If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Досега целият ви живот е само победи. Личи си по начина ви на живот.
Също досега едно вярно нещо не сте казали, което пък е причината за гореказаното.
Разбира се това допринася за доброто настроение на всички тук с едно, максимум две изключения.
Дани, споко. Войната приключи. Бъди великодушен, както се полага. Ние не сме глутница и познаваме вкуса на победата с чест. А критиките, които ни отправят, когато са по същество и не са самоцелни, приемаме с благодарност.
Досега целият ви живот е само победи. Личи си по начина ви на живот.
Също досега едно вярно нещо не сте казали, което пък е причината за гореказаното.
Разбира се това допринася за доброто настроение на всички тук с едно, максимум две изключения.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Матеев, не искаме война. И корпуса е общ и електролита. Сега ако вземем една батерия за този хибрид и я отворим, ще установим че електролита между клетките не е добре изолиран..ей не искате да го загреете и това е. Изолираните клетки и корпуси са на първата картинка. Това се пуска в производство и ако има риск изолацията както я виждате че била направена да дефектира, защото ако това е изолиране то е много несериозно, никога някоя компания няма да пусне такава батерия. Знаеш за колко голям ток става въпрос и ще разчитат на подобно изолиране, не разчитат и не ги плаши че ще се наруши и ще стане беля..това е.
Дани, споко. Войната приключи. Бъди великодушен, както се полага. Ние не сме глутница и познаваме вкуса на победата с чест. А критиките, които ни отправят, когато са по същество и не са самоцелни, приемаме с благодарност.
Вие между общ корпус и общ електролит правите ли разлика?
Общ корпус с биполярни електроди се полва отдавна, но в него електролита не е общ. Самите биполярни електроди се явяват преграда.
Умишлено избягвам да се намесвам в тази тема защото виждам, че простотията и невежеството все още се ширят в нечии глави. И за да не обиждам никого с голата истина, предпочитам да си мълча. Ще ви помоля обаче да не намесвате името ми във всеки втори постинг.
Само исках да видя, как ще се усучеш. Всичко е пределно ясно. Още в началото си и беше. Разбира се, че електролитът в клетките е собствен, отделен. Просто, сам така го нарече и дълго драмата беше именно тази, и всички непредубедени виждаха, че е измислена. (Здраве да в, който има очи, вижда). Не ми трябва война. Японците показаха че, не просто е възможно решението, ами и даже твърде работоспособно. Просто, акцентите, са различно поставени. Сетих се - дори го бях споменавал - и за преноса на вещество при тока в електролита на батериите че, се движат йони (т.е. атоми и молекули) ОСНОВНО на електролита. От-към, преди да се наместят в повърхността на другия електрод. Едва след привършване на активната маса, може и започва да се пренася вещество от самите електроди, което и скапва батериите при свръхзаряд (и, заради което, той е опасен и трябва да се избягва). Ала до там. А по-тънките електроди, са функция на конструкцията и пътя, който, се използва за тока: Масово приетата, с която вече сте свикнали, при "монополярните" плочи на автомобилните, с отвеждане встрани от обема на батерията, и този, напречния, при който плочите (т.нар.колектори), нямат и извод, освен двете крайни, на (+) и (-). Толкова по въпроса. А онова, за малкия разполагаем ресурс ... винаги, честно, съм оценявал разликата в условията на работа. За разлика от вас. Аз съм удовлетворен. Мир да бъде.
Матеев, не искаме война. И корпуса е общ и електролита. Сега ако вземем една батерия за този хибрид и я отворим, ще установим че електролита между клетките не е добре изолиран..ей не искате да го загреете и това е. Изолираните клетки и корпуси са на първата картинка. Това се пуска в производство и ако има риск изолацията както я виждате че била направена да дефектира, защото ако това е изолиране то е много несериозно, никога някоя компания няма да пусне такава батерия. Знаеш за колко голям ток става въпрос и ще разчитат на подобно изолиране, не разчитат и не ги плаши че ще се наруши и ще стане беля..това е.
Под достойнството ми е да опровергавам всяка една глупост, която изръсиш във форума. Все едно да споря с жена си, което си е мисия невъзможна. Затова и съм се имунизирал против простотии - влизат през едното ми ухо и веднага излизат през другото.
Матеев, не искаме война. И корпуса е общ и електролита. Сега ако вземем една батерия за този хибрид и я отворим, ще установим че електролита между клетките не е добре изолиран..ей не искате да го загреете и това е. Изолираните клетки и корпуси са на първата картинка. Това се пуска в производство и ако има риск изолацията както я виждате че била направена да дефектира, защото ако това е изолиране то е много несериозно, никога някоя компания няма да пусне такава батерия. Знаеш за колко голям ток става въпрос и ще разчитат на подобно изолиране, не разчитат и не ги плаши че ще се наруши и ще стане беля..това е.
Аз затова питам, кога Матеев ще обясни същото на японците, дето и на мен го обясняваше, че било глупост. Най-вероятно, и те са неграмотници, дето не знаят, че не може и затуй, го правят. Ама трябва някой учЕн да ги постави на място, нали. Ама-хА, ще ми правят те невъзможни работи. Некадърници такива.
Ако искаш отново да започнем война, кажи си го директно. Простотии можеш да си приказваш всякакви, и аз ще си мълча, но ако намесваш непрекъснато името ми, ще ме принудиш отново да ти казвам в очите какво си мисля за твоите "компетенции".
Същото което бях начертал схематично, батерия съставена от биполярни плочи, плочи на които от едната страна е материала на анода, а от другата на катода. Това е схемата на батерията на новия Приус 2021.
Вие между общ корпус и общ електролит правите ли разлика?
Общ корпус с биполярни електроди се полва отдавна, но в него електролита не е общ. Самите биполярни електроди се явяват преграда.
Умишлено избягвам да се намесвам в тази тема защото виждам, че простотията и невежеството все още се ширят в нечии глави. И за да не обиждам никого с голата истина, предпочитам да си мълча. Ще ви помоля обаче да не намесвате името ми във всеки втори постинг.
Аз затова питам, кога Матеев ще обясни същото на японците, дето и на мен го обясняваше, че било глупост. Най-вероятно, и те са неграмотници, дето не знаят, че не може и затуй, го правят. Ама трябва някой учЕн да ги постави на място, нали. Ама-хА, ще ми правят те невъзможни работи. Некадърници такива.
Коментар