Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на глобалната икономика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Външнотърговският оборот между:
    1)
    - Китай и Русия за 4 месеца от началото на 2019г. беше 33,518 МИЛИОНА долара или ПО-МАЛКО ОТ 34 МИЛИАРДА долара
    2)
    - Беларус и Русия за 4 месеца от началото на 2019г. беше 10,329 МИЛИОНА долара или НАД 10 МИЛИАРДА долара
    Тоест външнотърговският оборот между Китай и Русия беше едва ПО-МАЛКО ОТ 3.3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от външнотърговският оборот между Беларус и Русия...


    За сравнение населението в края на 2018г.:
    1)
    - в Китай беше 1,395,380 ХИЛЯДИ души или НАД 1.395 МИЛИАРДА души
    2)
    - в Беларус беше 9,475.2 ХИЛЯДИ души или ПО-МАЛКО ОТ 10 МИЛИОНА души
    Тоест населението на Китай беше НАД 147 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ населението на Беларус и въпреки това външнотърговският оборот между Китай и Русия беше едва ПО-МАЛКО ОТ 3.3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от външнотърговският оборот между Беларус и Русия...


    Браво на Китай, че не желае да става зависим както Беларус във външната търговия с Русия!!!!






    http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html
    http://www.belstat.gov.by/en/ofitsia...nd-minsk-city/
    http://www.gks.ru/bgd/free/b04_03/Is...tg/d04/116.htm

    Коментар


    • Не бях влизал отдавна в тази тема и сега виждам че Иванушка е открил втори фронт

      До сега воюваше с Руснаците , явно вече и с Китайците е започнал

      Чудя се аз защо Дън Сяо Пин ми изглеждаше леко притеснен напоследък , пък то ква била работата
      Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

      Коментар


      • Продажбите на автомобили в Китай:
        - за 5 месеца от началото на 2019г. бяха 8,839,700 (като от тях обаче 39.7% бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)


        Продажбите на автомобили в ЕС:
        - за 5 месеца от началото на 2019г. бяха 6,737,491 (като от тях обаче 97.5% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)


        Дори китайските потребители продължават да предпочитат чужди марки автомобили пред автомобилите на китайските фирми...






        https://www.acea.be/uploads/press_re...1905_FINAL.pdf
        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_31/con_5224052.html
        http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_31/con_5224381.html

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.

          Продажбите на автомобили в Русия:
          1)
          - за 4 месеца от началото на 2008г. бяха 938,942, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 13,467 или 1.434%.
          2)

          - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.432%....
          Тоест за 11 години китайците продължават да не могат да убедят дори руските потребители, че китайските автомобилни фирми имат качествен продукт...






          https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
          https://aebrus.ru/upload/iblock/854/...b1a72b9742.pdf

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение


            Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


            Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





            https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf
            Което идва да рече, че китайците имат поле за растеж.
            Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
              Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...

              Продажбите на автомобили в Русия за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 539,946, но от тях бяха на китайски автомобилни фирми едва 7,730 или ПО-МАЛКО ОТ 1.44%....


              Дори и руснаците НЕ ВЯРВАТ на китайското "качество"...





              https://aebrus.ru/upload/iblock/543/...april-2019.pdf

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                Продажбите на автомобили в Китай:
                1)
                - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
                2)
                - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
                Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.

                Продажбите на автомобили в ЕС:
                1)
                - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
                2)
                - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
                Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.



                https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
                https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
                http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
                http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
                http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
                http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
                Това, a priori, да обявяваме всичко китайско заниско качество, обяснява много от случаите, когато китайците изненадват „висококачествения” Западен свят.
                Пък и знайно е, най-добре се смее този, който се смее последен...
                Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

                Коментар


                • Продажбите на автомобили в Китай:
                  1)
                  - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 6,165,900
                  2)
                  - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 6,836,600 (като от тях обаче НАД 40.5% или 2,770,200 бяха на китайски автомобилни фирми тоест с НИСКО КАЧЕСТВО)
                  Тоест за 9 години има увеличение от 10.88%.


                  Продажбите на автомобили в ЕС:
                  1)
                  - за 4 месеца от началото на 2010г. бяха 4,809,647
                  2)
                  - за 4 месеца от началото на 2019г. бяха 5,336,703 (като от тях обаче НАД 97% бяха на автомобилни фирми от ЕС, САЩ, Япония и Южна Корея)
                  Тоест за 9 години има увеличение от 10.96%.





                  https://www.acea.be/uploads/press_re...FINAL-1004.pdf
                  https://www.acea.be/uploads/press_re...1904_FINAL.pdf
                  http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223330.html
                  http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5039105.html
                  http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5223331.html
                  http://www.caam.org.cn/chn/4/cate_38/con_5222884.html
                  Last edited by Inform; 15.06.2019, 18:15.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно
                    Ей, ако коментирам кратерите на Марс, вия пак към любимата ви Русия ше го обърнете?

                    А, да!
                    Влязох тук, за да обърна внимание на Информ, че има нова вкусна за неговия спам тема - "Световна енергетика".
                    Last edited by eta orel; 12.06.2019, 17:47.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
                      Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                      https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html
                      Те така и в Рашастан откак ги подпукаха със санкциите - смятаха да създават свои клонинги на кво ли не, ама единствено инфлация успяха да си размножат успешно

                      Коментар


                      • Чудесна новина е, че кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в Китай:
                        1)
                        - дължеше в края на 1995г. бяха едва 747 МИЛИАРДА долара или ЗА СЪЖАЛЕНИЕ едва 102.2% от БВП на Китай
                        2)
                        - дължеше в края на 2018г. бяха вече 33,196 МИЛИАРДА долара или НАД 33.1 ТРИЛИОНА долара или вече ЗА ЩАСТИЕ вече 254.0% от БВП на Китай


                        За сравнение кредитите, които нефинансовия сектор (общо държавния и частния) в САЩ:
                        1)
                        - дължеше в края на 1995г. бяха 14,399 МИЛИАРДА долара или 188.5% от БВП на САЩ
                        2)
                        - дължеше в края на 2018г. бяха 51,192 МИЛИАРДА долара или 249.8% от БВП на САЩ





                        https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=19994&c=
                        https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=19961&c=
                        https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.2?p=20184&c=
                        https://stats.bis.org/statx/srs/table/f1.1?p=20184&c=

                        Коментар


                        • Следствие от американските санкции срещу "Хуавей": до две години Китай смята да се самообезпечава с 40% микроелектронни чипове, до 2025-а - със 70%, а до 2030 - да догони и изпревари САЩ по количество и качество.

                          https://www.cnbc.com/2019/06/04/chin...trade-war.html

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                            Абонатите на мобилни телефонни услуги в Китай:
                            1)
                            - в края на 2011г. бяха 986.25 МИЛИОНА
                            - за сравнение населението на Китай в края на 2011г. беше 1,347.35 МИЛИОНА души
                            2)
                            - в края на 2018г. бяха 1,566.10 МИЛИОНА
                            - за сравнение населението на Китай в края на 2018г. беше 1,395.38 МИЛИОНА души





                            http://www.stats.gov.cn/english/Pres...222_72118.html
                            http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html
                            Т.е., някои са на два, че може, и на повече абонамента. Нищо ново под слънцето. Прояери сам, колко са били у нас, сумарно, всички ...да речем, още през 2009-та...
                            Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

                            Коментар


                            • Абонатите на мобилни телефонни услуги в Китай:
                              1)
                              - в края на 2011г. бяха 986.25 МИЛИОНА
                              - за сравнение населението на Китай в края на 2011г. беше 1,347.35 МИЛИОНА души
                              2)
                              - в края на 2018г. бяха 1,566.10 МИЛИОНА
                              - за сравнение населението на Китай в края на 2018г. беше 1,395.38 МИЛИОНА души





                              http://www.stats.gov.cn/english/Pres...222_72118.html
                              http://www.stats.gov.cn/english/Pres...8_1651335.html

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Inform Разгледай мнение
                                Приходите на Huawei общо от Европа, Близкия Изток и Африка:
                                1)
                                - през 2011г. бяха 35.8% от глобалните приходи
                                2)
                                - през 2018г. бяха вече 28.4% от глобалните приходи


                                За сравнение приходите на Huawei от Китай:
                                1)
                                - през 2011г. бяха 32.2% от глобалните приходи
                                2)
                                - през 2018г. бяха вече 51.6% от глобалните приходи





                                Вярващите в китайското качество на високотехнологични продукти намаляват извън Китай...


                                https://www.huawei.com/en/press-events/annual-report
                                Едва ли. Китай вдига дела на вътрешното си потребление, като мярка срещу прекалената зависимост от експорта. Планомерно и последователно.
                                Мандрата свършва скоро https://www.indiegogo.com/projects/hteconomizer-energy/x/10896729#/

                                Коментар

                                Working...
                                X