IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • pwise, 4 клапана на цилиндър, турбокопресор на бензинов двигател се появиха в спорта, а както е известно там разхода на гориво е висок. Катализаторите маскират лошото изгаряне на горивото, по лошо изгоряло гориво означава по ниска ефективност и по висок разход, чудеса няма. На ладите клапаните се регулираха на 50 хиляди километра, стоманата и на клапана и на леглото е добра, нямаха проблем с прегаряне на клапани като се конвертира на газ никакъв проблем, не знам защо трябва да се регулират толкова често.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не са изсмукани, погледни какво казват хората , 1.5 двувалов с турбо лапа 12 на 100 и бензин и масло добавя. На всичко отгоре буталата тракат при 0.1 хлабина..Това са хора които ги поправят и за разлика от теб са наясно че турбото само повишава мощността защото увеличава активния обем на цилиндрите, по добре се запълват с въздух и може да се вкара повече гориво и има въздух да изгори. Опел бяха се объркали и пуснали по икономичен и екологичен двигател с 8 клапана, на всичко отгоре ресурса му е 400 хиляди километра. 6 на 100 извънградко, в града 8. Ти такава кола не си карал никога.
      Когато не можеш да докажеш твърденията си, ако си мъж на място казваш - "Да, не бях прав." Или нещо от сорта.
      Ти продължаваш да говориш глупости.
      Дай да сравним техническите характеристики на два автомобила за които ти твърдиш че през 90-те били по-малко емисиите за същата консумация.
      Къде са? Няма ги, няма и да ги има.
      "Не си карал опел никога" - ахахахха. Ще умра от смях. Първата ми беше опел вектра 91-ра та знам за какви кенефи става дума. Баща ми ме учи на лада 1500с още като бях на 13 - още по-голям кенеф - поне два пъти в годината и регулирахме клапаните и това беше най-малкия проблем.
      Ти сигурен ли си че си се качвал на кола от това хилядолетие? Невероятен двигател с 8 клапана! На колко цилиндра - на 4-ри ли? Ти пиеш ли си лекарствата?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

        Схавах му идеята която е невероятно тъпа - да се произведат нови уреди, поточни линии за тях, доставка за тях, да имаш дублирани уреди в домакинството - огромна разсипия около тях ако щеш и въглеродния ви диоксид. И всичко това за уреди които можеш да позлваш само понякога когато ти пече слънцето. Това се мисли на макро ниво в мрежата и за това има такива балансьори/батерии като павец.
        Те се произвеждат вече такива уреди и са изгодни захранвани с фотоволтаични панели, има такива климатици които не са свързани към мрежата и нямат и батерии и инвертор който да преобразува правия ток в променлив.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

          Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
          Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.
          Не са изсмукани, погледни какво казват хората , 1.5 двувалов с турбо лапа 12 на 100 и бензин и масло добавя. На всичко отгоре буталата тракат при 0.1 хлабина..Това са хора които ги поправят и за разлика от теб са наясно че турбото само повишава мощността защото увеличава активния обем на цилиндрите, по добре се запълват с въздух и може да се вкара повече гориво и има въздух да изгори. Опел бяха се объркали и пуснали по икономичен и екологичен двигател с 8 клапана, на всичко отгоре ресурса му е 400 хиляди километра. 6 на 100 извънградко, в града 8. Ти такава кола не си карал никога.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Идеята В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, е локално производство на постоянен ток за нуждите на каквото там та, ДА НЕ СЕ пренася надалеч. Проблем са непостоянната генерация и неравномерният ресурс, често, и недостатъчен. Иначе, в момента, работят доста = линии и междусистемни преходни вставки (където, НЕ СЕ синхронизират отделните ЕЕС) но, там, си има лимит на прехвърляната мощност.
            Схавах му идеята която е невероятно тъпа - да се произведат нови уреди, поточни линии за тях, доставка за тях, да имаш дублирани уреди в домакинството - огромна разсипия около тях ако щеш и въглеродния ви диоксид. И всичко това за уреди които можеш да позлваш само понякога когато ти пече слънцето. Това се мисли на макро ниво в мрежата и за това има такива балансьори/батерии като павец.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              pwise, нещо не си схванал, не става въпрос да го носиш някъде тока, а уреда да се захранва с него. Катализаторите на автомобилите прикриват емисиите които бълва двигателя. При старите елементарни автомобили от 90 - те нямаше проблем ако няма катализатор да не можеш да си смъкнеш прозорците защото ще се задушиш от миризмата на газовете, я пробвай с една Киа да и махнеш катализатора и да караш с отворен прозорец да видиш какво става. Съвсем нов двигателя гори масло и производителя казва че е нормално. И консумират много гориво - 10 литра са малко в града, от 10 нагоре са всички. Двигател с два разпределителни вала и надут с турбо, 1.5л обем гори като ламя и масло. Ресурса им е съкратен умишлено, бутала без пола която да ги води леко като се поизносят заклинват в цилиндрите и ги надират, от това че заклинват биелните лагери задират и то на смешен пробег. Тези неща за да се произвеждат се харчи енергия, а тя се добива с емисии от въглероден диоксид, индустрията не работи с другите източници, има големи машини с много сериозна консумация.
              Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
              Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.

              Коментар


              • Pyramid, направо се използва прав ток, има и уреди които се захранват с прав ток без батерия от соларни панели, има такива климатици. Но приложенията могат да се увеличат и е оправдано защото стойността на соларните панели бързо се възтановява. Такива приложения имат смисъл. Иначе ако пресметнем както трябва тока от суперскъпите АЕЦ е много повече от 2.5 пъти по евтин от скъпия соларен ток от големите соларни плантации. Ще навлезе и водорода, и е по евтино да го произвеждаш с ток от АЕЦ. Просто те са решението на проблема със свръхемисиите въглероден диоксид. Това нещо на човек който си мисли че турбото му прави двигателя на колата по икономичен, няма как да го обясня..трябва да поучи малко как работят машините.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

                  Ей толкова простотия не съм чел. Още по времето на Тесла са разбрали защо не е практично да се пренася прав ток.
                  Идеята В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, е локално производство на постоянен ток за нуждите на каквото там та, ДА НЕ СЕ пренася надалеч. Проблем са непостоянната генерация и неравномерният ресурс, често, и недостатъчен. Иначе, в момента, работят доста = линии и междусистемни преходни вставки (където, НЕ СЕ синхронизират отделните ЕЕС) но, там, си има лимит на прехвърляната мощност.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

                    Първо това не е вярно, ако е можеш да си добавиш източниците да видим какви са тези автомобили от 90-те които горят по-малко от съвременни.
                    Но да сравняваме сходни мощности, горива и тип автомобил(седан със седан). Няма да намериш такова адекватно сравнение.

                    А емисиите дори на един и същи двигател могат да се намелят с едно магическо нещо наречено катализатор, което по нашите ширини се реже/маха/продава че само пречело. Също съществуват и едни други неща познати под името турбокомпресори които също помагат за повишаване на мощността при еднаква консумация на гориво и отделени емисии.

                    Захранването на уреди в дома става чрез промяна на инсталацията и добавяне на батерии към нея, а не към всеки един уред, което е много по-лесно и удобно от произвеждането на специални уреди с различни стандарти, и поточни линии за тях.

                    Този пък другия щял атмосферата да спира - докато има ден и нощ и земята се върти около оста си това няма как да стане.

                    В тия теми само някакви изтрещеняци се събирате и така сте разплискали легените, че трябва някой модератор направо да забърше с моп темата завинаги, не мнения или да заключва.
                    Много си умен, гледам. Дали не е и излишно? Какво ще кажеш? Трейдърко, като ти говори, постарай се смисъла да хванеш. За подробности, да се заяде, всеки може.
                    Last edited by Pyramid; 04.08.2023, 11:09.

                    Коментар


                    • pwise, нещо не си схванал, не става въпрос да го носиш някъде тока, а уреда да се захранва с него. Катализаторите на автомобилите прикриват емисиите които бълва двигателя. При старите елементарни автомобили от 90 - те нямаше проблем ако няма катализатор да не можеш да си смъкнеш прозорците защото ще се задушиш от миризмата на газовете, я пробвай с една Киа да и махнеш катализатора и да караш с отворен прозорец да видиш какво става. Съвсем нов двигателя гори масло и производителя казва че е нормално. И консумират много гориво - 10 литра са малко в града, от 10 нагоре са всички. Двигател с два разпределителни вала и надут с турбо, 1.5л обем гори като ламя и масло. Ресурса им е съкратен умишлено, бутала без пола която да ги води леко като се поизносят заклинват в цилиндрите и ги надират, от това че заклинват биелните лагери задират и то на смешен пробег. Тези неща за да се произвеждат се харчи енергия, а тя се добива с емисии от въглероден диоксид, индустрията не работи с другите източници, има големи машини с много сериозна консумация.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        И вата е много по евтин ако правят прав ток и се използва така. Няма такива цени 4 долара - 25 цента може да се постигнат за ват инсталиран. Това при положение че за панелите се влага много транспорт от Китай да стигнат там където се използват, а се транспортира тегло което е основно стъкло, а стъкло може да се прави локално на място.
                        Ей толкова простотия не съм чел. Още по времето на Тесла са разбрали защо не е практично да се пренася прав ток.
                        Last edited by pwise; 04.08.2023, 02:24.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                          Няма, почти нищо няма да ни стане, слънцето като е близо - горещо и гадно, като се отдалечи и температурата ще падне. По принци е малоумно да виждаш какво става, да имаш и знанията какъв е механизма който причинява климатичните събития, валежи, облачност..всичко което следим в прогнозата за времето и да се държиш като идиот. АЕЦ смъкват много емисиите, също природния газ и във фотоволтаиците има смисъл. Всяка техника се разваля и става по лоша от в момента в който се появява, следващите модели са по лоши в това отношение. Как може автомобил 90 - та година да изразходва 6-7литра гориво, 2023 да изразходва над 10 литра и как става по новия модел да е отделил по малко емисии, а е изгорил повече гориво. За фотоволтаиците е време да влязат в бита на хората, уреди захранвани с ток от тях направо. Ако се появят висоволтови микромодолни батерии отначало може и да се правят добре, но после това човешко племе и тях ще успее да ги направи трагедия.
                          Първо това не е вярно, ако е можеш да си добавиш източниците да видим какви са тези автомобили от 90-те които горят по-малко от съвременни.
                          Но да сравняваме сходни мощности, горива и тип автомобил(седан със седан). Няма да намериш такова адекватно сравнение.

                          А емисиите дори на един и същи двигател могат да се намелят с едно магическо нещо наречено катализатор, което по нашите ширини се реже/маха/продава че само пречело. Също същестуват и едни други неща познати под името турбокомпресори които също помагат за повишаване на мощноста при еднаква консумация на гориво и отделени емисии.

                          Захранването на уреди в дома става чрез промяна на инсталацията и добавяне на батерии към нея, а не към всеки един уред, което е много по-лесно и удобно от произвеждането на специални уреди с различни стандарти, и поточни линии за тях.

                          Този пък другия щял атмосферата да спира - докато има ден и нощ и земята се върти около оста си това няма как да стане.

                          В тия теми само някакви изтрещеняци се събирате и така сте разплискали легените, че трябва някой модератор направо да забърше с моп темата завинаги, не мнения или да заключва.
                          Last edited by pwise; 04.08.2023, 02:08.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                            Няма, почти нищо няма да ни стане, слънцето като е близо - горещо и гадно, като се отдалечи и температурата ще падне. По принци е малоумно да виждаш какво става, да имаш и знанията какъв е механизма който причинява климатичните събития, валежи, облачност..всичко което следим в прогнозата за времето и да се държиш като идиот. АЕЦ смъкват много емисиите, също природния газ и във фотоволтаиците има смисъл. Всяка техника се разваля и става по лоша от в момента в който се появява, следващите модели са по лоши в това отношение. Как може автомобил 90 - та година да изразходва 6-7литра гориво, 2023 да изразходва над 10 литра и как става по новия модел да е отделил по малко емисии, а е изгорил повече гориво. За фотоволтаиците е време да влязат в бита на хората, уреди захранвани с ток от тях направо. Ако се появят висоволтови микромодолни батерии отначало може и да се правят добре, но после това човешко племе и тях ще успее да ги направи трагедия.
                            Ами...
                            Бял човек видял нещо хубаво и веднага решил да го развали.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ако атмосферата спре да се движи, спират ветрове, перки и валежи, спира всичко. И ние изчезваме също
                              Няма, почти нищо няма да ни стане, слънцето като е близо - горещо и гадно, като се отдалечи и температурата ще падне. По принци е малоумно да виждаш какво става, да имаш и знанията какъв е механизма който причинява климатичните събития, валежи, облачност..всичко което следим в прогнозата за времето и да се държиш като идиот. АЕЦ смъкват много емисиите, също природния газ и във фотоволтаиците има смисъл. Всяка техника се разваля и става по лоша от в момента в който се появява, следващите модели са по лоши в това отношение. Как може автомобил 90 - та година да изразходва 6-7литра гориво, 2023 да изразходва над 10 литра и как става по новия модел да е отделил по малко емисии, а е изгорил повече гориво. За фотоволтаиците е време да влязат в бита на хората, уреди захранвани с ток от тях направо. Ако се появят висоволтови микромодолни батерии отначало може и да се правят добре, но после това човешко племе и тях ще успее да ги направи трагедия.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                sosi, само когато се пускат да работят АЕЦ емисиите въглероден диоксид падат рязко във Франция. Сега точно такова нещо трябва да се направи навсякъде. Въглеродния диоксид се разпада в атмосферата род действието на слънчевата радиация на въглерод и кислород, проблема е че въглерода е много малки наночастици и те остават в атмосферата, променят нейната електростатична проводимост и заряд. Пречат зоните с електростатичен заряд да са малки. Съответно климатичните събития, тези които съобщават синоптиците стават по малко, по силни и климата е променен. Няма време да се занимаваме с глупости, фотоволтаичните централи и перките са индустриален продукт който емитира въглероден диоксид да се създаде. Понеже не можем да ги произвеждаме с ток от тях ние повишаваме емисиите. Ще направим климата кошмарен по този идиотски начин. Цветовете само черен и бял ли са ? Така и начините да се добива енергия са много. Въпроса е да използваме най щадящите атмосферата. Когато тя спре да се движи тези частици които сме свръхпроизвели ще паднат сами - другия вариант е този. Така че тя планетата и без нас ще се справи, само малко ще ни поизпече и цялата индустрия ще спре.
                                Ако атмосферата спре да се движи, спират ветрове, перки и валежи, спира всичко. И ние изчезваме също

                                Коментар

                                Working...
                                X