво.
                      Покрай този браунов газ защо не вземе да напишете един Сборник с басни.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Малко дървено човече, това че си карал цял живот москвич и през последните години си се качил на кола трета употреба не е прави разбирач. Ама ти толкова разбираше и от различни дотавчици на ток, празната ти кратуна така и не проумя как става това. Същото е и с колите, и всичко останало.
                        Ама така сте червените тролове, от нищо не разбирате но не спирате акъл да давате.
                        Я, имаме си експерт по тролене. Някой да е учуден?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                          Да, така е. Зависи още и от качествата на горивата, с които се експлоатират машините, от релефа, от наличието на магистрали, от температурните условия и т.н.
                          Напълно съм съгласен с теб.
                          Ама аз не исках да се разпростирам в тази насока, само исках да покажа на американския трол, че не разбира от тези неща и да не си пъха гагата там.
                          Малко дървено човече, това че си карал цял живот москвич и през последните години си се качил на кола трета употреба не е прави разбирач. Ама ти толкова разбираше и от различни дотавчици на ток, празната ти кратуна така и не проумя как става това. Същото е и с колите, и всичко останало.
                          Ама така сте червените тролове, от нищо не разбирате но не спирате акъл да давате.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Сервизните интервали на една и съща кола в различните държави са различни. Фирмена политика. Не знам защо, но е така. Може би зависи от климат, запрашеност, етц.

                            .....
                            Да, така е. Зависи още и от качествата на горивата, с които се експлоатират машините, от релефа, от наличието на магистрали, от температурните условия и т.н.
                            Напълно съм съгласен с теб.
                            Ама аз не исках да се разпростирам в тази насока, само исках да покажа на американския трол, че не разбира от тези неща и да не си пъха гагата там.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                              Празни дрънканици.
                              Пак не написа какво точно е браунов газ. Нито пък някой разбра нещо от твоето бръщолевене.
                              Нещо си се бъгнал днес, ефенди.Недей така. Казах го с думи прости: НЯМА "ФОРМУЛА" за смес от газове.
                              И в по-следващия ти пост пише едно, ама не пише друго: МАСЛОТО какво е? И какви са гаранционните условия и изисквания за "там" и "тук". Отделно, експлоатационният ресурс на колата"там" и "тук". И дълбочината на вторичния пазар, каква част от колите "там" и каква-"тук" се ползват втора и трета ръка и колко бързо клякат, след като си ги купил първа /в километри/. Никакво инфо, за сглобката за кой пазар е правена-за "тамошния" или "тукашния". Четох нещо преди време, ставаше дума за VW / SEAT. Та, обясняваха, че за произведените в немачко коли, детайлите са група с минимален допуск, а за испанските-втора или дори трета. Съответно, скорост на "сдухване" /преминаване в негодност/ и честотата на дефектиране.
                              Пък и маслото ча кой пазар е и дали е истиско, или 90% вероятност от ментета: Първата си колца карах с М10Д и трябваше да се сменя, наистина, на 3000 км. Преминах на червен "Шел" и той беше на 5000 км със същата миеща способност /капкова проба/ както М10Д ново, на 10000-както на М10Д-на 3000, и от него, гореше 50% по-малко. Колцата ми нямаше никакви гумички на клапаните, а само металокерамични втулки и гнезда /въздушно охлаждане/ и, с М10Д, дори гореше близо литър бензин в повече.
                              Толкова засега с коли и масла, темата е километрична. Въпросът е за пазарната политика на фирмите: ТАМ, като по-състоятелни, потребителите могат да си позволят редовно и по-качествена поддръжка, от което-трайност, по-ниски експлоатационни разходи и т.н.

                              Коментар


                              • "Формулата" състава на Браун газ или гърмящия газ е две трети обемни части водород и една трета кислород. Този газ няма собствена пламна температура, температурата на пламъка зависи от това какво нагрява. Например ако загрява керамика той развива такава температура че керамиката се топи, ако загрява алуминий или мед не ги топи . Това е така защото температурарата зависи от топлоотдаването на нагрявания материал - бързо топлоотдаване като при алуминия означава ниска температура, бавно топлоотдаване като при керамиката - висока температура. Това свойство е много интересно, попаднал в цилиндъра на двигателя и в горивната му камера той като види нагар и го нагрява яко и то избирателно и така нагара се чисти - прегаря.
                                Има подозрения че водорода попаднал в клетка на жив организъм се съединява с кислорода в нея и я ликвидира, но за да попадне на клетъчната мембрана трябва да и има нещо т.е. клетката да е увредена и особенно ако носителя е дестилирана вода.Т.е. може би убива раковите клетки, клетките поразени от вируси, клетките на микроорганизми които са хищни и болестотворни. Това е много по интересно от двигателите на колите. Има една компания - японска, която съществува от години и H4O , това пак е подвеждащо защото е ясно че не може да става въпрос за водна молекула с 4-ри атома водород. Но тези правят вода обагатена точно с водород, и тази вода я продават за домашни любимци защото за да им я удобрят не се ика минаване през сложна процедура. Те казват че не гарантират че водата лекува болести !!! На сайта им пише. Но имам информация за хора които консумират такава вода и става въпрос за консумация много отдавна и тези хора са по на 92 години е единия за който знам.Иначе в интернет има написано че това е скам, както и за ННО- то има статия на популярните механици че не дава икономия.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X