IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
    lukoil продава 3млрд литра горивох10кв = 30теравата = АЕЦ-а сега или белене в бъдеще. И това при абсолютно оптимално потребление. Реално поне 2 пъти повече мощности трябват(други освен АЕЦ) или 15 пъти повече ФЕЦ
    Ето още един дето не може да смята, ама се опитва.

    Коментар


    • lukoil продава 3млрд литра горивох10кв = 30теравата = АЕЦ-а сега или белене в бъдеще. И това при абсолютно оптимално потребление. Реално поне 2 пъти повече мощности трябват(други освен АЕЦ) или 15 пъти повече ФЕЦ
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Да де, ама докато пътуват, не може да се зареждат, не навсякъде има зарядни, цените денем едни, нощем други и т.н. А не видях - и не виждам, на какво основание, може да се твърди за сериозни разминавания с необходимите количества енергия. А няма да са само леки електромобили, ще има средни и тежки транспорти, с тях какво правим?
        Кефиш,
        пишат ти че над 90% от времето ВСИЧКИ каляски са в покой, он си каканиже какво било като пътували.... ъъъъ аре няма да оценявам, че може се обидиш.

        пп
        почни да осъзнаваш и факта, че това е без държавна инвестиция един готов почти безплатен за ползване "АкуЕЦ" (аре насмятай му Мвтч-те при 1млн. каляски по 50квтч) че нъл чешеше рЕпата по цените на акумулаторите
        Last edited by satz; 17.07.2021, 22:26.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          1 млн*48 kWh=48 GWh.
          50[GWh]:24h=2,0[GW].
          Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
          Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
          Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
          - ДВОЕН удар

          Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?
          Браво на мозъка на групата ни! Успя да изчисли колко ток трябва допълнително за 1 милион коли, без да знае техния пробег и техния разход. Днес сигурно е пренесъл на гарата в Горна повече торби с цимент, отколкото му понася.

          Вече правихме тези сметки в темата. Тогава посочихме изчисления на инженер от Нисан. Ето друг отговор:
          Fact: If 80% of all passenger cars become electric, this would lead to a total increase of 10-15% in electricity consumption.
          https://www.virta.global/blog/myth-b...the-power-grid

          Вече има много такива изчисления и всичките се въртят около тези числа. Това е, такива числа се съобщават след изчисления, а не след предчувствия. На практика 80% подмяна на колите с електрически, би означавало елементарен проблем за електрическата мрежа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

            Зареждат се по едно и също време единствено у фризерския салуун

            май си в неизвестност относно факта, че 90% от колите 98% от времето са в покой
            (поради което и Тесла е наслага инвертори и се е лицензирала за токотърговец вече в почти цял ЕС)
            Да де, ама докато пътуват, не може да се зареждат, не навсякъде има зарядни, цените денем едни, нощем други и т.н. А не видях - и не виждам, на какво основание, може да се твърди за сериозни разминавания с необходимите количества енергия. А няма да са само леки електромобили, ще има средни и тежки транспорти, с тях какво правим?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              1 млн*48 kWh=48 GWh.
              50[GWh]:24h=2,0[GW].
              Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
              Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
              Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
              - ДВОЕН удар

              Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?
              Зареждат се по едно и също време единствено у фризерския салуун

              май си в неизвестност относно факта, че 90% от колите 98% от времето са в покой
              (поради което и Тесла е наслага инвертори и се е лицензирала за токотърговец вече в почти цял ЕС)

              Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБЩО?!?????
              Last edited by satz; 17.07.2021, 22:15.

              Коментар


              • fon, ти сериозно ли мислиш така ? Ако електромобилите се нароят както се настоява, те ще зареждат предимно нощем и тотава тока от веи го няма ако говорим за соларите. Ще трябва да работят централи, на какво гориво според теб - газови, въглища или атомни ? За газовите както се вижда цената на енергията няма да е ниска, а и много са желаещите да консумират природен газ, защото и отоплението гълта още повече енергия от електромобилите и автомобилите, пък и промишленноста има нужда от газ. Другия вариант е въглища, но от Европа казват да се махат. Не ми разправяй че някъде минали на много ток от веи, те бяха направили и чисти дизели обаче се оказа друго.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                  Що не направиш малко изчисления, ако можеш изобщо? Е така се пускат слухове, седи някакъв, гледа в небето, и съобщава някакви числа. Другият пък почва да ги обсъжда. Ако не можеш да смяташ прочети поне, хората са го сметнали това отдавна. И като капак токът трябвало да бъде задължително от "мощните" според него АЕЦ. Тези дето дават едва 10% от тока в света.
                  1 млн*48 kWh=48 GWh.
                  50[GWh]:24h=2,0[GW].
                  Като отчетем, че се зареждат често по едно и също време, нуждата нараства двойно.
                  Ако зарежда веднъж на два дни, се искат "само" 2[GW] => едно "Белене". (Т.р., зареждаш една Тесла ВЕДНЪЖ НА 4 ДНИ.
                  Като вдигнеш толкова потреблението, как ще удържиш цените?
                  - ДВОЕН удар

                  Накратко, ТИ КОГА СИ ВНИМАВАЛ ИЗОБШО?!?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                    На всеки 500 К ел коли, ще трябва по една атомна електроцентрала.....В Европа всяка година ще трябва да се пуска по един реактор около 1000 Мв......Може с рев и сълзи от зелената мафия , но ще трябва....
                    Що не направиш малко изчисления, ако можеш изобщо? Е така се пускат слухове, седи някакъв, гледа в небето, и съобщава някакви числа. Другият пък почва да ги обсъжда. Ако не можеш да смяташ прочети поне, хората са го сметнали това отдавна. И като капак токът трябвало да бъде задължително от "мощните" според него АЕЦ. Тези дето дават едва 10% от тока в света.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Холандците като най- абдали щели да строят АЕЦ. Зазчо и фоню сигурно ще ритнат топа от възмущение
                      Да, бе и във Ватикана папата заповядал да се построи АЕЦ. И да е руски.

                      Коментар


                      • А изхвърча и по някоя друга батерийка, ама те са за децата да ги събират по пътищата да имат за детските играчки.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          4i40, на електрическите коли през ауспуха им излизат въглища, може да се направи едно устройство за закачане на чувал и да се пълни. Така хем караш кола, хем продаваш въглища.
                          Те и други работи излизат, ама ...както и да е, и въглища не е зле.
                          Last edited by Pyramid; 17.07.2021, 20:04.

                          Коментар


                          • 4i40, на електрическите коли през ауспуха им излизат въглища, може да се направи едно устройство за закачане на чувал и да се пълни. Така хем караш кола, хем продаваш въглища.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                              Мда 1гвт атом, напиши колко Гвт ВЕИ са стартирали в 2020 само в Германия... германците са тъпи?
                              Те, не. Обаче, някои други...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                                На всеки 500 К ел коли, ще трябва по една атомна електроцентрала.....В Европа всяка година ще трябва да се пуска по един реактор около 1000 Мв......Може с рев и сълзи от зелената мафия , но ще трябва....
                                Мда 1гвт атом, напиши колко Гвт ВЕИ са стартирали в 2020 само в Германия... германците са тъпи?

                                Коментар

                                Working...
                                X