IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виртуални Vs веществени продукти и услуги

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mussi Разгледай мнение
    Ами явно в твоя случай важи сентенцията "чукча писател, чукча не читател" !!!
    Противоречиш си в абсолютно всички точки, по които си коментирал:
    а) Маркетинг на още непроизведен продукт...де да знам. може и да има нещо вярно. - пример за това са визуализациите на новостроящи и такива с проект сгради с пълната техническа спецификация плюс това на колко комуникативно място е със спирка, детска градина и т.н. Ако имаш акъл ще ги прогодиш
    б) До обсъждане на цена първо трябва да се стигне, нали? - ако точка А ти е добра, винаги се стига до обсъждане!
    в) "Липса на интерес" от...кого? След запознаване на кръг от потенциални партньори, хората втора година ми дават зор "- Къде е, давай го насам!". В контролна група от 32-ма души видели, пипнали, само 4 не пожелаха да го имат. За жалост, тези хора не са от /без/крайно умните инвеститори, а само потенциални крайни клиенти, инак отдавна да е тръгнало производството и продажбите. - Явно таргетирането на презентацията куца. Все мислех, че търсиш инвеститор за стартиране на приозводство, а не крайни потребители. Имам усещането, че тези 28 човека дето "не издържат да го имат" са редовните безделници в хоремага. Пак опираме до точка А
    г) пак стигаме до момента "А ти откъде знаеш?". да не би да сме разговаряли лично, да сме обсъдили кое къде и как? Всяка цена е обвързана с ред условия и, естествено, при варирането им, подлежи на оптимизиране. Но, и до вариране, се стига след/при/ разговори. Дойдоха двама, говорихме, стискахме ръце и т.н...а сега, нито единият, нито другият се показват - ами не знам, но логиката води до този извод. Ти си типичния представител на "новият български предприемач" - само твоя начин е валиден и всички останали не струват. Знаеш ли колко такива са минавали през офиса ми и са ми заявявали иронично следната фраза: "Ти кой беше, че ще ме учиш как да управлявам парите си? Аз знам как да го правя!". Една година след това идват при мен с подвити опашки и питат как да оправим нещата.
    Та последен безплатен съвет, че ми омръзна: Прочети внимателно предния ми пост. Целия. После прочети последния абзац, после пак го прочети, после трети път го прочети. После изкарай изводи.
    Успех ти желая !!!
    Противоречия откриваш ти. На мен, досега, ми убягват.
    1.Все си мислех, че презентация пред инвеститори и /пред/пазарно проучване НЕ СА едно и също. Освен това, един момък /в някакъв комшийски холдинг, мисля, мениджмънтът половината му бяха роднини/ ми беше рекъл ноември м.г. "За да дойдат парите, е добре да имаш поръчки" или нещо от вида. Е, тази неща някак трябва да се съвместят. И проучването е направено на прототип, далеч от дизайн, здравина и себестойност от сериен продукт.
    2.
    Винаги се стига до обсъждане.
    И да, и не: Не обсъждаш ли с хора с поглед в нещата, какво правиш? Толкова сте ми сладки с тази своя увереност, че всичко знаете и можете, чак се забавлявам с вас.
    3.
    ами не знам, но логиката води до този извод. Ти си типичния представител на "новият български предприемач" - само твоя начин е валиден и всички останали не струват. Знаеш ли колко такива са минавали през офиса ми...
    "Логиката водела". ТВОЯТА логика води, друже. Което знам за нея е, че тя смело игнорира едни факти и щедро обяснява всичко с ...каквото разбере от останалите. Нещо от вида "Земята е плоска". Всъщност, аз съм отворен и за други варианти но, къде ги? Когато казваш, че нещо било скъпо, или куцало ценообразуване и т.н. с кой от двата момента в съответния проект си лично запознат? В момента, с плам и страст съветваш и критикуваш но,
    чтО Ты сделал для хип-хопа?
    4.И предния, и този пост, ги прочитам вече за трети или четвърти път. Нищо ново за себе си не откривам. Чувал съм подобни твърдения. И - до там. Освен високи самомнения от анонимен /зе мен/ човек и такива едни внушения за ... грешна ориентация? , отговори по същество не виждам. Един вид, "АЗ съм хванал Господ за шлифера, а ти си никой, никой, никой! ".
    Вероятно си прав. Никой съм, във Великите Възгледи на един Гений.
    Ей нА, сложих и цайсите, с 4 гледам - все тая. Нищо ново.
    Пък и темата, сякаш, беше малко по-различна.
    Last edited by Pyramid; 23.07.2015, 16:30.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      По т. а): Маркетинг на още непроизведен продукт...де да знам. може и да има нещо вярно.
      По т. б): Малко спорно: До обсъждане на цена първо трябва да се стигне, нали? А още не се е. Оттам, коментари дали била висока, ниска, реална или не, едва ли може да са адекватни. В смисъл, как така оценяваш, ако не си чул число?
      По т. в): "Липса на интерес" от...кого? След запознаване на кръг от потенциални партньори, хората втора година ми дават зор "- Къде е, давай го насам!". В контролна група от 32-ма души видели, пипнали, само 4 не пожелаха да го имат. За жалост, тези хора не са от /без/крайно умните инвеститори, а само потенциални крайни клиенти, инак отдавна да е тръгнало производството и продажбите.
      По т. г), пак стигаме до момента "А ти откъде знаеш?". да не би да сме разговаряли лично, да сме обсъдили кое къде и как? Всяка цена е обвързана с ред условия и, естествено, при варирането им, подлежи на оптимизиране. Но, и до вариране, се стига след/при/ разговори. Дойдоха двама, говорихме, стискахме ръце и т.н...а сега, нито единият, нито другият се показват.
      Та, колкото и да намирам смисъл в думите ти, чуденките остават.
      Ами явно в твоя случай важи сентенцията "чукча писател, чукча не читател" !!!
      Противоречиш си в абсолютно всички точки, по които си коментирал:
      а) Маркетинг на още непроизведен продукт...де да знам. може и да има нещо вярно. - пример за това са визуализациите на новостроящи и такива с проект сгради с пълната техническа спецификация плюс това на колко комуникативно място е със спирка, детска градина и т.н. Ако имаш акъл ще ги прогодиш
      б) До обсъждане на цена първо трябва да се стигне, нали? - ако точка А ти е добра, винаги се стига до обсъждане!
      в) "Липса на интерес" от...кого? След запознаване на кръг от потенциални партньори, хората втора година ми дават зор "- Къде е, давай го насам!". В контролна група от 32-ма души видели, пипнали, само 4 не пожелаха да го имат. За жалост, тези хора не са от /без/крайно умните инвеститори, а само потенциални крайни клиенти, инак отдавна да е тръгнало производството и продажбите. - Явно таргетирането на презентацията куца. Все мислех, че търсиш инвеститор за стартиране на приозводство, а не крайни потребители. Имам усещането, че тези 28 човека дето "не издържат да го имат" са редовните безделници в хоремага. Пак опираме до точка А
      г) пак стигаме до момента "А ти откъде знаеш?". да не би да сме разговаряли лично, да сме обсъдили кое къде и как? Всяка цена е обвързана с ред условия и, естествено, при варирането им, подлежи на оптимизиране. Но, и до вариране, се стига след/при/ разговори. Дойдоха двама, говорихме, стискахме ръце и т.н...а сега, нито единият, нито другият се показват - ами не знам, но логиката води до този извод. Ти си типичния представител на "новият български предприемач" - само твоя начин е валиден и всички останали не струват. Знаеш ли колко такива са минавали през офиса ми и са ми заявявали иронично следната фраза: "Ти кой беше, че ще ме учиш как да управлявам парите си? Аз знам как да го правя!". Една година след това идват при мен с подвити опашки и питат как да оправим нещата.
      Та последен безплатен съвет, че ми омръзна: Прочети внимателно предния ми пост. Целия. После прочети последния абзац, после пак го прочети, после трети път го прочети. После изкарай изводи.
      Успех ти желая !!!
      Only God Can Judge me...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mussi Разгледай мнение
        Така формулиран въпроса явно само ти си го задаваш !!!
        Иначе в твоя случай (след кратка лична интерпретация на въпроса ти) с бойлерите или каквото там беше проблема според мен може да бъде:
        а) неправилен маркетинг
        б) висока цена на дял при чуждо участие
        в) липса на интерес към продукта (колкото и да е веществен)
        г) висока цена на целия start-up (материали, работници, линии и пр.)

        Когато намериш баланса между тези компоненти (като начало, тъй като в процеса ще излизат още и още) тогава смятам, че ще можеш постигнеш някакъв успех.
        Имаше една дисциплина в Университета - "Ценообразуване", намери специалист в тази област, добър презентатор и човек с контакти. Дай им някакво участие и тогава като екип атакувайте "бизнес ангелите".
        Лично мнение!
        По т. а): Маркетинг на още непроизведен продукт...де да знам. може и да има нещо вярно.
        По т. б): Малко спорно: До обсъждане на цена първо трябва да се стигне, нали? А още не се е. Оттам, коментари дали била висока, ниска, реална или не, едва ли може да са адекватни. В смисъл, как така оценяваш, ако не си чул число?
        По т. в): "Липса на интерес" от...кого? След запознаване на кръг от потенциални партньори, хората втора година ми дават зор "- Къде е, давай го насам!". В контролна група от 32-ма души видели, пипнали, само 4 не пожелаха да го имат. За жалост, тези хора не са от /без/крайно умните инвеститори, а само потенциални крайни клиенти, инак отдавна да е тръгнало производството и продажбите.
        По т. г), пак стигаме до момента "А ти откъде знаеш?". да не би да сме разговаряли лично, да сме обсъдили кое къде и как? Всяка цена е обвързана с ред условия и, естествено, при варирането им, подлежи на оптимизиране. Но, и до вариране, се стига след/при/ разговори. Дойдоха двама, говорихме, стискахме ръце и т.н...а сега, нито единият, нито другият се показват.
        Та, колкото и да намирам смисъл в думите ти, чуденките остават.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Ето, зададох въпрос. Въпрос, който не само аз си задавам. И, странно: от навалиците умни, едрудирани, опитни и настроени да поучават, обучават и т.н. форумци, нито един не се престраши да даде отговор. хА де?
          Така формулиран въпроса явно само ти си го задаваш !!!
          Иначе в твоя случай (след кратка лична интерпретация на въпроса ти) с бойлерите или каквото там беше проблема според мен може да бъде:
          а) неправилен маркетинг
          б) висока цена на дял при чуждо участие
          в) липса на интерес към продукта (колкото и да е веществен)
          г) висока цена на целия start-up (материали, работници, линии и пр.)

          Когато намериш баланса между тези компоненти (като начало, тъй като в процеса ще излизат още и още) тогава смятам, че ще можеш постигнеш някакъв успех.
          Имаше една дисциплина в Университета - "Ценообразуване", намери специалист в тази област, добър презентатор и човек с контакти. Дай им някакво участие и тогава като екип атакувайте "бизнес ангелите".
          Лично мнение!
          Only God Can Judge me...

          Коментар


          • Ето, зададох въпрос. Въпрос, който не само аз си задавам. И, странно: от навалиците умни, едрудирани, опитни и настроени да поучават, обучават и т.н. форумци, нито един не се престраши да даде отговор. хА де?

            Коментар


            • Виртуални Vs веществени продукти и услуги

              От години се старая да привлека инвестиция към веществен продукт, в напреднал стадий, с вече наличен защитен документ и т.н. И разочарованията нямат край. Междувременно, налице е мания /именно мания/ по виртуални приложения и НИ. Не е, да не разбирам добрите страни на едното или другото но, без вещественото, не преде нито едно от двете.
              Някъде трябва да има баланс. Защо, обаче, не се случва?
            Working...
            X