IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отпадане на данъчният кредит за "7 местни" джипове

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бонвиван
    данъка за новите МПС та е друга тема.
    Ние сме си наобратно. Вместо да има екологични облекчения за нови коли ние ги таксъваме по десет.Та затова ще си взема ДДС то за компенситам:-)))
    Един се мъчи да ни преебе, милион му противодействат. Кой ще победи?
    Eй това е една масова и много вредна заблуда. Новата кола не само че не е екологична ами и страшно вредна. Разликата в разхода на гориво последните 20 години (среден живот на една кола) е смешно малък и най-често е рекламна измама. За производството на новата обаче, както и за рециклирането на бракуваната се унищожават неколкократно повече природни ресурси, отколкото ако си караше старата кола.
    Да не говорим, че ти плащаш заплатата на германския работник, а отровения въздух от промишлеността го дишаме заедно.

    Коментар


    • Винаги има начини да се заобиколят законите и то законно.Имам няколко познати,които си купиха лични автомобили 180-200 коня и (то спортни версии) на фирмата,т.е. преоборудват се до 1000лв махат се задните седалки и слагат уж някакво заграждение,който са само за пред КАТ или технотест(колкото да ги регистрират,после пак си слагат седалките ) така че вместо 4+1 стават 1+1 или товарен и веднагически е служебна кола.И ако колата ти струва 55000лв излиза около 47000 лв ) Караш си спортна кола за малко пари и си се кефиш.3-4 години си караш така,амортизираш си я като товарен,всичко ти минава за разход(горива,консумативи,абе всичко),след това пак си я геристрираш като пътническа 4+1 плащаш и ДДС -то само,че този път стойносста е друга,тъй като колата за тези години се е амортизирала и обезценила напр 4 хил лв или 4800 лв.с ДДС.Има си и някои недостатъци:като е 1+1 и каското и гражданската ти са за 1+1 и ако нещо недай се боже се случи ,духаш супата яко особено ако има хора отзад.Като те спре някой полицай и случайно забележи че пише 1+1,а в действителност си е 4+1 или кихаш сериозно на полицая или ти пишат солената глобичка.Имаше и още едно нещо Винетката(ама те го промениха преди 2-3 год),трябваше да се слага товарна винетка вместо за лек автомобил.За СУВ-а се отнася същото.
      И всичко това ти го предлага фирмата вносител на съответната кола,само и само за да ти я продадат,ти разбира се се съгласяваш,за да спестиш една хубава сума пари и за да прецакаш отното Държавата. )

      Коментар


      • Първоначално изпратено от NYSERookie
        Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
        Мене винаге ме е било антересно, за коя точно "дейнос" е необходим ML 63 AMG със седем седалки ???
        ами на никой:-)
        за твое сведение Балкан Стар са един от малкото дилъри , които не правят гимнастики с допълнителни седалки по джиповете.
        воще не стааше дума за гимнастика ...
        нишо не си разбрал...
        Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

        Коментар


        • данъка за новите МПС та е друга тема.
          Ние сме си наобратно. Вместо да има екологични облекчения за нови коли ние ги таксъваме по десет.Та затова ще си взема ДДС то за компенситам:-)))
          Един се мъчи да ни преебе, милион му противодействат. Кой ще победи?
          Ако една книга не си заслужава да я прочетеш втори път, не си е заслувавало и първия прочит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
            Мене винаге ме е било антересно, за коя точно "дейнос" е необходим ML 63 AMG със седем седалки ???
            ами на никой:-)
            за твое сведение Балкан Стар са един от малкото дилъри , които не правят гимнастики с допълнителни седалки по джиповете.
            Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от The Chancer
              Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
              Мене винаге ме е било антересно, за коя точно "дейнос" е необходим ML 63 AMG със седем седалки ???
              Другото интересно е дали седалките наистина ги има!
              има ги разбира са ... и то фабрични...
              ... мене "дейноста" ми е интересна...
              кой точно си купува кола за 200 бона за да превозва пътници ?
              седем на брой !
              Щото освен да возиш пътници, не виждам за кво са ти седем места...
              като за 40 моеш да земеш МПС за 15 души ?
              Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
                Мене винаге ме е било антересно, за коя точно "дейнос" е необходим ML 63 AMG със седем седалки ???
                Другото интересно е дали седалките наистина ги има!

                Коментар


                • Мене винаге ме е било антересно, за коя точно "дейнос" е необходим ML 63 AMG със седем седалки ???
                  Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                  Коментар


                  • Това, че ще спрат далаверата с джиповете е много добре, но макар и късно добре, че се усетиха. Вероятно България е страната с най-много джипове фирмени коли в света (съотнесено на броя на фирмите).
                    Не е ли момента с тази промяна да се направи още по-генерална такава и определено по-правилна: Да се върне данъчния кредит за всякакви автомобили но до определена сума, например 40-50 000 лв (без ДДС). Освен това не е ли крайно време разходите по този автомобил да не се облагат с "наказателен" данък върху разходите! Автомобилът е необходимост, а не лукс! Вярно е, че пак трябва да има някакви ограничения или до определена сума или пак в зависимост от автомобила?
                    И не на последно място Данък МПС!!! Какво е това безумие данъкът на новите коли да е 10-30 пъти повее от този на коли на 10-20 години!!! Отново се стимулира карането на трошки! После защо стават толкова катастрофи, а на де говорим за замърсяването на въздуха.
                    Със сигурност има още много смислени възможности за промяна в данъчния режим ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от markov
                      В момента закона се отнася към всички като към крадци и престъпници.
                      Ако данъчните могат да докажат че автомобила се ползва за лични а не за фирмени цели да не признават разхода, а не както е сега по закона априори щом автомобила е за административан дейност не се призвава данъчен кредит и разходите за подръжката му се облагат с окончателен данък!

                      Не ли смешно да не признаваш разхода за автомобила с които управителя ходи да подписва договори , търси поръчки и т.н.
                      Не е ли смешно да не признаваш разход за автомобил с който счетоводителя обикаля по държавни истанции и т.н. Това е абсурдистан!

                      Защо купуват 7 мести кали ...просто щото така ги кара калпавия закон, непризнаваики разходи за по малки !
                      За да не се налага хората да заобикалят закона просто да се оправи, щото каквито и ограничения да има пак ще се намери как да се заобиколят.......

                      Всяка такава държавна намеса изкривява пазара. Имам много клиенти който за бизнеса им стигат малолитражки, но за да ползват данъчен кредит взимат опел зафира примерно......щото като сложиш влиянието на ДДС им излиза цена само с разлика 3-4 хиляди !
                      Абасолютно е така. За всички коли които доказано се ползват за работата трябва да може да се ползва ДК. Заради "Баровците" (да не казвам по лоша дума) сега ще накажат всички работещи фирми, които отгоре на всичкото бяха принуждавани до момента косвено да купуват 7 местни коли, въпре че не са им необходими. Ама то ако не ударят работната крава, кого да ударят?

                      Коментар


                      • Re: Отпадане на данъчният кредит за "7 местни" джи

                        Първоначално изпратено от европа
                        Тази мярка трябва да се приеме, защото е тъпо SUV -овете, т.нар. "джипове" и лимузини да се купуват без ДДС, само защото са сложени 2 измислени седалки в багажника.

                        Тази преференция трябва да се махне, не само защото се ощетява бюджета, но и защото така се стимулира покупката на тъпи гъзарски коли, които само отварят дупка в търговския баланс
                        Общо взето и сам отговаряш на въпроса-кой ги кара тия джипове и кой има сметка от това положение-тези които пишат законите.Миналата година щях да купувам автомобил за фирмата и се принудих да е такъв ,че да се ползва данъчен кредит-че не е само покупката,а и след това консумативите/не е джип/.
                        http://milom.blog.bg/

                        Коментар


                        • Ами значи сега е момента да се повдигне въпроса към новите управляващи........действайте!

                          Коментар


                          • автомобили за разход

                            на фирмата ми "смарт"-а, с който дистрибуторка се вре в центъра на софия за да прави доставки, не ги признават за приспадане на ддс. и разбира се, наложи се всичките ни автомобили да 7-местни, въпреки, че 5 са ни предостатъчни. доколкото си спомням, тази простотия я въведе муравей радев, лека му пръст на финансирането на бг. всеки автомобил тр да се признава за разход по ддс - личното ми мнение.
                            --
                            curiosity has killed the cat

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от европа
                              Първоначално изпратено от markov
                              Не само че трябва да остане това за джиповете, ами трябва да падне ограничението за леки коли!

                              В момента изкуствено се стимулира купуване на коли над 7 места за фирмена дейност защото за по малките коли няма денъчен кредит.
                              Това определено деформира пазара.

                              Пък наличието на фирмен автомобил не е лукс а неоходимост , само дето нашата държава явно мисли че управленската дейност трябва да я правим с велосипеди...щото ДДС дори и за горивата и техническо обслужване не се признава като данъчен кредит !
                              от теб не го очаквах
                              откога с джипове се вози персонала
                              ай стига, тва са лични автомобили маскирани като фирмени, не ставай смешен
                              Културата на общуване изисква да не квалифицираш хора на друго мнение с обиди !

                              В момента закона се отнася към всички като към крадци и престъпници.
                              Ако данъчните могат да докажат че автомобила се ползва за лични а не за фирмени цели да не признават разхода, а не както е сега по закона априори щом автомобила е за административан дейност не се призвава данъчен кредит и разходите за подръжката му се облагат с окончателен данък!

                              Не ли смешно да не признаваш разхода за автомобила с които управителя ходи да подписва договори , търси поръчки и т.н.
                              Не е ли смешно да не признаваш разход за автомобил с който счетоводителя обикаля по държавни истанции и т.н. Това е абсурдистан!

                              Защо купуват 7 мести кали ...просто щото така ги кара калпавия закон, непризнаваики разходи за по малки !
                              За да не се налага хората да заобикалят закона просто да се оправи, щото каквито и ограничения да има пак ще се намери как да се заобиколят.......

                              Всяка такава държавна намеса изкривява пазара. Имам много клиенти който за бизнеса им стигат малолитражки, но за да ползват данъчен кредит взимат опел зафира примерно......щото като сложиш влиянието на ДДС им излиза цена само с разлика 3-4 хиляди !
                              Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от markov
                                Не само че трябва да остане това за джиповете, ами трябва да падне ограничението за леки коли!

                                В момента изкуствено се стимулира купуване на коли над 7 места за фирмена дейност защото за по малките коли няма денъчен кредит.
                                Това определено деформира пазара.

                                Пък наличието на фирмен автомобил не е лукс а неоходимост , само дето нашата държава явно мисли че управленската дейност трябва да я правим с велосипеди...щото ДДС дори и за горивата и техническо обслужване не се признава като данъчен кредит !
                                от теб не го очаквах
                                откога с джипове се вози персонала
                                ай стига, тва са лични автомобили маскирани като фирмени, не ставай смешен

                                Коментар

                                Working...
                                X