Първоначално изпратено от tbm2.net
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
SCI - мнение?
Collapse
Заключена.
X
X
-
-
Първоначално изпратено от n_a Разгледай мнениеФакт е че в началото трябва човек да положи усиля и труд за да постигне желаните целите !Риска по този начин да сме го мръднали два пъти и да не сме спечелили нищо се увеличава и от там вече отива на към излагация
Коментар
-
Първоначално изпратено от tbm2.net Разгледай мнениеВсички противници на МЛМ коментират това - повечето хора не успяват да реализират продажби и са само консуматори на продкутите и не им се получава. Но това е така във всеки един вид търговия и в много области - не на всеки му върви във всичко и няма как да е така. И в живота е така - един успява, а други 20 не успяват и това е съвсем нормално. Като ги питаш обаче тези 19 какво направиха за да успеят ще ти кажат - ами пробвах 2-3 пъти не стана и се отказах, а трябва да пробваш 100 пъти!
В България е изключително трудно да се прави млм, защото стария опит с финансовите пирамиди прави постоянен аналог с мултилевъл пирамидите и това все още пречи. Пречи и това да търсиш под вола теле и да гледаш в паничката на другия, което си е направо национална черта. Армията от мрънкалници е умопомрачително голяма у нас...SCI Пазарува и печели
Повече информация на: http://info.sci.sc/
Коментар
-
Първоначално изпратено от ggnore13 Разгледай мнениеДа, това е другата философия на МЛМ - рекламата чрез МЛМ е най-добра, защото е реклама от уста на ухо. Добре, аз съм съгласен, че билбордите и прочие не са ефективна реклама, но нима наистина вярвате, че МЛМ рекламата е ефективна? Забравяте обаче кой я прави, а именно сътрудникът на компанията - човекът, който предлага/продава продукта. С други думи търговецът сам си рекламира стоката - това ли е по-ефективната реклама, която гарантира клиенти?
МЛМ е доказано, че работи? Кой го е доказал и с какви доказателствени средства? Ранди Гейдж, Големия Ал и шепата хора, натрупали милиони от МЛМ за сметка на потребителите от по-ниските нива? Статистиката е доказала следното - вземам за модел действителна немска МЛМ компания, предлагаща продукт с много добро качество и то на много ниски цени за немския пазар. Компанията е на пазара над 25 години. Краен резултат - около 5-6 милиона потребители-сътрудници, повече от половината не развиват линии и нямат доход, просто ползват продукта. Която и статистика на МЛМ компания да погледнеш стигаш до няколко извода :
1. тя привлича като потребители 5-8% от населението в дадена дървата и то само ако е с много добър продукт.
2. Минимум половината сътрудници не реализират никакъв доход, дори не успяват да си избият стартовия пакет (това обикновено са хората, които са се присъединили след достигане на наситеност на пазара > 3 %
Не отричам изцяло МЛМ. Бизнеса не е неработещ модел, просто не работи чак толкова добре колкото го прокламират. Няколко души във всяка държава правят много пари от него, по-голяма част правят доходи, равняващи се на средната заплата, а най-голямата част правят.. оборота.
В България е изключително трудно да се прави млм, защото стария опит с финансовите пирамиди прави постоянен аналог с мултилевъл пирамидите и това все още пречи. Пречи и това да търсиш под вола теле и да гледаш в паничката на другия, което си е направо национална черта. Армията от мрънкалници е умопомрачително голяма у нас...Last edited by tbm2.net; 06.02.2013, 00:05.
Коментар
-
Първоначално изпратено от MLM in bulgaria Разгледай мнениепропуснахте и една друга подробност... Това не е само отстъпка а е и реклама, която се плаща единствено, ако ви донесе клиенти. Доказано е в по напредналите страни, че билборди, реклами по медиите и тн... вече не вършат работа, защото не гарантират 100 % клиенти, за това има много компании, които имат хора, които с ентосиазъм да извършват директните продажби, сиреч "мрежов маркетинг", доказано е че това работи. Може да е рано още за бг, но е прекрасно ново нещо.
МЛМ е доказано, че работи? Кой го е доказал и с какви доказателствени средства? Ранди Гейдж, Големия Ал и шепата хора, натрупали милиони от МЛМ за сметка на потребителите от по-ниските нива? Статистиката е доказала следното - вземам за модел действителна немска МЛМ компания, предлагаща продукт с много добро качество и то на много ниски цени за немския пазар. Компанията е на пазара над 25 години. Краен резултат - около 5-6 милиона потребители-сътрудници, повече от половината не развиват линии и нямат доход, просто ползват продукта. Която и статистика на МЛМ компания да погледнеш стигаш до няколко извода :
1. тя привлича като потребители 5-8% от населението в дадена дървата и то само ако е с много добър продукт.
2. Минимум половината сътрудници не реализират никакъв доход, дори не успяват да си избият стартовия пакет (това обикновено са хората, които са се присъединили след достигане на наситеност на пазара > 3 %
Не отричам изцяло МЛМ. Бизнеса не е неработещ модел, просто не работи чак толкова добре колкото го прокламират. Няколко души във всяка държава правят много пари от него, по-голяма част правят доходи, равняващи се на средната заплата, а най-голямата част правят.. оборота.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ggnore13 Разгледай мнениеБез лоши чувства, но ако ще защитаваш тезата си използвай аргументи. Има и други обекти? При всички тях е приложимо това, което написах, ако 1 си намали цените и вземе клиентите на другите - другите нямат избор освен също да си корегират цените. Какво значи "каква е гаранцията, че ще дава реална отстъпка?" ? Не мисля, че може да се каже по-ясно от това - лепи си плаката Б, че от крайната цена на сметката сваля 10% и цените му стават като на А. Къде е изгодата за А, питам?
А това с маменето на обикновения потребител е най-забавната черта на мулти левъл маркетинга, където се прокламира идеята за честно разпределение на доходите и печалби и за обикновения потребител с други думи - всички ви мамят, само ние не..we hate your whole crew, so please don't stay in touch
Коментар
-
Първоначално изпратено от n_a Разгледай мнениеДа това може да се случи при рестурант А и ресторант Б ,но в крайна сметка освен горепосочените обекти има и много други.
А и в крайна сметка каква е гаранцията че ресторант Б дава реална отстъпка на клиентите си, нагледали сме се в БГ на витрини пълни с фалшиви намаления. Дори големите търговски вериги напоследък взеха да мамят обикновения потребител.
А това с маменето на обикновения потребител е най-забавната черта на мулти левъл маркетинга, където се прокламира идеята за честно разпределение на доходите и печалби и за обикновения потребител с други думи - всички ви мамят, само ние не..Last edited by ggnore13; 05.02.2013, 09:32.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ggnore13 Разгледай мнениеЦСИ има супер бизнес план, но в него има един сериозен пропуск. А именно - забравяте, че зависите от собствениците на търговски обекти, а те са именно ТЪРГОВЦИ. Няма да се впускам в обемни анализи, в които да обяснявам защо въпросните търговци няма да приемат идеята радушно, нито ще ви кажа, че няма да успеете, а просто ще ви представя следната картинка (в която дори предполагам, че търговеца е бил "ЗА" с 2 ръце и 2 карака) :
Имаме ресторант А -> ставаме партньори на компанията -> хората дават 50лв. за карта и пазаруват от нас с отстъпка (да кажем 10%) -> даваме някакъв малък процент (да го наречен членски внос) на компанията за да възнаградим хората по веригата за натрупания оборот.
До мен Тето Бизнесмено си има ресторант Б -> като стана партньор на компанията цените ми са по-атрактивни и хората започват да идват при мен вместо при него -> той няма избор освен да направи цените си конкурентни на моите (иначе фалира) и залепва 1 плакат "10% отстъпка за ВСИЧКИ клиенти на заведението" на входната си врата -> хората могат да пазаруват при него с отстъпка без да дават 50лв. за карта -> той не дава никакъв допълнителен процент на никой
Краен резултат - ресторант Б има същите цени като ресторант А, а ресторант А има по-неизгодни условия за клиентите си (отстъпка има само ако имаш карта) и за собственика си (разходите във връзка с членството в компанията).
Пазарна икономика.. енд ъф стори.
А и в крайна сметка каква е гаранцията че ресторант Б дава реална отстъпка на клиентите си, нагледали сме се в БГ на витрини пълни с фалшиви намаления. Дори големите търговски вериги напоследък взеха да мамят обикновения потребител.SCI Пазарува и печели
Повече информация на: http://info.sci.sc/
Коментар
-
ЦСИ има супер бизнес план, но в него има един сериозен пропуск. А именно - забравяте, че зависите от собствениците на търговски обекти, а те са именно ТЪРГОВЦИ. Няма да се впускам в обемни анализи, в които да обяснявам защо въпросните търговци няма да приемат идеята радушно, нито ще ви кажа, че няма да успеете, а просто ще ви представя следната картинка (в която дори предполагам, че търговеца е бил "ЗА" с 2 ръце и 2 карака) :
Имаме ресторант А -> ставаме партньори на компанията -> хората дават 50лв. за карта и пазаруват от нас с отстъпка (да кажем 10%) -> даваме някакъв малък процент (да го наречен членски внос) на компанията за да възнаградим хората по веригата за натрупания оборот.
До мен Тето Бизнесмено си има ресторант Б -> като стана партньор на компанията цените ми са по-атрактивни и хората започват да идват при мен вместо при него -> той няма избор освен да направи цените си конкурентни на моите (иначе фалира) и залепва 1 плакат "10% отстъпка за ВСИЧКИ клиенти на заведението" на входната си врата -> хората могат да пазаруват при него с отстъпка без да дават 50лв. за карта -> той не дава никакъв допълнителен процент на никой
Краен резултат - ресторант Б има същите цени като ресторант А, а ресторант А има по-неизгодни условия за клиентите си (отстъпка има само ако имаш карта) и за собственика си (разходите във връзка с членството в компанията).
Пазарна икономика.. енд ъф стори.
Коментар
-
Когато дойде краят на SCI, ще има много трагедии...
Такива структури като SCI се сгромолясват мигновено. Тъй като сами вие сте редови членове, запратени някъде надолу по веригата, то никой от висшестоящите не е длъжен да ви каже - кога точно се планира напускането на дадена структура. Затова до последно се работи на пълни обороти и лъскави обещания. През това време набуталите се, дори и да искат да излязат - не могат да го направят, защото таят надежди "продажбите" да се възстановят и поне донякъде да избият загубата си. Именно тази надежда крепи цялата структура.
Ако не знаете, след краха на такива схеми какви трагедии са преживявали хората и как не са знаели какво да предприемат, за да възстановят средствата си - ето, сега вече го знаете. Върхът на структурата добре познава тия "особености на търговията" и винаги е нащрек за скоростното си евакуиране. Вервайте ми !Да бъде благословен българският Ян Палах (Д-р. Н.Черкезов) - за усмиването на SCI с коментарите си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от king0ftheworld Разгледай мнениеЗдравейте, искам да попитам колко карти има право да си копува един човек ? Идеята ми е да купя примерно 10 карти и да ги дам без пари на хора които преценя ( които пазаруват в посочените центрове и фирми в които има отстъпки) . Според вас това дали ще е на печалба тази идея , като съм замислил ако потръгне да копувам още карти и да ги давам без пари??
До колкото знам всеки един човек има право на една карта, но предполагам че ако попиташ хората които искаш да се здобият с такива карти и те са съгласни можеш да им я заплатиш.SCI Пазарува и печели
Повече информация на: http://info.sci.sc/
Коментар
Коментар