IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Много е лесно като не можеш да осигуриш контрол на качеството да забраняваш наред.
    Това, че има самозвани майстори, не означава, че трябва да се забраняват АГУ по принцип. Някои вносители на нови коли предлагат опция за слагане на газов инжекцион, при която гаранцията се запазва.
    Газовата уредба не винаги е най-рисковия елемент в една кола. Обикновено това е задкормилното устройство. Жертвите в резултат на грешна преценка на пътната обстановка са около 1000 годишно, а тези от взривени бутилки са доста по-малко.

    Коментар


    • dasa

      Каква е разликата между доработени и произведени като такива , разлика в качеството едва ли има а оборудването винаги си е друга търговска марка и не е некачественно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Еее бомби,камикадзета!Ай ся!
        И катастрофи с тях съм преживял и кво ли не за 5 години!
        Абе много плачете дизелаците и бензиновците!
        Да ви друсат по джоба пък вие си ревете!
        Нищо не препоръчвам!

        Коментар


        • ABSOLUTNO odobrqvam!

          tiq podvijni bombi ot godini trqbvashe da gi zabranqt!

          Коментар


          • Бе да раздават конете направо ... както е тръгнало с тоя бензин и тия забрани, по един кон на всеки и каруцата и до там .. сега автомобили ще карате, че и на метан и газ за по евтино ... а де !!!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ssonyy
              И двете ми коли са на метан и скоро не смятам да карам с друго гориво!
              Ами карай, никой не те спира. Не е забранено, но трябва да са ти произведени като такива, а не да са доработвани и да са един вид газови бомби на колела.
              Я си представи че те нацеля на някое кръстовище, без да искам де, и ти ни отнесеш във въздуха и двамата?
              Това си е направо подвижно камикадзе

              Коментар


              • Първоначално изпратено от virtualxi
                Не съм гледал предаването, но съдейки по това, че другите медии не подхванаха темата, най-вероятно нещата се преекспонират и такова решение едва ли е взето. Ако имаше такова нещо таксиджиите вече щяха да са надали вой до небето и щяха да са блокирали жълтите павета с протест.
                Е и аз тогава веднъж да съм съгласен с таксиджиите!
                И двете ми коли са на метан и скоро не смятам да карам с друго гориво!
                Да умират петролните империалисти !
                Нищо не препоръчвам!

                Коментар


                • Не съм гледал предаването, но съдейки по това, че другите медии не подхванаха темата, най-вероятно нещата се преекспонират и такова решение едва ли е взето. Ако имаше такова нещо таксиджиите вече щяха да са надали вой до небето и щяха да са блокирали жълтите павета с протест.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от park
                    Изцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
                    Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.
                    Хайде пак популизъм
                    Какво му е лошото на Голф 2 с АГУ? Излиза много по-евтино да си житкам насам-натам, а АГУ-то като го сложиш си работи с години без никакъв проблем. За последната АГУ, сложих я преди 4-5г. и досега никакъв проблем не ми е правила, никога не е отказвала и дори не ми се е налагало да ходя на сервиз.
                    Вярно че е малко рисково ако се попаднеш в катастрофа да има взрив при пробив на бутилката, но това важи и за бензина, така че хайде нямаме нужда от такива забрани у нас.

                    Коментар


                    • Изцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
                      Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.

                      Коментар


                      • Re: ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

                        В Испания, UK, Гърция, Унгария също карат със стари номера (докато се продаде колата). Няма луди политици да правят истерии.

                        Същото е и с личните им карти. В Испания и Португалия (мисля) приличат на нашите стари книжки - грозно ламинирани и разпарчетосани.

                        А за нас биометрични.... Само дето сега искат биометрични, а след 2 години ще се сетят, че можело и ел. подпис да им сложат.

                        При толкова технологии на 6.5 млн. население, да се чудиш отде тази престъпност?!

                        Колкото до газта, някой разбра ли дали ще е задължително това условие?


                        Първоначално изпратено от nocomments
                        Първоначално изпратено от Jay Gould
                        Всичко лошо в България се оправдава с натискт от вън (от ЕС, МВФ или някой друг), но всъщност нашите политици и медии лъжат за да могат да крадат още пари.
                        Бих искал да видя документа от ЕК. В противен случай и ако не го показва, медията лъже (най-вероятно) или са толкова тъпи, че някой ги е подвел.

                        Дори да е вярно, това ще е като смяната на номерата на колите.

                        Във Франция хората си карат и със старите и с новите номера, само тук политиците ни направиха още пачки от това.
                        С акцзите - Срока бе до 2010 година, а нашите престъпници ги треснаха веднага за да могат да тъпчат джобове от моя и вашя джоб и то с 20-30 % повече от изисканите.
                        НЯМА да повярваш, но виновен за смяната е един всеобщ любимец на форума.
                        КОЙТО регулира застрахователния, пенсионния и капиталовия пазар.

                        Коментар


                        • Re: ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

                          Първоначално изпратено от Jay Gould
                          Всичко лошо в България се оправдава с натискт от вън (от ЕС, МВФ или някой друг), но всъщност нашите политици и медии лъжат за да могат да крадат още пари.
                          Бих искал да видя документа от ЕК. В противен случай и ако не го показва, медията лъже (най-вероятно) или са толкова тъпи, че някой ги е подвел.

                          Дори да е вярно, това ще е като смяната на номерата на колите.

                          Във Франция хората си карат и със старите и с новите номера, само тук политиците ни направиха още пачки от това.
                          С акцзите - Срока бе до 2010 година, а нашите престъпници ги треснаха веднага за да могат да тъпчат джобове от моя и вашя джоб и то с 20-30 % повече от изисканите.
                          НЯМА да повярваш, но виновен за смяната е един всеобщ любимец на форума.
                          КОЙТО регулира застрахователния, пенсионния и капиталовия пазар.

                          Коментар


                          • Re: ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

                            Първоначално изпратено от обзървър
                            Европейската комисия забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г., ако в талона като гориво не пише метан или пропан бутан.

                            Казаха го в петък по новините.
                            Дадоха таксиметраджии, които са примирени и няма да стачкуват.
                            Метана е 4 пъти по евтин на километър от бензина, казаха таксиджиите.

                            Така че, не се слагайте АГУ (автомобилна газова уредба). А ако имате се гответе за ценови шок след 6 месеца.

                            Три модела леки автомобила ще се внасят в България с фабрични уредби на метан, съобщиха от българската асоциация "Автомобили на природен газ".

                            Единият вече се продава у нас - Peugeot Partner XT GNV, казаха вносителите от "София Франс ауто". Другите два са разновидности на Opel Astra и Opel Zafira, чийто внос предстои.
                            така че стронг бай
                            Внасят се доста повече автомобили с фабрични уредби. VW Caddy и Tauran, Ситроен Берлинго, Опел Зафира в момента са му спрели вноса, но има Combo. От септември ще има и мерцедес с метан В класа.

                            Коментар


                            • "Казаха го в петък по новините. " ----;-)) То петък си е ден на майстора и са пияни журналистите.;-)))
                              За да влезне една измислица в "новините" е достатъчно приносителя на златната акция ;-))) да напие няколко журналиста, за здравето на ЕC.След петролната криза 73 отоплението на домове (вложения в инфраструктура нарастна с 30-50 %) като правило се строеше на газ,мазут и въглища,като потребителя можеше да избира според текущите цени.Една кола не се прави само за бензин,или само за метан-AGY не е скъпо,и е допълнение.Може да се желае "чип-тунинг",за пределно оптимизиране.Но най важното за безопасността е монтьора да е правоспособен,а фирмата му лицензирана,Слага си клеймото и губи лиценза ако е немарлив.За всички съоръжения с налягане над 1мпа това и сега е валидно AGY не е самоделка и производителя и я узаконява според нормите за безопасност.А те са строги и санкциите катастрофални за несериозни производители

                              Коментар


                              • Loner

                                Слаба работа ..трябва да бъде и хибрид и да не е с ел.акумулатор а с водороден и когато спира да произвежда водород и да го нагнетява в бутилка а после да го харчи и мотора на място да не работи като на електрически хибрид да бъде поне толкова.Това и в гараж се прави - метан..бензин пълно е с такива знаем ги.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X