Раздел IV.Нелоялни търговски практики:
Чл. 68ж. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.) Нелоялни търговски
практики са и следните заблуждаващи търговски практики:
14. създаване, използване или насърчаване на пирамидални продажби, чиято основна цел не е продажбата или потреблението на стоки и услуги, а включването на други потребители в системата за продажба, при които потребителят плаща, за да участва,
като получава възможност да си възстанови заплатената от него сума чрез
привличането на други потребители в системата;
Чл. 68ж. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.) Нелоялни търговски
практики са и следните заблуждаващи търговски практики:
14. създаване, използване или насърчаване на пирамидални продажби, чиято основна цел не е продажбата или потреблението на стоки и услуги, а включването на други потребители в системата за продажба, при които потребителят плаща, за да участва,
като получава възможност да си възстанови заплатената от него сума чрез
привличането на други потребители в системата;
Коментар