IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Kano

    Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
    Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
    какво да бъркаме, не виждаш ли, че си достатъчно объркан?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Kano
      Първоначално изпратено от cityindex
      много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
      Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
      Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
      хехеххехе
      "да живеят на ръба" по смешно изказване не бях чувал, те понеже бензина и нафтата не са запалими, затва вие не живеете на ръба.
      Ами помислете малко и за околната среда. Какво ще стане ако всички започнат да карат само на бензин и нафта?

      Коментар


      • В случая цената и риска не са свързани, просто газта е по евтина от бензина!
        Неразбирам защо е необходимо тези АГУ да са произведени в автозавода, а не примерно от сертифицирани фирми, което подкрепям с две ръце и съм против наистина газовите бутилки да се монтират в гаражи от домашни майстори!
        Мненията ми не са препоръка за покупка или продажба на акции!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ssonyy
          Първоначално изпратено от virtualxi
          Не съм гледал предаването, но съдейки по това, че другите медии не подхванаха темата, най-вероятно нещата се преекспонират и такова решение едва ли е взето. Ако имаше такова нещо таксиджиите вече щяха да са надали вой до небето и щяха да са блокирали жълтите павета с протест.
          Е и аз тогава веднъж да съм съгласен с таксиджиите!
          И двете ми коли са на метан и скоро не смятам да карам с друго гориво!
          Да умират петролните империалисти !
          и аз съм с теб

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Kano
            Първоначално изпратено от cityindex
            много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
            Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
            Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
            ти като говориш за риск с мен .... може би поне си виждал статистика за да се обосновеш ? виж прочети и пак ще си обясняваме що е това инженер и що е получил диплома и как е сертифицирал нещо за масова употреба

            а може би цената на горивото няма нищо общо с риска а?

            ... уфф що ли не ходя да цапам водата с джета а се пенява тук

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Kano
              Първоначално изпратено от cityindex
              много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
              Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
              Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
              ааа.... сега разбрах - било за safty first .... ами то и тока е опасен, бойлера може да ръмне ... логиката може би е да отидем да живеем в гората... но пък и там има разни диви животни и насекоми...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от cityindex
                много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
                Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
                Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.

                Коментар


                • ...аман от кьорфишеци (извинявам се за френския) ...моите уваженя към журналистическото съсловие, но за по-голямата част Тях е добре като ти кажат "добър ден", да се огледаш къде е слънцето...

                  ... кой би забранил ползването на екологично и евтино гориво? - тези от европата да не са малоумноци? ...

                  ... а от колко години все забраняват двутактовите автомобили ... още гледам по пътищата трабанти и варбурзи (в което няма нищо лошо) ...

                  Коментар


                  • много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от lazar
                      Защо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
                      Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.
                      Хайде сега пропаганда. Само не се опитвай да обясняваш колко сигурна била газта, а за метана да не говорим. Оастави катастрофите, то при ПТП бутилката може да ти издържи, но ако някое съединение хвръкне, както е под налягане и ти си свръкваш. Още по-лошо е че автомобилът може да си хвръкне дори и паркиран, от обикновена утечка. реално повечето проблеми не са от бутилката, а от нейното свързване и монтаж.
                      Е точно това е по-качественото при заводските АГУ от тези монтирани в кварталния сервиз от маистор мога всичко.
                      Твърдо за, и аз съм си патил. Просто газта не е за автомобили, иначе за готвене и отопление е перфектно.

                      Коментар


                      • Re: ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

                        Първоначално изпратено от обзървър
                        Европейската комисия забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г., ако в талона като гориво не пише метан или пропан бутан. Казаха го в петък по новините.
                        Дадоха таксиметраджии, които са примирени и няма да стачкуват.
                        Метана е 4 пъти по евтин на километър от бензина, казаха таксиджиите.
                        ...
                        Три модела леки автомобила ще се внасят в България с фабрични уредби на метан, съобщиха от българската асоциация "Автомобили на природен газ"........
                        така че стронг бай
                        казано е ясно, че АКО...така, че СПОКО!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от lazar
                          Защо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
                          Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.
                          +1

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от lazar
                            Защо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
                            Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.
                            +1
                            Нищо не препоръчвам!

                            Коментар


                            • Защо ми се струва,че при сериозно ПТП една стоманена метанова бутилка ,добре укрепена, осигурена с необходимата автоматика и с дебелина на сената 1 см., е по безопасна от бензинов резервоар с дебелина 0,5 мм?
                              Еее, стигне ли се до запалване и пожар- БЯГАЙ И ЗАЛЯГАЙ на 100 метра.

                              Коментар


                              • nevermind

                                Кое не е бомба ? Опасно е да не се обслужва..те вместо да привлекат хората с автомобили които са по хубави и по удачни си осигуряват пазар по друг начин и какво се получава - ще се инвестират пари в индустрия която не иска да отговори на потребностите а потребностите се задъэлжават да и отговорят на нея.В Италия производителите биваха подпомагани по този начин и какъв е резултата...искаш ли да караш произведена в Италия кола и особенно от времето когато бяха улеснени по този начин с пазар..после ще се чудим защо се разпадат на части колите които купуваме...мислиш ли че са безопасни . фиат типо , темпра 88-92 мисля годините са коли правени при такива условия..задължаваха ги да карат коли до 7 години..нещо такова и могат да ти продадат всякакъв боклук защото се натискаш да им го купиш понеже е нов и фабричен.Гаранция че фабрично конвертираните автомобили на пропан бутан и метан ще са по добре направени от тези във сервиз няма.В Япония въобще не съществуват фабрики за автомобили а има места за сглобяване...по лоши автомобили ли правят.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X