Първоначално изпратено от Kano
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от KanoПървоначално изпратено от cityindexмного ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
"да живеят на ръба" по смешно изказване не бях чувал, те понеже бензина и нафтата не са запалими, затва вие не живеете на ръба.
Ами помислете малко и за околната среда. Какво ще стане ако всички започнат да карат само на бензин и нафта?
Коментар
-
В случая цената и риска не са свързани, просто газта е по евтина от бензина!
Неразбирам защо е необходимо тези АГУ да са произведени в автозавода, а не примерно от сертифицирани фирми, което подкрепям с две ръце и съм против наистина газовите бутилки да се монтират в гаражи от домашни майстори!Мненията ми не са препоръка за покупка или продажба на акции!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ssonyyПървоначално изпратено от virtualxiНе съм гледал предаването, но съдейки по това, че другите медии не подхванаха темата, най-вероятно нещата се преекспонират и такова решение едва ли е взето. Ако имаше такова нещо таксиджиите вече щяха да са надали вой до небето и щяха да са блокирали жълтите павета с протест.
И двете ми коли са на метан и скоро не смятам да карам с друго гориво!
Да умират петролните империалисти!
Коментар
-
Първоначално изпратено от KanoПървоначално изпратено от cityindexмного ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
а може би цената на горивото няма нищо общо с риска а?
... уфф що ли не ходя да цапам водата с джета а се пенява тук
Коментар
-
Първоначално изпратено от KanoПървоначално изпратено от cityindexмного ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cityindexмного ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
Коментар
-
...аман от кьорфишеци (извинявам се за френския) ...моите уваженя към журналистическото съсловие, но за по-голямата част Тях е добре като ти кажат "добър ден", да се огледаш къде е слънцето...
... кой би забранил ползването на екологично и евтино гориво? - тези от европата да не са малоумноци? ...
... а от колко години все забраняват двутактовите автомобили ... още гледам по пътищата трабанти и варбурзи (в което няма нищо лошо) ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от lazarЗащо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.
Е точно това е по-качественото при заводските АГУ от тези монтирани в кварталния сервиз от маистор мога всичко.
Твърдо за, и аз съм си патил. Просто газта не е за автомобили, иначе за готвене и отопление е перфектно.
Коментар
-
Re: ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!
Първоначално изпратено от обзървърЕвропейската комисия забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г., ако в талона като гориво не пише метан или пропан бутан. Казаха го в петък по новините.
Дадоха таксиметраджии, които са примирени и няма да стачкуват.
Метана е 4 пъти по евтин на километър от бензина, казаха таксиджиите.
...
Три модела леки автомобила ще се внасят в България с фабрични уредби на метан, съобщиха от българската асоциация "Автомобили на природен газ"........
Коментар
-
Първоначално изпратено от lazarЗащо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.
Коментар
-
Първоначално изпратено от lazarЗащо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.Нищо не препоръчвам!
Коментар
-
nevermind
Кое не е бомба ? Опасно е да не се обслужва..те вместо да привлекат хората с автомобили които са по хубави и по удачни си осигуряват пазар по друг начин и какво се получава - ще се инвестират пари в индустрия която не иска да отговори на потребностите а потребностите се задъэлжават да и отговорят на нея.В Италия производителите биваха подпомагани по този начин и какъв е резултата...искаш ли да караш произведена в Италия кола и особенно от времето когато бяха улеснени по този начин с пазар..после ще се чудим защо се разпадат на части колите които купуваме...мислиш ли че са безопасни . фиат типо , темпра 88-92 мисля годините са коли правени при такива условия..задължаваха ги да карат коли до 7 години..нещо такова и могат да ти продадат всякакъв боклук защото се натискаш да им го купиш понеже е нов и фабричен.Гаранция че фабрично конвертираните автомобили на пропан бутан и метан ще са по добре направени от тези във сервиз няма.В Япония въобще не съществуват фабрики за автомобили а има места за сглобяване...по лоши автомобили ли правят.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар