IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
    Yellen: Banks 'very much stronger'; another financial crisis not likely 'in our lifetime'

    http://www.cnbc.com/2017/06/27/yelle...-lifetime.html
    Тя изглежда доста свежо. Що се притесниха от това ""in our lifetime"
    Мислиш ли да ротираш от технологиите към енергийния и суровинния бизнес вече?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение

      Според мене не много скоро
      tova e za budeshti M.Burry-ta dano si prav de

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

        демек, скоро, много скоро ще се слу§и нали така!?
        Според мене не много скоро

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
          Yellen: Banks 'very much stronger'; another financial crisis not likely 'in our lifetime'

          http://www.cnbc.com/2017/06/27/yelle...-lifetime.html
          демек, скоро, много скоро ще се слу§и нали така!?

          Коментар


          • Yellen: Banks 'very much stronger'; another financial crisis not likely 'in our lifetime'

            http://www.cnbc.com/2017/06/27/yelle...-lifetime.html

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение

              А как я определяш константната?
              P/E=(1+g)/(Rf+risk premium-g) Оттук гледаш назад и хващаш исторически медианата.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение

                Аз затова си ползвам константна рискова премия, а вие мъкнете от 9 кладенеца вода да оправдаете балона
                А как я определяш константната?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
                  С тази спадаща инфлация в САЩ мислите ли че ФЕД би вдигал още лихвата до края на годината? Петрола както е тръгнал скоро ще падне под 40 долара за барел а и за в бъдеще колкото и да ограничават доставките мисля че трудно ще държи цената над 40 долара при всички нови и бързо развиващи се технологии.
                  Федът твърди, че работата с ниската инфлация била transitory и те затова си дигат фед фъндс таргета. Чета обаче и мнения, че Федът вече не е data dependent, а просто искат да tight-нат, ей така, щото им е кеф да нормализират.

                  Коментар


                  • Няма Фед, няма бай бек... Лоша работа

                    Large US companies reduced share buybacks in the first quarter, curbing the programmes that have provided a boon to earnings-per-share growth.

                    Companies listed on the S&P 500 index bought back $133.2bn in shares in the first three months of this year, down 1.6 per cent from the final quarter of 2016 and off 17.5 per cent from the same period last year, according to data from S&P Dow Jones Indices.

                    Коментар


                    • С тази спадаща инфлация в САЩ мислите ли че ФЕД би вдигал още лихвата до края на годината? Петрола както е тръгнал скоро ще падне под 40 долара за барел а и за в бъдеще колкото и да ограничават доставките мисля че трудно ще държи цената над 40 долара при всички нови и бързо развиващи се технологии.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                        Кефи ме това изречение:
                        Аз затова си ползвам константна рискова премия, а вие мъкнете от 9 кладенеца вода да оправдаете балона

                        Коментар


                        • Кефи ме това изречение:

                          The US equity risk premium is comparatively straightforward, though that isn’t saying much. Basically, it’s the part of equity prices that can’t be explained by expectations for future earnings growth or inflation, often just discussed as “investor sentiment”.

                          Коментар


                          • Някои съобръжения относно ФАAМГ:

                            From a purely financial perspective, the logic that investors should avoid investing in some of the highest-quality businesses in the world because they are simply too profitable and dominant in their markets is bizarre.
                            But what would it actually mean, say, if Alphabet shares were to suddenly crash by 50 per cent tomorrow?

                            Last year the company generated $26bn in free cash flow and is forecast by Wall Street to throw off $39bn by 2019. Alphabet has an enterprise value today of $574bn, meaning a fall of that magnitude would leave it trading on a trailing free cash flow yield to enterprise value of over 9 per cent, and a two-year forward yield of 13.6 per cent (or a multiple of seven times).

                            Boring old Exxon, which unlike Alphabet actually holds net debt and makes far lower returns on capital, is trading on an EV/FCF yield of 3 per cent today and 5 per cent on analyst-consensus 2019 numbers. Cheap or not, if Alphabet’s valuation is a “bubble” the word has lost all meaning.
                            The first and frequently repeated fallacy is that Big Tech is all the same. The premise that the FAAMG stocks are one single investment category may sound neat but it is highly questionable. Apple, Amazon and Alphabet (Google) are not in the same business. They do different things. Yes, many of these things are tied to technology but treating them as a “sector” is misleading.
                            The march of the FAAMGs is in many ways a story of the failure of most professional stock pickers, rather than one of their success.
                            Last edited by Misho ILIEV; 19.06.2017, 12:24.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение


                              да само дет Мъска не е беден и не е измислил нищо ама абсолютно нищо, той е сложен там да прай от мухата слон и той я прай за тва също треа имаш качества и евала !!!
                              американците не моат да стигнат немците технически дори и да тичат срещу тях .... а за Калифорния остай ти тия мантри иам хора аз там и в ЛА и в Сан Диего знам го кво е, кат в България 5 човека имат кинти, а раята подсмърча отстрани, днеска си на раота утре не .... и с кво ше си купят Тесли ?! ...... на кредит ли ?....
                              Няколко пъти съм бил и в Л.А. ,Сан Диего,Сан Франциско,не мож ме излъга.
                              Питай и ТАТО той сега е в Л.А.
                              такива скъсаняци кат нас няма никъде- да работиш и да не може да си платиш сметките.
                              Знаеш ли колко е една нова хонда сивик там?
                              150$ на месец,знаеш ли колко е това от средно месечния доход там-5%!
                              Знаеш ли колко е тук?
                              40-45%!
                              Чобани сме тук още майкълеееее,и ни миришат чорапите!!!
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • Cook bestätigte Berichte, dass Apple einen Wandel bei seiner Strategie vollzogen hatte. Das Unternehmen möchte jetzt kein Auto mehr selbst designen und herstellen (vermutlich über Vertragspartner, die nur eine kleine Rolle in der Autoindustrie spielen). Stattdessen konzentriere man sich auf die Software für autonomes Fahren. Er sagte, Apple konzentriere sich auf autonome Fahrsysteme und sehe diese Technologie als äußerst wichtig an. Cook nannte das Projekt “die Mutter aller Projekte im Bereich künstliche Intelligenz“. Er fügte hinzu, dass es vielleicht auch eines der schwierigsten wäre. Es wurde auch gemeldet, dass Apple seinen eigenen Prozessor für künstliche Intelligenz entwickle, da die Prozessoren des Unternehmens immer komplizierter wird.

                                Cook sprach auch von einer größeren Disruption in diesem Bereich. Er sprach von selbstfahrenden Autos, Elektroautos und Carsharing. “Diese drei Vektoren passieren zur selben Zeit.” In Bezug auf Elektroautos merkte Tim Cook an: “Das ist eine wunderbare Erfahrung, dass man nicht bei der Tankstelle anhalten muss.” (Fährt er überhaupt ein Elektroauto?)

                                Natürlich wollte Cook keine Details zu den Projekten geben und auch nicht zur Strategie, wie das Unternehmen hierbei verfolgt. Partner oder kein Partner? Das ist hier die Frage.


                                Apple steht vor einem fundamentalen Dilemma. Die wichtigsten Werte des Unternehmens widersprechen diesem Projekt im Automobilmarkt. Das Unternehmen hat schon mehrere Male mit Hardware-Partnern in den letzten 40 Jahren zusammen gearbeitet. Dazu gehören die Mac-Clones der späten 90er, das zum Scheitern verurteilte Motorola ROKR, etc. Das war allerdings nicht besonders von Erfolg gekrönt. Das Unternehmen zieht es immer vor, mit integrierter Hardware und Software zu arbeiten. Aber es gibt auch vertikal integrierte Autobauer. Die Wertschöpfungskette im Automobilsektor wurde in den letzten 100 Jahren immer weiter fragmentiert, nachdem immer mehr an Zulieferbetriebe abgegeben wurde. Zusätzlich werden viele Autos nach der Modulbauweise zusammengesetzt.

                                Die Aussicht, Autos selbst zu bauen, würde praktisch den effizienten Kapitaleinsatz von Apple ruinieren. Diese Industrie ist nämlich als Geldfresser bekannt. Apple kann entweder etwas tun, dass das Unternehmen nicht tun möchte (eine Partnerschaft mit einem anderen Unternehmen eingehen) oder das Unternehmen kann die finanziell nicht besonders attraktive Alternative verfolgen und das Auto selbst bauen. In der Zwischenzeit macht die Industrie natürlich auch Fortschritte und die Hersteller entwickeln ihre eigene Technologie, während Zulieferbetriebe wie Delphi Automotive an eigenen Lösungen arbeiten.

                                Коментар

                                Working...
                                X